eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa artykułów biurowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-01-05

Lublin: Dostawę artykułów biurowych
Numer ogłoszenia: 1385 - 2009; data zamieszczenia: 05.01.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 334723 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie, ul. Tomasza Zana 36,38c, Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5357402, faks 081 5357402.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę artykułów biurowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia, o wartości szacunkowej poniżej 133 tys. euro, jest dostawa papieru xero, papieru komputerowego, materiałów biurowych oraz kopert w okresie od 01.01.2009 r. do 31.12.2009 r. 2. WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ: Kody CPV: 30199230-1 - koperty, 30197644-2- papier kserograficzny, 30199330-2- papier ciągły do drukarek komputerowych, 22851000-0 -skoroszyty i podobne wyroby, 31097220-4-spinacze do papieru, 30192000-1 - wyroby biurowe 3. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na dowolną ilość niżej opisanych części zamówienia: Część I - Dostawa papieru xero A-4, A-3 oraz papieru komputerowego. Część II - Dostawa galanterii papierniczej (zeszyty, skoroszyty, teczki itp.) Część III - Dostawa galanterii biurowej (dziurkacze, zszywacze, nożyczki itp.) i przyborów piśmiennych. Część IV - Dostawa kopert..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44-2, 30.19.20.00-1, 30.19.92.30-1, 30.19.93.30-2, 22.85.10.00-0, 31.09.72.20-4.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 398777.15 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa papieru xero A-4, A-3 oraz papieru komputerowego

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Annex Sp. z o.o., ul. Rynek 10, 23-235 Annopol, kraj/woj. lubelskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 176568.44
  • Oferta z najniższą ceną: 176568.44 oferta z najwyższą ceną: 188951.97
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa galanterii papierniczej (zeszyty, skoroszyty, teczki itp.)

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowa KODI Halina Nowaczyńska, Roman Nowaczyński. Spółka Jawna., ul. Łęczyńska 58, 20-309 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 62122.04
  • Oferta z najniższą ceną: 54344.18 oferta z najwyższą ceną: 66072.18
  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa galanterii biurowej (dziurkacze, zszywacze, nożyczki itp.) i przyborów piśmiennych.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowa KODI Halina Nowaczyńska, Roman Nowaczyński. Spółka Jawna., Łęczyńska 58, 20-309 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 30150.43
  • Oferta z najniższą ceną: 17984.75 oferta z najwyższą ceną: 31674.64
  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa kopert

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Handlowo-Usługowa WIDOK Sp. z o.o., ul. Wojciechowska 5, 20-704 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 65966.83
  • Oferta z najniższą ceną: 65966.83 oferta z najwyższą ceną: 84394.51
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.