eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Dostawa artykułów administracyjno - biurowych. Zamówienie realizowane jest w związku z projektami współfinansowanymi ze środków Unii Europejskiej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-20

Rzeszów: Dostawa artykułów administracyjno - biurowych. Zamówienie realizowane jest w związku z projektami współfinansowanymi ze środków Unii Europejskiej.
Numer ogłoszenia: 138570 - 2010; data zamieszczenia: 20.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. , ul. Szopena 51, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8520600, 8520610, faks 017 8520611.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rarr.rzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów administracyjno - biurowych. Zamówienie realizowane jest w związku z projektami współfinansowanymi ze środków Unii Europejskiej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów administracyjno - biurowych. Zamówienie realizowane jest w związku z projektami współfinansowanymi ze środków Unii Europejskiej. Projekty realizowane w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego: Inkubatory trzeciego Sektora ITS - lepsze czasy dla NGO, 2+2=5 Razem możemy więcej w ekonomii społecznej, Program wsparcia dla kontynuacji pracy zawodowej pracowników firmy ZELMER S.A., FOCUS - twoje miejsce w życiu, Twoje miejsce na rynku pracy, Dajmy szansę dojrzałości, Być albo nie być przedsiębiorcą, Masz marzenia bądź przedsiębiorcą, oraz Projekt realizowany w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego z Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska-Republika Słowacka 2007-2013: Analiza- integracja- sieciowanie potencjałów regionalnych Województwa Podkarpackiego i Kraju Preszowskiego. Zamówienie zostało podzielone na 14 części. Oferty można składać na dowolną ilość części.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.70.00-6, 30.19.76.20-8, 30.19.76.30-1, 32.58.20.00-6, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8, 30.19.21.13-6, 30.19.23.40-6, 30.19.76.30-1, 32.58.20.00-6, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8, 30.19.21.13-6, 30.19.26.40-6, 30.23.70.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, zrealizował (rozpoczął i zakończył) co najmniej jedno działanie polegające na dostawie artykułów administracyjno - biurowych na kwotę brutto wynoszącą 35 tys. zł. (załącznik nr 17)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży pisemne oświadczenie, iż taki posiada (załącznik nr 16).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży pisemne oświadczenie, iż taki posiada (załącznik nr 16).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

pełnomocnictwo - jeśli dotyczy - zakres dla podwykonawców - jeśli dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rarr.rzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ul. Szopena 51, 35-959 Rzeszów - pokój nr 216..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ul. Szopena 51, 35-959 Rzeszów - pokój nr 317 sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekty realizowane w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego: Inkubatory trzeciego Sektora ITS - lepsze czasy dla NGO, 2+2=5 Razem możemy więcej w ekonomii społecznej, Program wsparcia dla kontynuacji pracy zawodowej pracowników firmy ZELMER S.A., FOCUS - twoje miejsce w życiu, Twoje miejsce na rynku pracy, Dajmy szansę dojrzałości, Być albo nie być przedsiębiorcą, Masz marzenia bądź przedsiębiorcą, oraz Projekt realizowany w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego z Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska-Republika Słowacka 2007-2013. Analiza- integracja- sieciowanie potencjałów regionalnych Województwa Podkarpackiego i Kraju Preszowskiego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych dla Projektu Inkubatory Trzeciego Sektora (ITS) - lepsze czasy dla NGO..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych dla Projektu Inkubatory Trzeciego Sektora (ITS) - lepsze czasy dla NGO. Szczegółowy zakres w siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.76.20-8, 30.19.76.30-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do sprzętu biurowego dla Projektu Inkubatory Trzeciego Sektora (ITS) - lepsze czasy dla NGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do sprzętu biurowego dla Projektu Inkubatory Trzeciego Sektora (ITS) - lepsze czasy dla NGO. Szczegółowy zakres w siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.19.21.13-6, 30.19.23.40-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych dla Projektu 2+2=5 Razem możemy więcej w ekonomii społecznej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych dla Projektu 2+2=5 Razem możemy więcej w ekonomii społecznej. szczegółowy opsi w siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1, 30.19.76.20-8, 30.19.00.00-7, 30.19.70.00-6, 32.52.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do sprzętu biurowego dla Projektu 2+2=5 Razem możemy więcej w ekonomii społecznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do sprzętu biurowego dla Projektu 2+2=5 Razem możemy więcej w ekonomii społecznej Szczegółowy opis w siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych dla Projektu Analiza- integracja- sieciowanie potencjałów regionalnych Województwa Podkarpackiego i Kraju Preszowskiego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych dla Projektu Analiza- integracja- sieciowanie potencjałów regionalnych Województwa Podkarpackiego i Kraju Preszowskiego. Szczegółowy opis w siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.20-8, 30.19.76.30-1, 30.19.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do sprzętu biurowego dla Projektu Analiza- integracja- sieciowanie potencjałów regionalnych Województwa Podkarpackiego i Kraju Preszowskiego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do sprzętu biurowego dla Projektu Analiza- integracja- sieciowanie potencjałów regionalnych Województwa Podkarpackiego i Kraju Preszowskiego. Szczegółowy opis w siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych dla Projektu Program wsparcia dla kontynuacji pracy zawodowej pracowników firmy ZELMER S.A...

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych dla Projektu Program wsparcia dla kontynuacji pracy zawodowej pracowników firmy ZELMER S.A. Szczegółowy opis w siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1, 30.19.76.30-1, 30.19.70.00-6, 30.19.00.00-7, 32.58.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do sprzętu biurowego dla Projektu Program wsparcia dla kontynuacji pracy zawodowej pracowników firmy ZELMER S.A...

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do sprzętu biurowego dla Projektu Program wsparcia dla kontynuacji pracy zawodowej pracowników firmy ZELMER S.A..Szczegółowy opis w siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych dla Projektu FOCUS - twoje miejsce w życiu, Twoje miejsce na rynku pracy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych dla Projektu FOCUS - twoje miejsce w życiu, Twoje miejsce na rynku pracy. szczegółowy opis w siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1, 30.19.76.20-8, 32.58.20.00-6, 30.19.70.00-6, 30.19.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do sprzętu biurowego dla Projektu FOCUS - twoje miejsce w życiu, Twoje miejsce na rynku pracy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do sprzętu biurowego dla Projektu FOCUS - twoje miejsce w życiu, Twoje miejsce na rynku pracy. szczegółowy opis w siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.19.21.13-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych dla Projektu Dajmy szansę dojrzałości..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych dla Projektu Dajmy szansę dojrzałości. Szczegółowy opis w siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1, 30.19.76.20-8, 30.19.70.00-6, 30.19.00.00-7, 32.58.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do sprzętu biurowego dla Projektu Dajmy szansę dojrzałości..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do sprzętu biurowego dla Projektu Dajmy szansę dojrzałości. Szczególowy opis w siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych dla Projektu Być albo nie być przedsiębiorcą..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych dla Projektu Być albo nie być przedsiębiorcą. Szczegółowy opis w siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1, 30.19.76.20-8, 30.19.70.00-6, 30.19.00.00-7, 32.58.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych dla Projektu Masz marzenia - bądź przedsiębiorcą..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych dla Projektu Masz marzenia - bądź przedsiębiorcą. Szczegółowy opis w siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1, 30.19.76.20-8, 30.19.70.00-6, 30.19.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.