eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa ekranów wielkoformatowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-15

Kraków: Dostawa ekranów wielkoformatowych
Numer ogłoszenia: 138629 - 2016; data zamieszczenia: 15.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 28677 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6154860, 6154862, faks 012 6154887; 6154219.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ekranów wielkoformatowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego i niezbędnych akcesoriów. Zakres zamówienia obejmuje dostawę m.in. następującego sprzętu: 1)Zestawy komputerowe z oprogramowaniem i wyposażeniem - 2 sztuki; 2)Tablety - 2 sztuki; 3)Skalery graficzne - 2 sztuki; 4)Monitory - 13 sztuk; 5)Stojak pod monitory - 1 sztuka; 6)Konstrukcja pod monitory - 1 sztuka; 7)Szafka Rack - 1 sztuka; 8)Głośniki - 8 kompletów + 2 komplety do ściany wizyjnej; 9)Tuner telewizji naziemnej - 1 sztuka. 2.Instalowane w ramach systemu urządzenia i podzespoły/części muszą posiadać parametry i funkcjonalność zgodne z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia). 3.Instalacja będzie realizowana w czynnych obiektach: -poniedziałek - piątek w godz. 8:00-15:00 w budynku Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków - ściana 2x2, -przez całą dobę w budynku Komendy Miejskiej w Krakowie ul. Siemiradzkiego 24, 31 - 137 Kraków - ściana 3x3. 4.Zamawiający wymaga, aby każdy zaoferowany element zamówienia był fabrycznie nowy, posiadał parametry i funkcje nie gorsze niż wskazane w SIWZ oraz był wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem. Pod pojęciem towar fabrycznie nowy, Zamawiający rozumie produkt wykonany w 100% z nowych elementów, bez śladów użytkowania, składający się z podzespołów nowo wytworzonych, wolny od wad technicznych, najwyżej jakości, dopuszczony do obrotu na terenie RP, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2015 r. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył elementy zestawu w oryginalnych opakowaniach producenta zabezpieczających je przed uszkodzeniami mechanicznymi. 5.W załączniku nr 2 do SIWZ wskazano parametry równoważności do wymaganego przez Zamawiającego oprogramowania. W przypadku oferowania oprogramowania równoważnego do wskazanego przez Zamawiającego do Wykonawcy należy udowodnienie, że oferowane oprogramowanie równoważne spełnia wszystkie wymogi Zamawiającego. Udowodnienie równoważności musi znaleźć się w ofercie. 6.W ramach zamówienia Wykonawca przeprowadzi instalację, konfigurację urządzeń, uruchomienie systemu wraz z przeprowadzeniem połączeń, instruktaż z zakresu ich obsługi oraz sporządzi dokumentację powykonawczą. 7.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia). 8.Zamawiający wymaga gwarancji i serwisu na dostarczony asortyment zgodnie z zapisami zawartymi w załączniku nr 2 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia). 9.Termin gwarancji biegnie od daty podpisania protokołu odbioru końcowego z uwzględnieniem instruktażu obsługi. 10.Wykonawca odpowiada z tytułu rękojmi za wady sprzętu w okresie 24 miesięcy licząc od daty podpisania przez Strony bez uwag protokołu odbioru końcowego z uwzględnieniem instruktażu obsługi. 11.Zamawiający przewiduje przeprowadzenie wizji lokalnej pomieszczeń objętych zamówieniem. Termin wizji wyznacza się na dzień 24.03.2016 r. -godz. 9:00. Zbiórka uczestników wizji - recepcja w budynku KWP w Krakowie, ul. Mogilska 109; -godz. 11:00. Zbiórka uczestników wizji - recepcja w budynku KMP w Krakowie, ul. Siemiradzkiego 24.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TRIAS AVI Sp. z o.o., ul. Kabaretowa 21, 01-942 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 406504,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 381924,84

  • Oferta z najniższą ceną: 381924,84 / Oferta z najwyższą ceną: 536039,51

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.