eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dubiecko › Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej aluminiowej z zachowaniem podziałów okiennych (jak w wykazie - w tym z zachowaniem układu szprosów i szczeblinek) w Kościele Parafialnym p.w. Niepokalanego Serca NMP w Dubiecku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-20

Dubiecko: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej aluminiowej z zachowaniem podziałów okiennych (jak w wykazie - w tym z zachowaniem układu szprosów i szczeblinek) w Kościele Parafialnym p.w. Niepokalanego Serca NMP w Dubiecku
Numer ogłoszenia: 138308 - 2010; data zamieszczenia: 20.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Dubiecko , ul. Przemyska 10, 37-750 Dubiecko, woj. podkarpackie, tel. 016 6511156, faks 016 6511156.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dubiecko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej aluminiowej z zachowaniem podziałów okiennych (jak w wykazie - w tym z zachowaniem układu szprosów i szczeblinek) w Kościele Parafialnym p.w. Niepokalanego Serca NMP w Dubiecku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej aluminiowej z zachowaniem podziałów okiennych (jak w wykazie - w tym z zachowaniem układu szprosów i szczeblinek) w Kościele Parafialnym p.w. Niepokalanego Serca NMP w Dubiecku wg załączonego do SIWZ wykazu wraz z wymiarami i opisem szczegółowym. Wymiana obejmuje: wykonanie, dostawę, montaż wraz z rusztowaniem niezbędnym do montażu oraz obustronne obrobienie szpaletów z zachowaniem elementów zabytkowych przy szpalecie wewnętrznym oraz malowaniem szpaletu zewnętrznego z zachowaniem dotychczasowego koloru..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje realizacje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67, ust. 1 pkt 6 uPzp

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32 - Instalowanie okien 44.22.11.00 - Okna .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości 6 000 zł należy wnieść w terminie do dnia 7.06.2010r. do godz. 10.00. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przekazać na konto zamawiającego: Bank Spółdzielczy o/ Dubiecko Nr 28909310202002020000260002 Wadium winno wpłynąć na konto zamawiającego najpóźniej w dniu 7.06.2010r. do godz.10.00 3. Wadium wnoszone w jednej z pozostałych form ustawowych należy złożyć w kasie Zamawiającego, w jego siedzibie do godz. 10.00 dnia 7.06. 2010r. 4. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art.46 ustawy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi odpowiednie uprawnienia wg załącznika nr 1, SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz wykonanych zamówień wg załącznika nr 2 do specyfikacji, posiadane referencje dotyczące robót wykazanych w załączniku nr 2, potwierdzające należyte ich wykonanie,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek za ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. informację Banku o posiadanej zdolności kredytowej, pozwalającą poświadczyć możliwość sfinansowania zamówienia, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. załacznik nr 3 SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    wg, Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dubiecko.biuletyn.net
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dubiecko, 37-750 Dubiecko, ul. Przemyska 10, lel. 16 6511156.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Dubiecko - sekretariat.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie będzie dofinansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego.

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.