Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-21
Włodawa: Roboty budowlane z zakresu budowy obiektów wodnych małej retencji
Numer ogłoszenia: 138778 - 2010; data zamieszczenia: 21.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Sobibór , Sobibór 103, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, tel. 082 5719811, faks 082 5719859.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane z zakresu budowy obiektów wodnych małej retencji.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych z zakresu budowy obiektów małej retencji w ramach programu Zwiększenie możliwości retencyjnych oraz przeciwdziałanie powodzi i suszy w ekosystemach leśnych na terenach nizinnych, kod CPV 45100000-7, 45200000-9, 45247230-1, 45247240-4. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części. Część I - Podniesienie poziomu wody na obszarze bagiennym budowa przetamowania stałego na rowie N - 1 Dane techniczne: - przetasowanie stałe długości 3 m - wysokość piętrzenia 0,60 m - rzędna piętrzenia 166,20 m n.p.m. - objętość retencjonowanej wody na obszarze bagiennym uzyskana poprzez przetasowanie stałe 9000 m3 - powierzchnia całkowita pod budowę 36 m2 Część II - Budowa progu piętrzącego-przetamowanie z groblą ziemną Jezioro Perespa. Dane techniczne: - długość przetamowania stałego 18 m - szerokość korony grobli 5 m - rzędna piętrzenia stałego 165,30 m n.p.m. - rzędna korony 166,00 m n.p.m. - nachylenie skarp grobli odwodnej 1:4 - nachylenie skarp grobli odpowietrznej 1:2 - objętość magazynowanej wody 19 887,00 m3 Część III - Utrzymanie poziomu wody-budowa przetamowania stałego na obszarze rezerwatu Magazyn. Usytuowany w leśnictwie Dubnik pow. Włodawski w oddziale 81 h na działce ewidencyjnej 81/434 obręb Sobibór gmina Włodawa. Dane techniczne: - powierzchnia 500 m3 - szerokość korony 3.00 m - nachylenie skarpy odwodnej 1:4 - nachylenie skarpy odpowietrznej 1:2 - maksymalny poziom piętrzenia wody 0,60 m - rzędna piętrzenia 164,90 m n.p.m. - rzędna korony 165,60 m n.p.m. Szczegółowe opisy poszczególnych części zamówienia zawiera projekt budowlany, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Powyższe dokumenty stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz). Z uwagi na to, że Zamawiający przedstawił przedmiot zamówienia w możliwie maksymalnej wielkości, w uzasadnionych przypadkach przewiduje możliwość redukcji przedmiotu zamówienia o do 30 % dla części zamówienia nr 1 - 3. Redukcje mogą wystąpić we wszystkich częściach zamówienia Zamawiający w przypadku, gdy zaistnieją okoliczności redukcji przedmiotu zamówienia, niezwłocznie powiadomi Wykonawców. 3. Rozmiar przedmiotu zamówienia określony jest szacunkowo i mimo określenia go przez Zamawiającego w maksymalnej wielkości, w toku wykonywania robót może wystąpić konieczność zwiększenia rozmiaru niektórych elementów realizowanego zamówienia, aby spełnić pełny zakres prac opisanych w przedmiocie zamówienia, dlatego Zamawiający przyjmuje, że zwiększenie rozmiaru zadań nie może spowodować przekroczenia maksymalnej wartości nominalnej zamówienia, którą ustala się w wysokości 130 % ceny ofertowej. 4. Zamawiający dopuszcza możliwości powierzenia prac objętych przedmiotem zamówienia podwykonawcom. 5. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 6. Istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej na powierzchniach robót w celu uzyskania wszelkich informacji koniecznych do przygotowania oferty. Termin wizji lokalnej i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają wcześniejszego uzgodnienia z Zamawiającym. 7. Zgodnie z brzmieniem art. 568 par. 1 Kodeksu Cywilnego Wykonawca zapewni, co najmniej 3 letnią gwarancję na wykonaną robotę budowlaną..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 45.10.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 50 tys. zł każda, w odniesieniu do jednej część zamówienia, jednocześnie odpowiednio potwierdzone, że zostały należycie wykonane. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dysponuje nw. sprzętem: 1 ciągnikiem kołowym o mocy minimum 80 kW, 1 przyczepą skrzyniowa o ładowności minimum 6 t, 1 koparką jednonaczyniową na podwoziu gąsiennicowym o pojemności 0,6 m3 łyżki, 1 samochód samowyładowczy o ładowności 10-15 t.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca załączy wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, a które będą wykonywać zamówienie, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji - na formularzu zał. nr 5, a w przypadku dysponowania osobami od innych podmiotów również pisemne zobowiązania tych podmiotów o udostępnieniu ww. potencjału kadrowego,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne dokumenty określone w SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin.lasy.gov.pl/sobibor/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lp Nadleśnictwo Sobibór
22-200 Włodawa
Sobibór 103.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Lp Nadleśnictwo Sobibór 22-200 Włodawa Sobibór 103.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych - Mała retencja.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Podniesienie poziomu wody na obszarze bagiennym, budowa przetamowania stałego na rowie N1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podniesienie poziomu wody na obszarze bagiennym budowa przetamowania stałego na rowie N - 1 Dane techniczne: - przetasowanie stałe długości 3 m - wysokość piętrzenia 0,60 m - rzędna piętrzenia 166,20 m n.p.m. - objętość retencjonowanej wody na obszarze bagiennym uzyskana poprzez przetasowanie stałe 9000 m3 - powierzchnia całkowita pod budowę 36 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 45.10.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa progu piętrzącego, przetamowanie z groblą ziemną Jezioro Perespa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa progu piętrzącego-przetamowanie z groblą ziemną Jezioro Perespa. Dane techniczne: - długość przetamowania stałego 18 m - szerokość korony grobli 5 m - rzędna piętrzenia stałego 165,30 m n.p.m. - rzędna korony 166,00 m n.p.m. - nachylenie skarp grobli odwodnej 1:4 - nachylenie skarp grobli odpowietrznej 1:2 - objętość magazynowanej wody 19 887,00 m3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 45.10.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Utrzymanie poziomu wody, budowa przetamowania stałego na obszarze rezerwatu Magazyn.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie poziomu wody-budowa przetamowania stałego na obszarze rezerwatu Magazyn. Usytuowany w leśnictwie Dubnik pow. Włodawski w oddziale 81 h na działce ewidencyjnej 81/434 obręb Sobibór gmina Włodawa. Dane techniczne: - powierzchnia 500 m3 - szerokość korony 3.00 m - nachylenie skarpy odwodnej 1:4 - nachylenie skarpy odpowietrznej 1:2 - maksymalny poziom piętrzenia wody 0,60 m - rzędna piętrzenia 164,90 m n.p.m. - rzędna korony 165,60 m n.p.m..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 45.10.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WŁODAWY
- "Zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony i Obrony Ludności Cywilnej na lata 2025-2026"
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na ternie Gminy Włodawa w sezonie zimowym 2025-2026
więcej: przetargi w Włodawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych na terenie m. Siemyśl
- "Przebudowa drogi gminnej nr 101232 L na odcinku od km 0+000,0 do km 0+270,60 w miejscowości Rowiny"
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Pieszycach
- Przebudowa 4 mieszkań zlokalizowanych na 2 piętrze budynku przy ul. Góry Św. Anny 21A w Zdzieszowicach
- Budowa magazynu na potrzeby OliOC w ramach dotacji z budżetu państwa na dofinansowanie zadania związanego z ochroną ludności i obroną cywilną Etap I
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Skępe
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





