eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Roboty remontowe w budynku Sądu Okręgowego w Koszalinie. Znak ZP-2151-3/2012.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-26

Koszalin: Roboty remontowe w budynku Sądu Okręgowego w Koszalinie. Znak ZP-2151-3/2012.
Numer ogłoszenia: 138463 - 2012; data zamieszczenia: 26.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 113709 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Koszalinie, ul. Waryńskiego 7, 75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 943 428 742, faks 943 423 755.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe w budynku Sądu Okręgowego w Koszalinie. Znak ZP-2151-3/2012..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont w pokojach gościnnych nr 20, 119, 214 wraz z łazienkami oraz remont pomieszczeń biurowych nr 117 i 36 mieszczących się w Sądzie Okręgowym w Koszalinie. Remontowane pomieszczenia mieszczą się na parterze, I i II piętrze budynku. Prace będą się obywały w obiekcie czynnym, co zobowiązuje Wykonawcę robót do przestrzegania zaleceń (prace głośne wykonywane są do godziny 9:00 oraz po godzinie 15:00) i godzin pracy Sądu. W ramach prac remontowych wykonywane będą: A ) POKOJE GOŚCINNE NR 20, 119, 214: roboty rozbiórkowe: demontaż boazerii drewnianej, rozebranie posadzek we wskazanych pomieszczeniach, demontaż przyborów sanitarnych, skucie glazury; wymurowanie ścianki działowej pomiędzy pokojem nr 214, a pokojem narad, osadzenie ościeżnic z drzwiami o podwyższonej izolacji akustycznej; wykonanie tynków wyrównawczych na ścianach, wykonanie gładzi gipsowych na ścianach; wykonanie sufitów podwieszonych z płyt gipsowo - kartonowych na stelażu stalowym w łazienkach; przygotowanie podłoża pod ułożenie wykładzin podłogowych; wykonanie posadzek z wykładziny, montaż cokołów drewnianych; wymiana podejść wodociągowych i kanalizacyjnych; ułożenie glazury w łazienkach; montaż przyborów i armatury sanitarnej; malowanie ścian farbami emulsyjnymi, malowanie stolarki drzwiowej i podokienników drewnianych; niezbędne prace z zakresu instalacji elektrycznych: demontaż lamp oświetleniowych, montaż nowych opraw, wymiana wyłączników i gniazd elektrycznych; wykonanie posadzek z płytek granitogresowych; osadzenie nowych ościeżnic drzwiowych i skrzydeł drzwiowych do łazienek. B) POKOJE BIUROWE NR 117 i 36 1) wykonanie tynków wyrównawczych na ścianach i sufitach; 2) postawienie ścianki działowej z płyt gipsowo - kartonowych na rusztach metalowych z izolacją przeciwdźwiękową - wypełnienie wełną mineralną; 3) malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną; 4) malowanie stolarki drzwiowej i podokienników drewnianych; 5) malowanie grzejników farbą olejną; 6) wykonanie niezbędnych prac z zakresu instalacji elektrycznych - wymiana przewodów wtyczkowych lub kabelkowych; 7) montaż nowych listew przyściennych z tworzyw sztucznych. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 2 lat gwarancji na wykonane roboty. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót i Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REMBUD-KUJAWA Paweł Kujawa, ul. Bajkowa 41, 75-710 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 95449,31 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 88607,95

  • Oferta z najniższą ceną: 88607,95 / Oferta z najwyższą ceną: 112665,08

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.