Ogłoszenie z dnia 2009-08-24
Gliwice: dostawa folii, tuszy oraz tonerów do drukarek i faksów dla potrzeb Ośrodka Pomocy Społecznej
Numer ogłoszenia: 138949 - 2009; data zamieszczenia: 24.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Górnych Wałów 9, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 4010185, 4010405, faks 032 2308027.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa folii, tuszy oraz tonerów do drukarek i faksów dla potrzeb Ośrodka Pomocy Społecznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Dokładny wykaz folii, tuszy i tonerów będących przedmiotem zamówienia zawiera załącznik nr 3 SIWZ. W tabeli tego wykazu wskazano typy urządzeń biurowych łącznie z numerami katalogowymi folii, tuszy i tonerów oryginalnych nadanych przez producenta sprzętu biurowego. Wskazane oznaczenia folii, tuszy i tonerów służyć mają jedynie do celów informacyjnych przy sporządzaniu ofert przez Wykonawców, z zastrzeżeniem dopuszczenia produktów równoważnych. W przypadku zaoferowania tonerów/tuszy równoważnych Wykonawca powinien dopasować załącznik nr 3 poprzez skreślenie oznaczeń producenta sprzętu i wpisanie stosowanych przez siebie oznaczeń folii, tuszy i tonerów. 3.2. Określone w załączniku nr 3 ilości produktów zostały podane szacunkowo. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianych folii, tuszy i tonerów z zachowaniem cen jednostkowych i z tego powodu Wykonawcy nie przysługuje żadne dodatkowe roszczenie w stosunku do Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawcy będzie przysługiwać tylko wynagrodzenie wynikające ze zrealizowanych dostaw. 3.3. Ceny jednostkowe zaoferowane przez Wykonawcę nie ulegną podwyższeniu w trakcie realizacji przedmiotu umowy. 3.4. W przypadku zaoferowania tonerów równoważnych, nie pochodzących od producenta drukarek, nie uznaje się wyrobu, gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony tonerem lub tuszem. Konieczna jest wymiana podstawowych elementów drukujących, tj. wałka optycznego, listwy zgarniającej, elementów uszczelniających. 3.5. Jakość wydruku, wydajność, szybkość schnięcia, nie zamazywania się druku winna odpowiadać co najmniej wyrobowi producenta urządzenia, w tym również w zakresie bezawaryjnej pracy tego urządzenia, w którym będzie zainstalowany. Tonery/tusze nie pochodzące od producenta drukarek muszą posiadać certyfikat ISO 9001, ISO 14001 lub równoważny dla procesu produkcji dla wszystkich tonerów i tuszy. Wydajność tonerów/tuszy ma zostać potwierdzona deklaracją wydajności lub specyfikacją techniczną produktu. 3.6. Wszystkie produkty muszą być wolne od wad technicznych i kompletne. Muszą być opakowane w typowe opakowania dla danego produktu, zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt i termin jego ważności. Muszą posiadać znak firmowy i określenie pochodzenia producenta. 3.7. W przypadku oferowania nieodpowiedniego jakościowo produktu Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu zobowiązany będzie do jego wymiany, na produkt o odpowiedniej jakości lub wyrób producenta urządzenia w tej samej jednostkowej cenie ofertowej. 3.8. W przypadku, gdy z powodu dostarczenia nieodpowiednich folii, tuszy lub tonerów nastąpi uszkodzenie urządzenia drukującego, kosztami naprawy (ekspertyza, materiały, transport, robocizna) Zamawiający obciąży Wykonawcę. 3.9. Wykonawca odpowiada również za czyszczenie i konserwację drukarki, która uległa zanieczyszczeniu z winy materiału eksploatacyjnego nieoryginalnego. W przypadku czyszczenia lub konserwacji drukarki w ww. przypadku wymianie podlega również tusz lub toner na nowy. 3.10. Naprawa, czyszczenie lub konserwacja może być przeprowadzona tylko w autoryzowanym punkcie serwisowym producenta danej drukarki. 3.11. Zamawiający w ramach potrzeb będzie sukcesywnie zgłaszał zapotrzebowania na dostarczanie przedmiotu zamówienia. 3.12. Wielkość każdej dostawy oraz ich rodzaj będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy po stronie zamawiającego, przesłanej wykonawcy faksem bądź pocztą, bądź osobiście nie częściej niż 1 raz na tydzień. 3.13. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot zamówienia własnym środkiem transportu w ciągu 3 dni roboczych licząc od dnia otrzymania zapotrzebowania od Zamawiającego. 3.14. Termin przydatności użycia przedmiotu zamówienia dostarczonych w danej partii do siedziby zamawiającego musi wynosić co najmniej 12 miesięcy od daty dostawy. 3.15. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy (w przypadku oferowania toneru równoważnego do toneru HP 12A oryginalnego wykonanego przez producenta drukarek) odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego dokonana zostanie ocena przedłożonych próbek tzn. Zamawiający sprawdzi dostarczone tonery - w przypadku kiedy toner będzie wydawał niestandardowe dźwięki (takie jak piski, trzaski), pozostawi zadrukowane tło na kartce papieru bądź będzie wysypywał się z niego toner - oferta zostanie odrzucona - jako niespełniająca warunki Zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek 30.19.23.40 - Taśmy do faksów .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 65573.77 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PARTNER W BIURZE Sp. z o.o., Ogrodowa 5, 41-803 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 43108.49
- Oferta z najniższą ceną: 43108.49 oferta z najwyższą ceną: 51589.04
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- "Zakup 85 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem Windows 11 PRO dla Obwodu Lecznictwa Kolejowego w Gliwicach - SPZOZ"
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- "Wykonanie dokumentacji projektowej budowy odwodnienia w ul. Spadochroniarzy i ul. Szybowcowej w Gliwicach oraz wykonanie dokumentacji projektowej budowy odwodnienia w ul. Kolejarzy w Gliwicach"
- 2025- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach (3)
- 2025 - Świadczenie usług pogrzebowych dla potrzeb Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach na rok 2026
- Przeprowadzenie kursów podnoszących kwalifikacje/kompetencje zawodowe uczestników projektu "Kształcenie zawodowe w Powiecie Gliwickim zgodne z potrzebami transformacji regionu"
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z kompletami materiałów eksploatacyjnych (tonerów)
- Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb ZOZ "Legionowo" sp. z o.o.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
- Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz tonerów dla CUS w Czechowicach-Dziedzicach
- Dostawa, zakup i sukcesywne dostarczanie materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek dla Sądu Rejonowego w Olsztynie 2025/2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





