eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZgorzelecRemont parkietu sali gimnastycznej w Gimnazjum Nr 3 w Zgorzelcu wraz z instalacją przeciwwilgociową



Ogłoszenie z dnia 2007-08-10

Zgorzelec: Remont parkietu sali gimnastycznej w Gimnazjum Nr 3 w Zgorzelcu wraz z instalacją przeciwwilgociową
Numer ogłoszenia: 138976 - 2007; data zamieszczenia: 10.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Zgorzelec, ul. Domańskiego 7, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 75 7756600; 7759939, fax 075 7759923; 7756421.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zgorzelec.iap.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont parkietu sali gimnastycznej w Gimnazjum Nr 3 w Zgorzelcu wraz z instalacją przeciwwilgociową.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont sali gimnastycznej w Gimnazjum Nr 3 w Zgorzelcu Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie: a. podłogi sportowej hali gimnastycznej b. izolacji fundamentów budynku sali c. odcinka kanalizacji deszczowej i odwodnienia liniowego Dokładny opis technologii wykonania znajduje się w przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ Zamówienie powyżej 14.000 euro a poniżej kwot określonych w art. 11 ust.8 Pzp

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.43.21.14 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.14 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie Zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne zgodnie z art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie każdy wykonawca musi spełniać warunki określone w pkt. 1 i 4. Natomiast warunki określone w pkt. 2 i 3 musi spełniać każdy wykonawca, kilku lub przynajmniej jeden z uczestników konsorcjum, jeśli potwierdzi spełnianie warunku. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymagane w w/w rozdziale metodą spełnia / nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie spełniają choć jednego z w/w warunków zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg. załączonego wzoru 2. informacje na temat Wykonawcy wg zał. wzoru załącznik nr 1 do SIWZ 3. kosztorys ofertowy opracowany na podstawie przedmiaru robót i specyfikacji wykonania i odbioru robót 4. oświadczenie Wykonawcy, że posiada niezbędny potencjał finansowy, kadrowy,techniczny oraz doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych złożone na druku stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ . Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia wypełniają załącznik nr 3A. Ponadto Zamawiający wymaga złożenia dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane Dz. U. Nr 87, poz. 605. W celu: 5. potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda następujących dokumentów: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b. Zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 4-9 wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert 6. potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów: a. wykazu co najmniej dwóch wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonanie robót w zakresie podłóg drewnianych, robót izolacyjnych z podaniem ich wartości brutto nie mniejszej niż 20.000 zł każda oraz daty i miejsca wykonania z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie b. wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, z zastrzeżeniem, że: minimum 1 osoba, która będzie wykonywać zamówienie posiada prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi wpisaną na listę członków samorządu zawodowego - okręgowej Izby Inżynierów, która będzie posiadała uprawnienia budowlane W celu potwierdzenia tego warunku należy przedstawić dokument potwierdzający uprawnienia kierownika budowy wraz z aktualnym zaświadczeniem z właściwego oddziału Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzającym przynależność do tej izby na dzień składania ofert. Zamawiający w przypadku wyboru oferty będzie żądał oświadczenia kierownika o przyjęciu funkcji kierownika budowy. W przypadku złożenia oferty wspólnej, dokumenty o których mowa w pkt. 2, 5 składa każdy z członków konsorcjum. W odniesieniu do pozostałych dokumentów, konsorcjum może złożyć jeden wspólny dokument . Przy ocenie spełniania warunków udziału o których mowa w pkt. 6 lit. a) - b) przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie oferty konsorcjum. Doświadczenia podwykonawców oraz ich zasoby nie będą brane pod uwagę przy określaniu czy wykonawca spełnia warunki udziału. Pełnomocnictwa osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów musi być dołączone do oferty w formie oryginału albo kopii poświadczonej przez notariusza za zgodność z oryginałem .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.zgorzelec.iap.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Zgorzelec Wydział Zamówień Publicznych 59-900 Zgorzelec ul. Domańskiego 7.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: NIE DOTYCZY

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: NIE DOTYCZY

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2007 godzina 12:00, miejsce: 59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego 7 Punkt Obsługi Interesanta.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.