eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i nośników danych



Ogłoszenie z dnia 2010-05-20

Łódź: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i nośników danych
Numer ogłoszenia: 138538 - 2010; data zamieszczenia: 20.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski w Łodzi, al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 663 33 90, 663 33 85, faks 042 663 33 91.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i nośników danych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego transportem Wykonawcy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek oraz nośników danych dla Urzędu Marszałkowskiego w Łodzi. Poszczególne cząstkowe zamówienia realizowane będą w terminie do 3 dni od daty złożenia przez Zamawiającego faksem zamówienia cząstkowego. 2. Zamówienie podzielone zostało na 2 części: a) Zadanie Nr 1 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i nośników danych, b) Zadanie Nr 2 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, 3. Ilości zamawianego asortymentu przedstawione w SIWZ i załącznikach do SIWZ są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty i porównania złożonych ofert, mogą one ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia z tym, że ogólna wartość realizowanych dostaw nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. Wykonawca będzie realizował zamówienie po cenach jednostkowych zawartych w Formularzach Cenowych (Załączniki Nr 2A i 2B do SIWZ). Umowa zawarta zostanie na kwoty zapisane w Formularzu Oferty. W przypadku nie wykorzystania w pełni przez Zamawiającego kwoty zapisanej w umowie, Wykonawcy nie będzie przysługiwało z tego tytułu żadne roszczenie. 4. Wszystkie zaoferowane materiały eksploatacyjne winny być fabrycznie nowe. Nie dopuszcza się materiałów wyprodukowanych z wykorzystaniem gotowych elementów pochodzących z użytych wkładów. Zamawiający informuje, iż dopuszcza składanie ofert, na asortyment/towary jakościowe równoważne (dotyczy przedmiotu zamówienia opisanego przykładowo za pomocą nazwy bądź symboli producenta). Za asortyment/towary równoważne uznane zostaną produkty o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniające minimalne parametry określone przez Zamawiającego w Załącznikach Nr 2A i 2B do SIWZ oraz pkt 3.2 SIWZ. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę asortymentu/towarów równoważnych, Wykonawca zobowiązany będzie na żądanie Zamawiającego udowodnić, iż zaoferowany asortyment/towary są o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych w odniesieniu do asortymentu/towaru określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia i Załącznikach Nr 2A i 2B do SIWZ. 5. Zamawiający wymaga, aby wszystkie tonery posiadały układ elektroniczny - chip oraz plomby zabezpieczające. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert, w których Wykonawca będzie oferował materiały regenerowane. Zamawiający wymaga oferowania materiałów eksploatacyjnych zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia Zamawiającemu na dostarczany przedmiot zamówienia 12-miesięcznej gwarancji. 8. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia posiadał oznakowaną zgodność poświadczającą o dopuszczeniu do sprzedaży na terenie UE zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (tj. Dz. U. z 2004 roku Nr 204, poz. 2087 z późn. zm.) i wydanych na jej podstawie aktów wykonawczych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.12.51.00 - Wkłady barwiące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie Nr 1 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i nośników danych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GAWIX Zbigniew Gaworski, Dariusz Wika, ul. Kossaka 21/16, 93-209 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 344262,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 412433,81

  • Oferta z najniższą ceną: 412433,81 / Oferta z najwyższą ceną: 418602,75

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie Nr 2 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PLANETARIO, ul. Sienkiewicza 3, 90-113 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40163,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 46979,76

  • Oferta z najniższą ceną: 46979,76 / Oferta z najwyższą ceną: 55967,50

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 69 i 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Komisja przetargowa powołana w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego po zapoznaniu się z wnioskiem o wszczęcie postępowania jako tryb postępowania wybrała zapytanie o cenę. Przedmiot zamówienia (dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i nośników danych) spełnia przesłanki wymienione w art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, pozwalające na zastosowanie w jego przypadku trybu zapytania o cenę, tzn. przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów powszechnie dostępnych (oferowane są na rynku przez znaczną liczbę podmiotów, dostęp do nich i korzysta z nich nieograniczona liczba konsumentów) o ustalonych standardach jakościowych, wartość zamówienia jest niższa od kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 pkt. 8 ustawy Pzp, tj. 193.000,00 euro dla dostaw.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.