eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ElblągRoboty remontowo - budowlane w budynkach Oddziału ZUS w Elblągu. NZ/370/17/2007

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-10

Elbląg: Roboty remontowo - budowlane w budynkach Oddziału ZUS w Elblągu. NZ/370/17/2007
Numer ogłoszenia: 138970 - 2007; data zamieszczenia: 10.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Elblągu, ul. Teatralna 4, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 6419276.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.zus.pl/zampub

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowo - budowlane w budynkach Oddziału ZUS w Elblągu. NZ/370/17/2007.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 5 278 000 euro. Roboty remontowo - budowlane w budynkach Oddziału ZUS w Elblągu: Część A: malowanie ścian i sufitów - I/ZUS w Ostródzie ul. Czarnieckiego 50, Część B: malowanie ścian i sufitów - I/ZUS w Kwidzynie ul. Piłsudskiego 29A, Część C: malowanie elewacji budynku - I/ZUS w Sztumie ul. Mickiewicza 34,

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a)o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz określone w SIWZ, b)spełnieniem w/w warunków będą: -złożenie stosownych potwierdzeń i oświadczeń zgodnie z siwz.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: Spełniają wymogi art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Ocena spełnienia w/w warunku nastąpi na podstawie załączonego wraz z ofertą: 1)oświadczenia wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 1 (lub nr 1a,1b) do formularza ofertowego; 2)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Ocena spełnienia w/w warunku nastąpi na podstawie załączonego wraz z ofertą: 1)oświadczenia wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 1 (lub nr 1a,1b) do formularza ofertowego; 2)wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; Warunkiem jest dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. - Kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, Warunkiem jest aby w/w Kierownik był członkiem właściwej terytorialnie Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego oraz posiadał doświadczenie: - co najmniej 2 lata pracy w danej specjalności i wykształcenie - minimum średnie techniczne; 3)Dokumentów stwierdzających, że osoby wymienione w ww. wykazie (wymienione w pkt. 2), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia w w/w specjalności wraz z zaświadczeniem o przynależności w/w osoby do właściwej terytorialnie Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego (zgodnie z ustawą z 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów - Dz. U. z 24.01.2001r. Nr 5, poz. 42). 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Ocena spełnienia w/w warunku nastąpi na podstawie załączonego wraz z ofertą: 1)oświadczenia wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 1 (lub nr 1a,1b) do formularza ofertowego; 2)polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Warunkiem jest ubezpieczenie minimum na kwotę 100.000,00zł. (słownie: sto tysięcy złotych). 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Ocena spełnienia w/w warunku nastąpi na podstawie załączonego wraz z ofertą: 1)oświadczenia wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 1 (lub nr 1a,1b) do formularza ofertowego; 2)aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca niezalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3miesiąceprzed upływem terminu składania ofert. VI. Wymagane dokumenty i oświadczenia. Wykonawca składa wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1.Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 1 (lub nr 1a,1b) do formularza ofertowego; 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.Pozostałe dokumenty wymagane od Wykonawcy przez Zamawiającego: 1)projekt umowy /zaakceptowany/- załącznik nr 2 do formularza ofertowego; 2)wyceniony przedmiar robót budowlanych: Część A - załącznik nr 3 do formularza ofertowego, Część B - załącznik nr 3a do formularza ofertowego, Część C - załącznik nr 3b do formularza ofertowego, 3)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 5 część 1 do formularza ofertowego - sporządzony zgodnie z załączonym do wniosku wzorem; 4)dokumenty stwierdzające, że osoby wymienione w w/w wykazie, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia w określonych specjalnościach, wraz z zaświadczeniami o przynależności do właściwych terytorialnie Okręgowych Izb Samorządu Zawodowego (zgodnie z ustawą z 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów - Dz. U. z 24.01.2001r. Nr 5, poz. 42) - załącznik nr 5 część 2 do formularza ofertowego, 5)polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zus.pl/zampub

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZUS O/Elbląg, ul. Mazurska 5,82-300 Elbląg, pok. nr 212-osobiście ZUSO/Elbląg, ul. Teatralna 4, 82-300 Elbląg-listownie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2007 godzina 10:30, miejsce: Pocztą- Zakład Ubezpieczeń Społecznych,Oddział w Elblągu,Wydział Zamówień Publicznych,ul. Teatralna 4, 82-300 Elbląg; Osobiście- ZUS, ul. Mazurska 5,82-300 Elbląg, pok. nr 212.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A: malowanie ścian i sufitów - I/ZUS w Ostródzie ul. Czarnieckiego 50,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Malowanie ścian i sufitów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B: malowanie ścian i sufitów - I/ZUS w Kwidzynie ul. Piłsudskiego 29A,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Malowanie ścian i sufitów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część C: malowanie elewacji budynku - I/ZUS w Sztumie ul. Mickiewicza 34,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: alowanie elewacji budynku.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.