eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kaczory › Dostawa sortów mundurowych dla SL oraz odzieży ochronnej i roboczej dla uprawnionych pracowników Nadleśnictwa Kaczory

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-24

Kaczory: Dostawa sortów mundurowych dla SL oraz odzieży ochronnej i roboczej dla uprawnionych pracowników Nadleśnictwa Kaczory
Numer ogłoszenia: 138374 - 2008; data zamieszczenia: 24.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Kaczory, ul. Kościelna 17, 64-810 Kaczory, woj. wielkopolskie, tel. 067 2831461, fax 067 2831461.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.lasy.gov.pl/kaczory

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sortów mundurowych dla SL oraz odzieży ochronnej i roboczej dla uprawnionych pracowników Nadleśnictwa Kaczory.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sortów mundurowych dla SL oraz odzieży ochronnej i roboczej dla uprawnionych pracowników Nadleśnictwa Kaczory. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony załącznik nr 4 do Specyfikacji. Umundurowanie musi posiadać stosowne atesty i certyfikaty dopuszczające je do stosowania, a w szczególności będzie zgodne z: - Rozporządzeniem Ministra Ochrony Środowiska Zasobów Naturalnych i Leśnych z dnia 24 grudnia 1998 roku w sprawie określenia wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz. U. z 1999 r. Nr 19, poz. 169); - Zarządzeniem Nr 57 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 31 maja 1999 r. w sprawie wprowadzenia wzorcowych mundurów leśnika, przedmiotów uzupełniających do mundurów leśnika oraz oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia i obowiązującą dokumentację techniczno- technologiczną dla umundurowania leśnika. Odzież ochronna i robocza musi posiadać atest, odpowiednie parametry techniczne, zapewniać bezpieczne wykonywanie czynności związanych z wykonywaniem pracy. Warunki realizacji dostaw oraz sposób składania zamówień 1. Dostawy będą odbywały się w częściach, w miarę potrzeb, w ilości i rodzaju asortymentu wskazanego każdorazowo przez Zamawiającego; 2. Zamawiający przy składaniu zapotrzebowań częściowych będzie podawał rozmiary zamawianej odzieży wg rzeczywistych wymiarów pracowników tzn. wzrost, obwód klatki piersiowej, obwód pasa, itp. 3. Dostawy częściowe, co do ilości i terminu będą uzgadniane przez pracownika Nadleśnictwa faxem. Zamawiający składać będzie zamówienia do Wykonawcy do godziny 15:00 w dni robocze, według bieżącego zapotrzebowania. Wysłanie faxu po godzinie 15:00 traktowane będzie jako złożone zamówienia następnego dnia roboczego. 4. Dostawa częściowa wykonana niezgodnie ze złożonym przez Zamawiającego zapotrzebowaniem uznawana jest za niewykonaną. 5. Miejsca realizacji dostaw: Wykonawca dostarczać będzie przedmiot umowy częściami na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego - Nadleśnictwo Kaczory, ul. Kościelna 17, 64 -810 Kaczory. 6.Terminy realizacji dostaw: Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie częściowe każdorazowo w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia. Pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącym załącznik Nr 5 do Specyfikacji. 2. Pozostałe warunki realizacji dostaw: Wykonawca zobowiązuje się do: a) Realizowania złożonych przez Zamawiającego zamówień częściowych własnym staraniem i na własny koszt; b) Kompletnego, wysokiej jakości i terminowego wykonania przedmiotu umowy; c) Zrealizowania, w ramach udzielonego zamówienia dostawy w nietypowych rozmiarach i wielkościach sortów mundurowych i odzieży oraz obuwia bhp; d) Wymiany umundurowania oraz odzieży ochronnej i roboczej nieodpowiadającej rozmiarowi bez naliczania dodatkowych kosztów; e) Dostarczania odzieży dobrej jakości bez braków i wad fizycznych; f) Uwzględniania reklamacji dotyczących ilości i jakości dostarczonego towaru poprzez uzupełnianie braków lub wymianę na inny bez uszkodzeń; g) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego zrealizowania zamówienia niezgodnego z zapotrzebowaniem lub błędów w nadruku oraz niezgodnego z wizualizacją Wykonawca w ciągu dwóch dni roboczych wymieni wadliwy asortyment; h) Niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o wszelkich zmianach dotyczących jego statusu prawnego lub przekształceń organizacyjnych, zmianach siedziby i adresu, oraz zmianie danych, których ujawnienie wymagane jest przy zawarciu umowy. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za skutek nieprawidłowego powiadomienia o zaszłych zmianach przez Wykonawcę. Wszelką korespondencję oraz oświadczenia kierowane do Wykonawcy pod ostatni wskazany adres uznaje się jako prawidłowo doręczoną ze skutkiem prawnym; i) Dokonywania rozliczeń finansowych z Zamawiającym zgodnie z postanowieniami projektu umowy stanowiącym załącznik Nr 5 do Specyfikacji. Zamawiający zobowiązuje się do: a) Odbioru dostarczonego przedmiotu umowy w ilości i miejscu dostawy. b) Sprawdzenia dostarczonego przedmiotu umowy pod względem ilości i jakości oraz zgodności ze złożonym zamówieniem. c) Zapłaty za dostarczony przedmiot umowy zgodnie z postanowieniami umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 18.00.00.00 - Ubrania i dodatki Kod CPV wg słownika 2008: 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki Oryginalny kod CPV: 18.11.50.00 - Mundury Kod CPV wg słownika 2008: 35.81.11.00 - Mundury strażackie Oryginalny kod CPV: 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki Kod CPV wg słownika 2008: 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Powyższe spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, potwierdza się poprzez złożenie oświadczenia zawartego w załączniku nr 2 do Specyfikacji oraz w oparciu o poniższe dokumenty. Stwierdzenie spełniania ww. warunków odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów żądanych przez Zamawiającego od Wykonawcy metodą spełnia / nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków, spowoduje wykluczenie Wykonawcy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujący dokument: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca do oferty załącza: a) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw (co najmniej jedną realizację), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te wykonane zostały należycie (w związku z warunkiem określonym w rozdz. VII pkt 1 ppkt b) - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do Specyfikacji. Uwaga: Zamawiający wyjaśnia, iż poprzez przedstawienie w wykazie wykonywanych dostaw odpowiadających rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, rozumie umowy na dostawę sortów mundurowych oraz odzieży ochronnej i roboczej dla Służby Leśnej o wartości, co najmniej 25 000,00 zł brutto Określenie odbiorców dostaw następuje przez podanie ich nazw i adresów w sposób umożliwiający ich identyfikację. Pod pojęciem wykonane dostawy, Zamawiający rozumie zakończone umowy dostawy. 3. Oprócz dokumentów wymienionych w pkt 1, 2, Wykonawca zobowiązany jest złożyć: a) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z załącznikiem - wg załącznika nr 1 do Specyfikacji; b) Podpisane oświadczenie - wg załącznika nr 2 do Specyfikacji; c) Dokument potwierdzający, iż zaoferowana odzież jest zgodna z przepisami prawa z parametrami technicznymi, zapewniającymi bezpieczne wykonywanie czynności związane z wykonywaniem pracy (atesty, certyfikaty); d) Pełnomocnictwo do złożenia i podpisania oferty zawierające umocowanie do złożenia i podpisania pozostałych dokumentów składających się na ofertę, o ile w imieniu Wykonawcy czynności tych dokonuje pełnomocnik. 4. W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w: a) pkt. 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z prawem kraju prowadzenia działalności a także dokument wskazujący, że nie wszczęto wobec Wykonawcy postępowania likwidacyjnego ani nie ogłoszono upadłości; b) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ważność oświadczenia analogicznie jak w zakresie dokumentów składanych przez Wykonawców krajowych; c) Termin wystawienia dokumentów i ich aktualność winny być analogiczne do dokumentów składanych przez wykonawców krajowych; d) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 5. Składanie ofert przez podmioty występujące wspólnie: a) Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b) Przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych i zapisy Specyfikacji dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. c) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Zamawiający wymaga załączenia dokumentu pełnomocnictwa w formie analogicznej do wskazanej w Rdz. VII pkt 3 lit. d) Specyfikacji. d) Dokumenty składane przez podmioty występujące wspólnie: - wszyscy uczestnicy podmiotu występującego wspólnie składają dokumenty wymienione w niniejszej Specyfikacji w rozdziale VII pkt 1, oraz w pkt 3 ppkt b). Pozostałe dokumenty - określone w pkt 2 i 3 a) i c) składane są wspólnie przez Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7. Forma składanych dokumentów Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.lasy.gov.pl/kaczory

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kaczory ul. Kościelna 17 64-810 Kaczory.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Kaczory ul. Kościelna 17 64-810 Kaczory Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.