eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiRemont elewacji Komisariatu Policji w Sulechowie-powtórzenie.



Ogłoszenie z dnia 2008-06-24

Gorzów Wielkopolski: Remont elewacji Komisariatu Policji w Sulechowie-powtórzenie.
Numer ogłoszenia: 138654 - 2008; data zamieszczenia: 24.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7211420, fax 095 7211455.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuska.policja.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: policja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elewacji Komisariatu Policji w Sulechowie-powtórzenie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - roboty rozbiórkowe, - zabezpieczenie cokołu, - renowacja cokołu, - renowacja elewacji powyżej cokołu, - elementy opasek, - powłoki malarskie (elewacja), - naprawa i uszczelnienie balkonów, - uszczelnienie, dylatacja balkonów, - okładziny ceramiczne balkonów, - renowacja krat, - montaż krat, - montaż balustrad, - opaska wokół budynku. Powierzchnia całkowita objęta remontem - 734,24 m² Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: Komisariat Policji w Sulechowie przy ul. Konopnickej 15, działka nr 375 W przypadku powstania w trakcie realizacji prac odpadów lub elementów wymagających utylizacji za ich prawidłową, zgodną z obowiązującymi przepisami utylizację jest odpowiedzialny Wykonawca. Termin wykonania zamówienia - 60 dni roboczych od dnia przekazania placu budowy. Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi zawady budynku od momentu dokonania odbioru robót - zgodnie z art. 568 Kodeksu Cywilnego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.61.11 - Posterunki policji Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.11 - Roboty budowlane w zakresie posterunków policji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają łącznie następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 2.1Wykonawca musi wykazać się należytym wykonaniem - min. 2 robót budowlanych zrealizowanych w 100% (w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości ,daty, miejsca wykonania, odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (min. 2, np.listy referencyjne). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek musi być spełniony wspólnie przez występujących Wykonawców. 2.2 Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia tj: a)Kierownikiem Budowy posiadającym uprawnienia konstrukcyjno-budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń; 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 3.1 Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, a w okresie trwania budowy będzie posiadał ubezpieczenie (RBM) Ryzyk Budowlano Montażowych. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ustawy P.z.p. 5.Zamawiający dopuszcza możliwość udziału podwykonawców w realizacji zadania. 6.Zamawiający zastrzega, iż Wykonawca nie może powierzyć podwykonawcy funkcji Kierownika Budowy . 7.W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunki muszą być spełnione wspólnie przez występujących Wykonawców. 8.Przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej należy traktować jako wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( wyrok ZA UZP/ZO/0-1089/05) 9.Ocena spełniania powyższych warunków będzie odbywała się na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów zgodnie z WYKAZEM WYMAGANYCH DOKUMENTÓW (WWD), WWD wraz z wzorami formularzy jest dostępny na stronie internetowej Zamawiającego www.lubuska.policja.gov.pl. Ponadto WWD jest udostępniany Wykonawcom w formie papierowej lub elektronicznej na ich pisemny wniosek, który można kierować do Zamawiającego faksem na nr 0957211435 lub e-mailem: kwp_gorzow.zamowienia@lubuska.policja.gov.pl. 10.Z treści złożonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, ze Wykonawca spełnia wyżej postawione warunki
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawców. 1.W celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przetargowym należy dołączyć: a)oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy (wzór załącznik nr 1 do WWD), b)upoważnienie lub pełnomocnictwo określające zakres czynności do których jest umocowany pełnomocnik(wzór - zał. nr 2 do WWD). c)wykaz osób i podmiotów, (wzór zał. nr 3 do WWD); d)wykaz wykonanych robót budowlanych - (wzór zał. nr 4 do WWD); e)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, f)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego g)oświadczenie o posiadaniu ważnej polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności oraz że w okresie trwania budowy Wykonawca będzie posiadał ubezpieczenie RBM, h)oświadczenie o woli współpracy Wykonawców wspólnie składających ofertę i)Oświadczenie o dysponowaniu niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami. 2.Szczegółowy opis dokumentów , które Wykonawca musi załączyć do wniosku zawiera pkt IV WWD. WWD wraz z wzorami formularzy jest dostępny na stronie internetowej Zamawiającego www.lubuska.policja.gov.pl. Ponadto WWD jest udostępniany Wykonawcom w formie papierowej lub elektronicznej na ich pisemny wniosek, który można kierować do Zamawiającego faksem na nr 0957211435 lub e-mailem: kwp_gorzow.zamowienia@lubuska.policja.gov.pl. 3. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu (art. 25 w powiązaniu z art. 26 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (z późn. zm. Dz. U. Nr 82 z 2007r.). 4. Dokumenty, o których mowa powyżej należy dostarczyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Jeżeli złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości Zamawiający może żądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. 5.Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę, chyba że Zamawiający wyraził zgodę, o której mowa w art. 9 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (z późn. zm. Dz. U. Nr 82 z 2007r.). 6. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę informacji (dokumentów, załączników, oświadczeń itp.) mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania powoduje wykluczenie Wykonawcy z przetargu na każdym jego etapie, zgodnie z dyspozycją art.24 ust.2 pkt.2 Ustawy P.z.p. Osoba lub osoby składające ofertę ponoszą pełną odpowiedzialność za treść złożonego oświadczenia woli na zasadach określonych w art. 297 §1 Kodeksu Karnego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWD-www.lubuska.policja.gov.pl, SIWZ-nie dotyczy

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja zostanie przesłana wybranym Wykonawcom wraz z zaproszeniem do słożenia oferty..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2008 godzina 11:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji Sekcja ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych pok. 304, 305, ul. Kwiatowa 10; 66-400 Gorzów Wlkp.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ocena wniosków - oparta będzie na ocenie spełnia / nie spełnia wszystkich warunków. Jeżeli ilość wniosków spełniających minimalne wymagania będzie większa niż 5, Zamawiający dokona oceny złożonych wniosków wg kryterium: doświadczenie. Kryterium oceny wniosków: doświadczenie - znaczenie 100%. Zamawiający przyzna: -1 pkt - za wymagane minimum 2 roboty budowlane zrealizowane w 100% (potwierdzone odp. dokumentami, że zostały należycie wykonane); -1 pkt - za każdą zrealizowaną w 100% robotę budowlaną (potwierdzoną odp. dokumentami, że została należycie wykonana) wykazaną ponad wymagane minimum. Zamawiający zaprosi do składania ofert wyłącznie tych Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz zdobędą najwyższą liczbę punktów. W przypadku, gdy nie będzie można dokonać zakwalifikowania 5 wniosków, z uwagi na to, że 2 lub więcej wniosków uzyskało taką samą liczbę punktów, Zamawiający spośród tych wniosków wybierze te, których łączna wartość wykazanych zamówień brutto będzie najwyższa. Wnioski wraz z wymaganymi dokumentami należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego z widocznym dopiskiem na kopercie WNIOSEK - PRZEBUDOWA SULECHÓW POWTÓRZENIE ZP-9.1/08 Dokumenty należy złożyć w formie pisemnej (z zastrzeżeniem art. 27 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (z późn. zm. Dz. U. Nr 82 z 2007r.). Zamawiający nie wymaga użycia określonego formularza do zgłaszanych przez Wykonawców wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. W przypadku zaproszenia do złożenia oferty przez spółkę cywilną Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu do umowy spółki cywilnej. Termin składania ofert: 20 dni od dnia zaproszenia wybranych wykonawców do złożenia oferty cenowej. Zamawiający żąda od wybranego Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, najpóźniej w dniu zawarcia umowy, w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie, w formie dozwolonej przez ustawę P.z.p. (art. 148 Ustawy P.z.p.) Postępowanie o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem wyjątków określonych w ustawie prowadzi się w formie pisemnej ( art.9 ust.1 ustawy P.z.p.). Wszelkie zapytania dotyczące postępowania o udzielenie zamówienia należy kierować w dni robocze w godzinach 7:30 do 15:30 do pracowników Sekcji ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych: fax 095/7211435, e-mail: kwp_gorzow.zamowienia@lubuska.policja.gov.pl lub na adres: Komenda Wojewódzka Policji Sekcja ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych pok. 304, 305, ul. Kwiatowa 10; 66-400 Gorzów Wlkp. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.Nie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.