eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytów › SZANUJMY ENERGIĘ. KOMPLEKSOWA TERMOMODERNIZACJA BAZY DYDAKTYCZNEJ PLACÓWEK OŚWIATOWYCH POWIATU BYTOWSKIEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-26

Bytów: SZANUJMY ENERGIĘ. KOMPLEKSOWA TERMOMODERNIZACJA BAZY DYDAKTYCZNEJ PLACÓWEK OŚWIATOWYCH POWIATU BYTOWSKIEGO
Numer ogłoszenia: 138765 - 2012; data zamieszczenia: 26.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Bytowski , ul. Ks. dr. Bolesława Domańskiego 2, 77-100 Bytów, woj. pomorskie, tel. 59 822 80 00, faks 59 822 80 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbytowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SZANUJMY ENERGIĘ. KOMPLEKSOWA TERMOMODERNIZACJA BAZY DYDAKTYCZNEJ PLACÓWEK OŚWIATOWYCH POWIATU BYTOWSKIEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja inwestycji: Szanujmy energię. Kompleksowa termomodernizacja bazy dydaktycznej placówek oświatowych Powiatu Bytowskiego Zakres inwestycji obejmuje: Cześć I zamówienia: Termomodernizacja przy zastosowaniu odnawialnych źródeł energii budynków dydaktycznych Specjalnego ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Bytowie Część II zamówienia: Termomodernizacja przy zastosowaniu odnawialnych źródeł energii Powiatowego Młodzieżowego Domu Kultury i Warsztatów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Miastku. Remont wewnętrznych szlaków komunikacyjnych i dróg dojazdowych na działce Nr 35/4 w Miastku Część III zamówienia: Termomodernizacja przy zastosowaniu odnawialnych źródeł energii kompleksu Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Łodzierzy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00-3, 45.33.10.00-6, 45.26.12.15-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 40 200,00zł (słownie: czterdzieści tysięcy dwieście zł 00/100) z podziałem: Cześć I zamówienia: Termomodernizacja przy zastosowaniu odnawialnych źródeł energii budynków dydaktycznych Specjalnego ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Bytowie- wadium w wysokości 11 300,00 (słownie: jedenaście tysięcy trzysta zł 00/100) Część II zamówienia: Termomodernizacja przy zastosowaniu odnawialnych źródeł energii Powiatowego Młodzieżowego Domu Kultury i Warsztatów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Miastku. Remont wewnętrznych szlaków komunikacyjnych i dróg dojazdowych na działce Nr 35/4 w Miastku- wadium w wysokości 7 900,00 (słownie: siedem tysięcy dziewięćset zł 00/100) Część III zamówienia: Termomodernizacja przy zastosowaniu odnawialnych źródeł energii kompleksu Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Łodzierzy- wadium w wysokości 21 000,00 (słownie: dwadzieścia jeden tysięcy zł 00/100).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonali, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedno zamówienie obejmujące swoim zakresem kompleksową termomodernizację obiektów użyteczności publicznej o wartości zamówienia minimum 500 000 zł brutto

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno -budowlanej, osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych do pełnienia obowiązków kierownika budowy (w specjalności konstrukcyjno- budowlanej) posiada wymagane uprawnienia określone ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 10r. Nr 243, poz. 1623,jednolity tekst) do pełnienia obowiązków kierownika robót w specjalności instalacyjnej odpowiednio: w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych posiada wymagane uprawnienia określone ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 10r. Nr 243, poz. 1623,jednolity tekst)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień umowy: A. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy bez obowiązku wypłaty odszkodowania na rzecz Wykonawcy w przypadku: wystąpienia okoliczności powodujących, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy; odstąpienie od umowy, w tym przypadku może nastąpić w terminie 1 miesiąca od daty powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. B. Zmiana terminu przewidzianego na zakończenie robót może być: 1) spowodowana warunkami atmosferycznymi w szczególności: a) klęskami żywiołowymi; b) warunkami atmosferycznymi odbiegającymi od typowych, uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; 2) zmianami będącymi następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności: a) wstrzymaniem robót przez Zamawiającego; b) wstrzymaniem robót przez organ nadzoru budowlanego; c) koniecznością usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; d) odmową wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez wykonawcę, w tym odmowa udostępnienia przez właścicieli nieruchomości do celów realizacji inwestycji; e) uchylenia aktów administracyjnych niezbędnych do realizacji inwestycji . C. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia na skutek zmian technologicznych spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami: 1) niedostępnością na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót spowodowania zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; 2) pojawieniem się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; 3) pojawieniem się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; 4) koniecznością zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy. D. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia na skutek niemożności realizacji inwestycji przez uczestników procesu budowlanego: 1) dopuszcza się zmianę osób pełniących obowiązki Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. 2) dopuszcza się zmianę koordynatora nadzoru inwestorskiego. 3) dopuszcza się zmianę kierownika budowy. Zmiana może nastąpić w uzasadnionych przypadkach, na pisemny wniosek Wykonawcy, lub żądanie Zamawiającego. 4) dopuszcza się zmianę kierownika robót instalacyjnych posiadającego uprawnienia budowlane w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych. Zmiana może nastąpić w uzasadnionych przypadkach, na pisemny wniosek Wykonawcy, lub żądanie Zamawiającego. E. Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: 1) zmianą sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiatbytowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, ul. Ks. dr. Bolesława Domańskiego 2, 77-100 Bytów (pok. nr 311).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, ul. Ks. dr. Bolesława Domańskiego 2, 77-100 Bytów - Biuro Obsługi Klienta (pok. nr 106).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejska ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013. Oś priorytetowa 5 Środowisko i energetyka przyjazna środowisku, Działanie 5.5 Infrastruktura energetyczna i poszanowanie energii.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Termomodernizacja przy zastosowaniu odnawialnych źródeł energii budynków dydaktycznych Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Bytowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zespół budynków składa się z dwóch obiektów połączonych ze sobą łącznikiem. Pierwszy budynek (zwany starą częścią) wybudowany został około roku 1910, natomiast część wejściowa została zmodernizowana w latach 70-tych XX wieku. Rzut starej części szkoły jest prostokątny. Jest to obiekt parterowy, częściowo podpiwniczony, przykryty dachem mansardowym z użytkową częścią poddasza. Dach części starej został wyremontowany na początku XXI wieku, wraz z wymianą pokrycia na dachówkę karpiówkę i docieplony wełną mineralną. Od strony północno - wschodniej dobudowany został łącznik z nowym budynkiem szkoły (zwana nową częścią), które powstały w latach 80-tych XX wieku. Łącznik przykryty jest stropodachem płaskim jednospadowym. Nowa część szkoły została wybudowana na rzucie prostokąta, usytuowanym prostopadle do budynku starego. Jest to obiekt pięciokondygnacyjny (piwnica, parter, dwa piętra i poddasze użytkowe). Przykryty jest dachem dwuspadowym naczółkowym o spadku połaci 44%. Stara część zrealizowana została w technologii tradycyjnej. Ściany zewnętrzne z cegły pełnej, grubości 38cm. Ściany wewnętrzne konstrukcyjne z cegły pełnej gr. 38 i 24cm. Ściany działowe gr. 12cm. Stropy drewniane ze ślepym pułapem. Więźba dachowa wykonana jako drewniana. Pokrycie dachu dachówką ceramiczną karpiówką układana w koronkę. Nowa część posiada konstrukcję szkieletową, żelbetową (słupy żelbetowe ukryte w ścianach). Ściany osłonowe wykonane z bloczków gazobetonowych gr. 38cm. Stropy wykonane jako żelbetowe. Dach o konstrukcji drewnianej pokryty płytami z blachy ocynkowanej. W budynku starym część okien i wszystkie drzwi zewnętrzne wymienione na PCV. W części nowej całość stolarki zewnętrznej kwalifikuje się do wymiany Szczegółowy opis części I zamówienia zawarty jest w: 1. Dodatek Nr 3 : Dokumentacja projektowa: Projekt budowlany termomodernizacji budynków dydaktycznych Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego w Bytowie 2. Dodatek Nr 7 : Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych 3. Dodatek Nr 8 : Przedmiar robót: Termomodernizacja budynków Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego w Bytowie Uwagi dotyczące sposobu realizacji zamówienia: 1. W terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy, Wykonawca (pod rygorem zapłaty kary umownej) zobowiązany jest wykonać i przedłożyć Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót objętych zamówieniem, celem zatwierdzenia (Harmonogram winien być wykonany na podstawie Zestawienia kosztów- załącznika do oferty). Harmonogram powinien uwzględniać prowadzenie zajęć dydaktycznych w budynkach z dniem 01 września roku szkolnego. W związku z tym w okresie wakacyjnym, Wykonawca winien wykonać wszystkie roboty uniemożliwiające prowadzenie zajęć dydaktycznych w obiekcie, a w szczególności: Wymianę pokrycia dachowego Wykonanie instalacji solarnej i ciepłej wody użytkowej Roboty ziemne Instalacja c.o. 2. Wymiana stolarki okiennej winna być uzgodniona z Dyrektorem placówki i nie kolidować z prowadzonymi zajęciami dydaktycznymi 3. W okresie do 01 września 2012 r. w części południowej terenu realizowane będzie boisko wielofunkcyjne wraz z placem zabaw Wykonawca wyceniając roboty budowlane winien skalkulować również to utrudnienie. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania szczególnych warunków bezpieczeństwa mając na uwadze bezpieczeństwo uczniów, pracowników realizujących roboty budowlane, oraz osób trzecich. 5. Przed rozpoczęciem kolejnego zakresu robót, wykonawca winien uzgodnić zakres i sposób realizacji robót z dyrektorem placówki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00-3, 45.33.10.00-6, 45.26.12.15-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Termomodernizacja przy zastosowaniu odnawialnych źródeł energii Powiatowego Młodzieżowego Domu Kultury i Warsztatów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Miastku. Remont wewnętrznych szlaków komunikacyjnych i dróg dojazdowych na działce Nr 35/4 w Miastku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budynek wybudowany został w drugiej połowie XX wieku. Budynków składa się z dwóch części - jedna należącą do Powiatowego Młodzieżowego Domu Kultury, a druga do warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Miastku. Rzut budynku jest stworzony na bazie prostokąta. Jest to obiekt parterowy, niepodpiwniczony, przykryty stropodachem. Dach został wyremontowany kilka lat temu, wraz z wymianą pokrycia na styropapę, wymianą obróbek blacharskich, rynien , rur oraz instalacji odgromowej. Budynek zrealizowany został w technologii szkieletowej. Konstrukcje nośną budynku stanowią słupy żelbetowe prefabrykowane o przekroju 30x40cm. Słupy oparte są na stopach żelbetowych. Dach oparty na dźwigarach prefabrykowanych typu SB-I. Konstrukcja stropodachu wykonana z płyty żerań. Ściany zewnętrzne z cegły kratówki, grubości 38cm. Ściany wewnętrzne konstrukcyjne z cegły wapienno-piaskowej gr. 38 i 25cm. Ściany działowe gr. 12cm. W budynku część okien i drzwi zewnętrznych wymienione na PCV. Budynek jest zasilany w ciepło za pomocą węzła cieplnego zlokalizowanego w sąsiednim budynku szkoły oraz istniejącego przyłącza. Szczegółowy opis części II zamówienia zawarty jest w: 1. Dodatek Nr 4 : Dokumentacja projektowa: Projekt budowlany termomodernizacji budynku Powiatowego Młodzieżowego Domu Kultury i Warsztatów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Miastku 2. Dodatek Nr 5 : Projekt zagospodarowania: Remont istniejących obiektów budowlanych , w postaci wewnętrznych szlaków komunikacyjnych i dróg dojazdowych na działce Nr 35/4 w Miastku. 3. Dodatek Nr 7 : Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych 4. Dodatek Nr 9 : Przedmiar robót: Termomodernizacja budynku Powiatowego Młodzieżowego Domu Kultury i Warsztatów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Miastku 5. Dodatek Nr 10: Przedmiar robót: Remont istniejących obiektów budowlanych , w postaci wewnętrznych szlaków komunikacyjnych i dróg dojazdowych na działce Nr 35/4 w Miastku. Uwagi dotyczące sposobu realizacji zamówienia: 1. W terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy, Wykonawca (pod rygorem zapłaty kary umownej) zobowiązany jest wykonać i przedłożyć Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót objętych zamówieniem, celem zatwierdzenia (Harmonogram winien być wykonany na podstawie Zestawienia kosztów- załącznika do oferty). Harmonogram powinien uwzględniać prowadzenie zajęć dydaktycznych w budynkach z dniem 01 września roku szkolnego. W związku z tym w okresie wakacyjnym, Wykonawca winien wykonać wszystkie roboty uniemożliwiające prowadzenie zajęć dydaktycznych w obiekcie, a w szczególności: Przemurowania ścian w warsztatach Wykonanie instalacji solarnej i ciepłej wody użytkowej Wykonanie instalacji c.o. i ciepłej wody użytkowej Roboty ziemne związane z remontem szlaków komunikacyjnych 2. Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania szczególnych warunków bezpieczeństwa mając na uwadze bezpieczeństwo uczniów, pracowników realizujących roboty budowlane, oraz osób trzecich. 3. Przed rozpoczęciem kolejnego zakresu robót, wykonawca winien uzgodnić zakres i sposób realizacji robót z dyrektorem placówki. 4. Wymiana stolarki okiennej winna być uzgodniona z Dyrektorem placówki i nie kolidować z prowadzonymi zajęciami dydaktycznymi. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do protokólarnego przekazania metalowych (stalowych jak i z metalów kolorowych) materiałów rozbiórkowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00-3, 45.33.10.00-6, 45.26.12.15-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Termomodernizacja przy zastosowaniu odnawialnych źródeł energii kompleksu Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Łodzierzy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zespół budynków szkoły powstawał w latach 1985 - 1989. Składają się na niego trzy duże obiekty kubaturowe z łącznikami: - parterowy budynek administracyjny - dwukondygnacyjny częściowo podpiwniczony budynek dydaktyczny - sala gimnastyczna z dwukondygnacyjnym zapleczem. Zespół administracyjno - dydaktyczny z łącznikami stanowi spójną całość architektoniczną. Równolegle usytuowane obiekty kubaturowe i łączniki kryte są dachami o kącie nachylenia połaci 25°. Sala gimnastyczna przekryta jest dachem dwupołaciowym o kącie nachylenia 3°. Budynki zostały zbudowane w technologii tradycyjnej. Ścianki zewnętrzne wykonano jako warstwowe: - budynek administracyjny i dydaktyczny: z cegły ceramicznej pełnej o grubości 6cm, styropianu o grubości 3cm i gazobetonu o grubości 24cm. - sala gimnastyczna: z cegły ceramicznej pełnej o grubości 12cm, styropianu o grubości 5cm i płyty konstrukcyjnej o grubości 24cm. - strop miedzy kondygnacjami: z płyt konstrukcyjnych o grubości 24cm. Nad ostatnią kondygnacją użytkową znajduje się nieogrzewane poddasze, strop pod poddaszem ocieplony jest wełną mineralną gr. 12cm. W budynkach część stolarki zewnętrznej wymieniona na PCV. Szczegółowy opis części III zamówienia zawarty jest w: 1. Dodatek Nr 6 : Dokumentacja projektowa: Projekt budowlany termomodernizacji budynków Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Łodzierzy 2. Dodatek Nr 7 : Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych 3. Dodatek Nr 11 : Przedmiar robót: Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Łodzierzy Uwagi dotyczące sposobu realizacji zamówienia: 1. W terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy, Wykonawca (pod rygorem zapłaty kary umownej) zobowiązany jest wykonać i przedłożyć Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót objętych zamówieniem, celem zatwierdzenia (Harmonogram winien być wykonany na podstawie Zestawienia kosztów- załącznika do oferty). Harmonogram powinien uwzględniać prowadzenie zajęć dydaktycznych w budynkach z dniem 01 września roku szkolnego. W związku z tym w okresie wakacyjnym, Wykonawca winien wykonać wszystkie roboty uniemożliwiające prowadzenie zajęć dydaktycznych w obiekcie, a w szczególności: Wymianę pokrycia dachowego Wykonanie instalacji solarnej i ciepłej wody użytkowej Roboty ziemne Instalacja c.o. 2. Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania szczególnych warunków bezpieczeństwa mając na uwadze bezpieczeństwo uczniów, pracowników realizujących roboty budowlane, oraz osób trzecich. 3. Przed rozpoczęciem kolejnego zakresu robót, wykonawca winien uzgodnić zakres i sposób realizacji robót z Dyrektorem placówki. 4. Wymiana stolarki okiennej winna być uzgodniona z Dyrektorem placówki i nie kolidować z prowadzonymi zajęciami dydaktycznymi. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do protokólarnego przekazania metalowych (stalowych jak i z metalów kolorowych) materiałów rozbiórkowych, a w szczególności komin, elementy pokrycia dachowego, elementy kotłowni.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00-3, 45.33.10.00-6, 45.26.12.15-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.