Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-24
Rzeszów: Remont ulicy Nizinnej w Rzeszowie.
Numer ogłoszenia: 138502 - 2008; data zamieszczenia: 24.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg i Zieleni w Rzeszowie, ul. Targowa 1, 35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8627471 w. 241, fax 017 8526223.
- Adres strony internetowej zamawiającego: nowy.erzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ulicy Nizinnej w Rzeszowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu ulicy Nizinnej w Rzeszowie. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie: 1)bieżącego remontu chodnika z kostki betonowej z wibroprasy o gr. 6 cm -732 m2, 2)bieżącego remontu nawierzchni z betonu asfaltowego o gr. 5 cm - 1 708 m2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Postępowanie nie wymaga wniesienia wadium.,.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, spełniający niżej podane warunki: 1. Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych oraz musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Wykazać się doświadczeniem zawodowym: Wykonawca powinien wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat nie mniej niż 10 000 m2 ułożonej nawierzchni bitumicznej oraz nie mniej niż 5000 m2 ułożonej nawierzchni chodnika z kostki betonowej z wibroprasy- poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, 3. Posiadać potencjał kadrowy: Osoba sprawująca bezpośredni nadzór nad robotami winna posiadać uprawnienia do kierowania robotami drogowymi oraz winna udokumentować członkostwo w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa. 4. Posiadać potencjał techniczny: Wykonawca musi dysponować sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia: a)sprzęt pozwalający na uzyskanie optymalnego zagęszczenia układanych warstw nawierzchni, b)otaczarka, c)zagęszczarki do zagęszczenia optymalnego podbudowy chodnika - szt. 2, d)odpowiedni sprzęt do transportu mieszanki bitumicznej zgodnie z normą PN-S-96025. Ocena spełniania powyższych warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę metodą spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2.Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do Instrukcji dla wykonawcy. 1.3.Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do Instrukcji dla wykonawcy. 1.4.Wykaz ważniejszych robót budowlanych zrealizowanych w okresie ubiegłych pięciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wielkości oraz daty i miejsca wykonania - na załączniku nr 3 - wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (zgodnie z pkt. II ppkt. 2 SIWZ). 1.5.Wykaz osób i podmiotów (wymienionych w pkt. II ppkt 3 SIWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i dokumentami potwierdzającymi posiadanie wymaganych uprawnień (uprawnienia budowlane do prowadzenia robót drogowych, zaświadczenie potwierdzające aktualne członkostwo w Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa) - na załączniku nr 4. 1.6. Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia zgodnie z pkt. II ppkt. 4 SIWZ, jakim dysponuje wykonawca na załączniku nr 5.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nowy.erzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg i Zieleni ul. Targowa 3, III piętro, pokój 320..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2008 godzina 09:45, miejsce: Miejski Zarząd Dróg i Zieleni, ul. Targowa 1, VI piętro,pokój 601..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Profesjonalna konsoleta cyfrowa z akcesoriami
- Profesjonalna konsola cyfrowa z akcesoriami
- Dostawy odczynników laboratoryjnych do immunochemii wraz z dzierżawą aparatu
- Wymiana stolarki okiennej w budynku Prokuratury Rejonowej w Dębicy,
- dostawy wyrobów ortopedycznych
- Usługa sprzątania pomieszczeń w budynku zajmowanym przez Wydział Projektów Własnych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Przebudowa drogi wewnętrznej na działce nr 259/1 w miejscowości Włóki"
- Bezpieczne przejścia na terenie miasta Łodzi w ramach realizacji projektów Łódzkiego Budżetu Obywatelskiego, Edycja 2023/2024, w systemie zaprojektuj i wybuduj - 2 części
- Remont nawierzchni jezdni i chodników ulicy Mickiewicza w Zawadzkiem wraz z przebudową kanalizacji deszczowej
- "Układanie płyt drogowych typu YOMB na drogach gruntowych Miasta Rumi w roku 2024."
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych mieszankami mineralno - asfaltowymi frakcji 0/12 mm na gorąco
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 757 w m. Kiełczyna" - Przebudowa DW 757 odc. Gorzków-Przyborowice od km 20+220 do km 20+720 dł. 0,500 km
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.