Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-24
Tarnówka: Dowóz i odwóz uczniów oraz wychowanków przedszkola do placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Tarnówka w roku szkolnym 2008/2009 oraz zapewnienie opiekuna w czasie przewozu
Numer ogłoszenia: 138610 - 2008; data zamieszczenia: 24.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Tarnówka, ul. Zwycięstwa 2, 77-416 Tarnówka, woj. wielkopolskie, tel. 067 2664002, fax 067 2664002.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnowka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz i odwóz uczniów oraz wychowanków przedszkola do placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Tarnówka w roku szkolnym 2008/2009 oraz zapewnienie opiekuna w czasie przewozu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi związanej z dowozem i odwozem uczniów oraz wychowanków przedszkola do placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Tarnówka w roku szkolnym 2008/2009 oraz zapewnienie opiekuna na poszczególnych trasach. 2. Przewidywana liczba dzieci objętych dowozem i odwozem wynosi 191 uczniów i 40 wychowanków przedszkola 3. Złożona oferta ma obejmować całość dowozu i odwozu z uwzględnieniem wszystkich tras przewozów. 4. Szczegółową organizację dowozu i odwozu oraz podział na poszczególne trasy przedstawia załącznik nr 5 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.40.00 - Usługi regularnego transportu osób 1 Kod CPV wg słownika 2008: 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie przewozu osób w komunikacji krajowej, zgodnie z wymogami ustawowymi, 2)zapewnią realizację usługi środkami transportu w odpowiednim stanie technicznym w ilości określonej dla zadania w SIWZ, w tym posiadają co najmniej jeden pojazd do przewozu maksymalnie 10 osób (BUS), 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie: zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat co najmniej dwa zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (spełniony warunek 1 pojazd - 1 kierowca), 4) spełniają warunki określone w art.22 Prawa zamówień publicznych, 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych, 6) przyjmują warunki umowy określone przez Zamawiającego. 2.Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/nie spełnia , na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale V siwz
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 2) licencję przewozu osób w komunikacji krajowej; 3) zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz z właściwego oddziału ZUS, KRUS potwierdzające odpowiednio, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) wykaz pojazdów niezbędnych do wykonania zamówienia z podaniem informacji wg zał. Nr 6 ( w przypadku nie posiadania pojazdów własnych do oferty dołączyć umowy o ich użyczenie) oraz oświadczenie, że pojazdy, którymi oferent posłuży się do wykonania usługi są sprawne technicznie i posiadają aktualne badania techniczne dopuszczenia do ruchu; 5) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 6) wykaz osób wyznaczonych do realizacji zamówienia z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji wg zał. Nr 8; 7) wykaz ważniejszych usług zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia wg zał. Nr 7, 8) oświadczenie oferenta, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Prawa zamówień publicznych oraz spełnia warunki określone w art.22 ust.1 Prawa zamówień publicznych wg zał. Nr 2 i 3. 2. Do oferty należy załączyć również: 1) wypełniony formularz oferty wraz z proponowaną ceną netto i brutto danego zadania za 1 rok szkolny zgodnie z przyjętą kalkulacją zał. Nr 1 2) dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art.22 ust.1 Prawa zamówień publicznych. Wykaz wymaganych dokumentów podany jest w Rozdziale V ust.1 specyfikacji, 3) wypełniony i podpisany projekt umowy (załącznik Nr 9), 4) oświadczenie o wizytacji trasy. 3. Dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnowka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół w Tarnówce ul.Zwycięstwa 27 77-416 Tarnówka.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Szkół w Tarnówce ul.Zwycięstwa 27 77-416 Tarnówka.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI TARNÓWKA
więcej: przetargi TARNÓWKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych
- Przewóz uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Twardogóra w roku szkolnym 2025/2026
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Miasta i Gminy Prabuty
- Przewóz uczniów do/z Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Karniewie w roku szkolnym 2025/2026
- Wykonanie usługi polegającej na przewozie dzieci do szkół podstawowych na terenie Gminy Pawłów
- Świadczenie usług w zakresie lokalnego transportu zbiorowego na terenie Gminy Andrespol i Miasta Łodzi - Regularna obsługa linii autobusowej nr 201
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.