eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa SłupiaREWITALIZACJA TERENÓW DYMARKOWSKICH W MIEJSCOWOŚCI NOWA SŁUPIA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-20

Nowa Słupia: REWITALIZACJA TERENÓW DYMARKOWSKICH W MIEJSCOWOŚCI NOWA SŁUPIA
Numer ogłoszenia: 138526 - 2010; data zamieszczenia: 20.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowa Słupia , ul. Rynek 15, 26-006 Nowa Słupia, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3177138.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REWITALIZACJA TERENÓW DYMARKOWSKICH W MIEJSCOWOŚCI NOWA SŁUPIA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących: REWITALIZACJI TERENÓW DYMARKOWSKICH W MIEJSCOWOŚCI NOWA SŁUPIA polegającej na budowie i zagospodarowaniu Centrum Kulturowo - Archeologicznego w Nowej Słupi w skład którego wchodzą: 1.1 Przebudowa odcinka drogi gminnej dojazdowej (ciąg pieszo - jezdny) nr ewid. działki 1217.6. wraz z dojazdem do placu manewrowego i placem manewrowym. 1.2 Oświetlenie ciągu pieszo - jezdnego w wąwozie na działce nr 1217,6. 1.3 Linia napowietrzna n.n i linia kablowa z oświetleniem terenu Centrum. 1.4 Budynek sanitariatu z częścią gospodarczą - roboty budowlane, instalacje elektryczne i sanitarne wewnętrzne. 1.5 Amfiteatr ze sceną i garderobami wraz z zagospodarowaniem terenu - roboty budowlane, instalacje elektryczne i sanitarne wewnętrzne. 1.6 Kładka dla pieszych. 1.7 Przyłącza wod - kan dla obiektów Centrum Kulturowo Archeologicznego. 1.8 Ogrodzenie całego terenu Centrum Kulturowo Archeologicznego łącznie z uwzględnieniem ogrodzenia pomiędzy punktami 10 - 12 na mapie zagospodarowania terenu. 1.9 Dom kowala 1.10 Szałas hutników 1.11 Budynek rzemieślniczy - obróbka złota i brązu. 1.12 Chaty rzemieślnicze. 1.13 Zadaszenie Dymarek. 1.14 Wal Hadriana. 1.15 Sztolnia 1.16 Budynek biurowo - socjalny Długi Dom 1.17 Wieża -Burgia 1.18 Zagospodarowanie terenu ekspozycji i placu bitewnego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.24.35.10 - Budowa nasypów 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 44.21.23.20 - Konstrukcje różne 03.41.91.00 - Produkty z drewna ciętego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.07.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 70 000 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy wykazać wykonanie: - robót brukarskich z kostki lub kamienia o powierzchni co najmniej 400 m2, - co najmniej jednego budynku kubaturowego murowanego o pow. użytkowej nie mniejszej niż 50 m2. - co najmniej pięć robót polegających na rekonstrukcji historycznej budynku drewnianego z okresu - od wczesnej epoki żelaza po wczesne średniowiecze z załączeniem dokumentu potwierdzającego wykonanie takich robót (wystawionego przez inwestora) wraz z dokumentacją fotograficzną dotycząca wykonanych prac potwierdzoną przez inwestora, - co najmniej trzech budynków z drewna wykonanych metodą tradycyjną o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 50 m2 każdy. Zamawiający oceni spełnianie przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokona na zasadzie: wykonawca spełnia/nie spełnia poszczególne warunki.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnianie przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokona na zasadzie: wykonawca spełnia/nie spełnia poszczególne warunki.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- wypełnionego druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ - podpisanego oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, którego wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ - kosztorysu ofertowego skróconego (przygotowanie kosztorysu ofertowego szczegółowego będzie wymagane przed podpisaniem umowy z wybranym Wykonawcą) - oświadczenia o wizji lokalnej - jeśli dotyczy. - pełnomocnictwa dla osoby składającej ofertę w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, - pełnomocnictwa dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. - Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest załączyć do oferty autorskie projekty rekonstrukcyjne 5 szt. półziemianek/budynków z okresu rzymskiego (kultury przeworskiej) zbliżonych pod względem kubaturowym z projektowanymi obiektami. Projekty należy opracować na podstawie planów obiektów odkrytych w trakcie badań archeologicznych, wraz z podaniem źródła. Zamawiający dopuszcza składanie w/w projektów w formie makiet, rysunków. Opracowane projekty nie mogą być kopią załączonej do SIWZ dokumentacji fotograficznej. Opracowane projekty będą podlegały ocenie i są jednym z kryteriów oceny ofert.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 75
  • 2 - Odwzorowanie historyczne planów półziemianek - 25

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowaslupia.bip.jur.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.06.2010 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego: - sekretariat pokój nr 11.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja jest przewidziana do dofinansowana z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007 - 2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.