Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-20
Nowa Słupia: REWITALIZACJA TERENÓW DYMARKOWSKICH W MIEJSCOWOŚCI NOWA SŁUPIA
Numer ogłoszenia: 138526 - 2010; data zamieszczenia: 20.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowa Słupia , ul. Rynek 15, 26-006 Nowa Słupia, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3177138.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REWITALIZACJA TERENÓW DYMARKOWSKICH W MIEJSCOWOŚCI NOWA SŁUPIA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących: REWITALIZACJI TERENÓW DYMARKOWSKICH W MIEJSCOWOŚCI NOWA SŁUPIA polegającej na budowie i zagospodarowaniu Centrum Kulturowo - Archeologicznego w Nowej Słupi w skład którego wchodzą: 1.1 Przebudowa odcinka drogi gminnej dojazdowej (ciąg pieszo - jezdny) nr ewid. działki 1217.6. wraz z dojazdem do placu manewrowego i placem manewrowym. 1.2 Oświetlenie ciągu pieszo - jezdnego w wąwozie na działce nr 1217,6. 1.3 Linia napowietrzna n.n i linia kablowa z oświetleniem terenu Centrum. 1.4 Budynek sanitariatu z częścią gospodarczą - roboty budowlane, instalacje elektryczne i sanitarne wewnętrzne. 1.5 Amfiteatr ze sceną i garderobami wraz z zagospodarowaniem terenu - roboty budowlane, instalacje elektryczne i sanitarne wewnętrzne. 1.6 Kładka dla pieszych. 1.7 Przyłącza wod - kan dla obiektów Centrum Kulturowo Archeologicznego. 1.8 Ogrodzenie całego terenu Centrum Kulturowo Archeologicznego łącznie z uwzględnieniem ogrodzenia pomiędzy punktami 10 - 12 na mapie zagospodarowania terenu. 1.9 Dom kowala 1.10 Szałas hutników 1.11 Budynek rzemieślniczy - obróbka złota i brązu. 1.12 Chaty rzemieślnicze. 1.13 Zadaszenie Dymarek. 1.14 Wal Hadriana. 1.15 Sztolnia 1.16 Budynek biurowo - socjalny Długi Dom 1.17 Wieża -Burgia 1.18 Zagospodarowanie terenu ekspozycji i placu bitewnego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.24.35.10 - Budowa nasypów 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 44.21.23.20 - Konstrukcje różne 03.41.91.00 - Produkty z drewna ciętego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.07.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 70 000 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należy wykazać wykonanie: - robót brukarskich z kostki lub kamienia o powierzchni co najmniej 400 m2, - co najmniej jednego budynku kubaturowego murowanego o pow. użytkowej nie mniejszej niż 50 m2. - co najmniej pięć robót polegających na rekonstrukcji historycznej budynku drewnianego z okresu - od wczesnej epoki żelaza po wczesne średniowiecze z załączeniem dokumentu potwierdzającego wykonanie takich robót (wystawionego przez inwestora) wraz z dokumentacją fotograficzną dotycząca wykonanych prac potwierdzoną przez inwestora, - co najmniej trzech budynków z drewna wykonanych metodą tradycyjną o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 50 m2 każdy. Zamawiający oceni spełnianie przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokona na zasadzie: wykonawca spełnia/nie spełnia poszczególne warunki.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnianie przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokona na zasadzie: wykonawca spełnia/nie spełnia poszczególne warunki.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- wypełnionego druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ - podpisanego oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, którego wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ - kosztorysu ofertowego skróconego (przygotowanie kosztorysu ofertowego szczegółowego będzie wymagane przed podpisaniem umowy z wybranym Wykonawcą) - oświadczenia o wizji lokalnej - jeśli dotyczy. - pełnomocnictwa dla osoby składającej ofertę w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, - pełnomocnictwa dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. - Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest załączyć do oferty autorskie projekty rekonstrukcyjne 5 szt. półziemianek/budynków z okresu rzymskiego (kultury przeworskiej) zbliżonych pod względem kubaturowym z projektowanymi obiektami. Projekty należy opracować na podstawie planów obiektów odkrytych w trakcie badań archeologicznych, wraz z podaniem źródła. Zamawiający dopuszcza składanie w/w projektów w formie makiet, rysunków. Opracowane projekty nie mogą być kopią załączonej do SIWZ dokumentacji fotograficznej. Opracowane projekty będą podlegały ocenie i są jednym z kryteriów oceny ofert.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 75
- 2 - Odwzorowanie historyczne planów półziemianek - 25
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowaslupia.bip.jur.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.06.2010 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego: - sekretariat pokój nr 11.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja jest przewidziana do dofinansowana z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007 - 2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, położonego w Trzebiatowie przy ul. Słowackiego 18, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Czechowicza oraz budowa odcinka ul. Traugutta w miejscowości Pogórze, gmina Kosakowo
- Budowa magazynu energii/chłodu z wykorzystaniem przemiany fazowej wraz z montażem pomp ciepła, paneli PV i magazynu energii elektrycznej (II)
- Termomodernizacja budynku Klubu Sportowego SOŁA w Kobiernicach
- Rewitalizacja parku podworskiego w Bludziach.
- Modernizacja kładki edukacyjnej "Rechot" - remont fragmentu ścieżki edukacyjnej.
więcej: Produkty z drewna ciętego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





