eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Dęba › Wykonywanie przeglądów technicznych i konserwacji oraz napraw bieżących sprzętu i aparatury medycznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-01

Nowa Dęba: Wykonywanie przeglądów technicznych i konserwacji oraz napraw bieżących sprzętu i aparatury medycznej
Numer ogłoszenia: 138954 - 2011; data zamieszczenia: 01.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie , ul. M. Curie-Skłodowskiej 1a, 39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie, tel. 015 84612651 w. 158.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoznowadeba.ires.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie przeglądów technicznych i konserwacji oraz napraw bieżących sprzętu i aparatury medycznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Wykonywanie przeglądów technicznych i konserwacji oraz napraw bieżących sprzętu i aparatury medycznej z podziałem na Pakiety dla Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie. Zakres świadczonych usług obejmować będzie utrzymanie sprawności techniczno - eksploatacyjnej urządzeń medycznych znajdujących się na wyposażeniu Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie, wymienionych w Załączniku nr 1 - Wykaz Aparatury i Sprzętu Medycznego - Cennik szczegółowy do SIWZ , w zakresie: konserwacji, przeglądów, oraz bieżących napraw i prowadzenia paszportów urządzeń medycznych. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) utrzymanie sprawności techniczno - eksploatacyjnej urządzeń objętych niniejszym zamówieniem, 2) konserwację i zachowanie gotowości eksploatacyjnej opartej o zalecenia producentów urządzeń, 3) przeprowadzanie okresowych przeglądów i kontroli stanu technicznego sprzętu medycznego, 4) prowadzenie paszportów technicznych sprzętu medycznego, 5) prowadzenie kart naprawy urządzeń, 6) okresowe kontrole sprzętu pomiarowego (kalibracja), 7) wycena aparatury medycznej oraz sporządzanie notatek o stanie urządzeń, w tym nie nadających się do naprawy. SZCZEGÓŁOWE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA: Konserwacji i przeglądom podlegają urządzenia i aparatura medyczna wymieniona w Załączniku nr 1 do SIWZ. Okresowe przeglądy będą wykonywane w terminach wynikających z zaleceń producenta, ustalonych z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania czynności konserwacyjnych i przeglądowych zgodnie z przyjętym harmonogramem wynikającym z właściwości danego sprzętu/ aparatury, obowiązującymi instrukcjami, standardami, normą. Konieczność przeprowadzenia napraw lub wymiany części zamiennych na nowe Wykonawca będzie uzgadniał z Działem Technicznym Zamawiającego, z podaniem przewidywanych kosztów w formie kalkulacji cenowej / kosztorysu. Wykonanie ich nastąpi po akceptacji kalkulacji cenowej / kosztorysu przez Kierownika Zamawiającego. Przedmiot zamówienia mogą wykonywać osoby posiadające kwalifikacje do konserwacji urządzeń medycznych, posiadające kwalifikacje do dozoru nad eksploatacją urządzeń, przeszkolone u producenta w zakresie przeglądów urządzeń. Czynności konserwatorsko - sprawdzające sprzęt medyczny obejmują w szczególności: 1) określenie rodzaju uszkodzenia, 2) ewentualną naprawę zużytych podzespołów lub ich wymianę, po akceptacji Zamawiającego, 3) wymianę materiałów eksploatacyjnych, 4) sprawdzenie prawidłowości działania, 5) sprawdzenie i ewentualne czyszczenie elementów aparatury i urządzeń, 6) ustawianie (regulacja) wymaganych przez producenta parametrów, 7) w przypadku urządzeń podlegających odbiorowi przez inspektorów UDT: przygotowanie urządzenia do odbioru, wykonanie czynności w związku z zaleceniami inspektorów UDT, uczestnictwo w odbiorach z udziałem inspektorów UDT. Każda czynność konserwatorska oraz sprawdzenie sprzętu pomiarowego musi zostać potwierdzone w karcie pracy i wpisane przez Wykonawcę do paszportu technicznego urządzenia. W przypadku wyłączenia urządzenia z użytkowania do Wykonawcy należy obowiązek umieszczenia na niesprawnym urządzeniu czytelnej informacji: urządzenie niesprawne nie używać lub urządzenie przeznaczone do naprawy - nie używać. Zgłoszenia konieczności przeprowadzenia konserwacji lub naprawy przekazywane będą w formie telefonicznej/ faxu przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Maksymalny czas reakcji Wykonawcy od momentu zgłoszenia w formie telefonicznej / faxu wynosi 48 godzin (w dni robocze), lub w pierwszy dzień roboczy po zgłoszeniu w dniu wolnym od pracy. Gwarancja na wymienione części zamienne i materiały nie może być krótsza od gwarancji danej przez ich producenta. Przeglądy techniczne wykonywane są w terminach wynikających z zaleceń producenta lub dostawcy. Zakres czynności wykonywanych w ramach przeglądów powinien być zgodny z zaleceniami producenta i obowiązującymi przepisami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie poszczególnych części (pakietów) stanowi Załącznik nr 1 - Wykaz Sprzętu i Aparatury Medycznej - Cennik szczegółowy do SIWZ. Zamówienie obejmuje 62 - Pakiety (dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne Pakiety lub na całość zamówienia). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości urządzeń podlegających konserwacji i przeglądom technicznym, w ramach przeprowadzonych postępowań kasacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 - Wykaz Sprzętu i Aparatury Medycznej - Cennik szczegółowy oraz Załącznik nr 6 - Wzór umowy do SIWZ. Części zamówienia: Pakiet nr 1 - Aparatura Rtg Pakiet nr 2 - Aparatura Rtg Pakiet nr 3 - Aparatura endoskopowa firmy OLYMPUS Pakiet nr 4 - Sprzęt endoskopowo-laparoskopowy STORZ Pakiet nr 5 - Pompy infuzyjne firmy KWAPISZ Pakiet nr 6 - Ssaki elektryczne Pakiet nr 7 - Ultrasonografy Pakiet nr 8 - Ultrasonografy Pakiet nr 9 - Aparatura Rtg Pakiet nr 10 - Aparatura do znieczulenia ogólnego Pakiet nr 11 - Respiratory Pakiet nr 12 - Aparatura endoskopowa firmy PENTAX Pakiet nr 13 - Aparatura laboratoryjna Pakiet nr 14 - Aparatura laboratoryjna Pakiet nr 15 - Aparatura laboratoryjna Pakiet nr 16 - Wirówki laboratoryjne Pakiet nr 17 - Mikroskopy laboratoryjne Pakiet nr 18 - Cieplarki, Suszarki laboratoryjne Pakiet nr 19 - Aparatura do zabiegów chirurgicznych Pakiet nr 20 - Pompy infuzyjne Pakiet nr 21 - Urządzenia do sterylizacji Pakiet nr 22 - Aparaty EKG Pakiet nr 23 - Kardiomonitory Pakiet nr 24 - Pulsoksymetry, kapnografy, kardiotokografy Pakiet nr 25 - Aparatura RTG Pakiet nr 26 - Urządzenie do badania wydolności płuc Pakiet nr 27 - Urządzenie do badania słuchu Pakiet nr 28 -Inhalatory Pakiet nr 29 - Lampy zabiegowe i inne Pakiet nr 30 - Aparatura do Hydroterapii Pakiet nr 31 - Aparatura do fizykoterapii Pakiet nr 32 - Aparatura do fizykoterapii Pakiet nr 33 - Aparatura do fizykoterapii Pakiet nr 34 - Aparatura do fizykoterapii Pakiet nr 35 - Aparatura do fizykoterapii Pakiet nr 36 - Defibrylatory Pakiet nr 37 - Inkubatory Pakiet nr 38 - Detektory tętna Pakiet nr 39 - Myjki ultradźwiękowe Pakiet nr 40 - Urządzenie do badań wysiłkowych Pakiet nr 41 - Aparat EEG Pakiet nr 42 - Aparatura do zabiegów elektrochirurgicznych Pakiet nr 43 - Aparatura do zabiegów elektrochirurgicznych Pakiet nr 44 - Aparatura do zabiegów elektrochirurgicznych Pakiet nr 45 - Myjnie Pakiet nr 46 - Respirator Pakiet nr 47 - Stół operacyjny Pakiet nr 48 - Lampa operacyjna Pakiet nr 49 - Kolposkop Pakiet nr 50 - Aparat Rtg Pakiet nr 51 - Holter Pakiet nr 52 - Aparat do urodynamiki Pakiet nr 53 - Aparat do znieczulenia ogólnego Pakiet nr 54 - Lampy zabiegowe Pakiet nr 55 - Stoły operacyjne i zabiegowe Pakiet nr 56 - Lampy operacyjne i zabiegowe Pakiet nr 57 - Ultrasonograf Pakiet nr 58 - Monitor Pakiet nr 59 - Wykonanie testów specjalistycznych w Pracowni RTG Pakiet nr 60 - Walidacja aparatury i urządzeń w Banku Krwi Pakiet nr 61 - Aparat CPAP Pakiet nr 62 - Lampa do fototerapii dla noworodków łóżeczkowa Pakiet nr 63 - Inkubator otwarty dla noworodków.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych 50.42.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 62.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie żąda od Wykonawców dodatkowych dokumentów, w celu wykazania, iż spełniają w/w warunek. Ocena spełnienia powyższego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia, przedstawionego przez Wykonawcę wraz z ofertą - w/g.wzoru na Załączniku nr 4 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna Wykonawców, którzy przedstawią wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat min. 2 - ch usług w zakresie świadczenia usług na rzecz jednostek ochrony zdrowia w tym min. 1 w zakresie lecznictwa stacjonarnego ( szpital) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie,każde zrealizowane w wartości nie mniejszej niż zaoferowana wartość brutto oferty złożonej w niniejszym postępowaniu, biorąc pod uwagę łączną wartość brutto poszczególnych pakietów - na na które złożono ofertę.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie żąda od Wykonawców dodatkowych dokumentów, w celu wykazania, iż spełniają w/w warunek. Ocena spełnienia powyższego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia, przedstawionego przez Wykonawcę wraz z ofertą - w/g.wzoru na Załączniku nr 4 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna Wykonawców którzy przedstawią oświadczenie pod rygoremnieważności, że osoby które będą wykonywały prace w zakresie oferowanych pakietów posiadają wszelkie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe na świadczenie usług serwisowania sprzetu medycznego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna Wykonawców którzy przedstawią polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia i zobowiązuje się do utrzymania tego ubezpieczenia przez okres trwania umowy przy sumie gwarancyjnej nie mniejszej niż 20 000,00 zł .

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a/ Wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 do SIWZ - Wykaz Sprzętu i Aparatury Medycznej - Cennik szczegółowy ( w zależności od wybranego pakietu ) b/ Wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 do SIWZ - Podstawa wyceny prac c/ Wypełniony i podpisany Załącznik nr 3 do SIWZ - Formularz Ofertowo Cenowy Wykonawcy ( w zależności od wybranego pakietu i dla każdego pakietu oddzielnie) d/ Wypełniony i podpisany Załącznik nr 4 do SIWZ - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu e/ Wypełniony i podpisany Załącznik nr 5 do SIWZ - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia f/ Parafowany na każdej stronie Załącznik nr 6 do SIWZ - Wzór umowy g/ Pełnomocnictwo osoby / osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoznowadeba.ires.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotne Ul. M.C.Skłodowskiej 1A 39-460 Nowa Dęba;osob.pokój Nr 111; za zalicz.poczt.przesył.wniosek z adresem i nr NIP.Cena SIWZ 20,00 zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotne Ul. M.C.Skłodowskiej 1A 39-460 Nowa Dęba - Sekretariat pok.nr 104.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.