Ogłoszenie z dnia 2012-04-30
Warszawa: DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA SZKOŁY DLA DZIECI Z DIETAMI
Numer ogłoszenia: 138218 - 2012; data zamieszczenia: 30.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Specjalnych Nr 92, Ul Szcześliwicka 45/47, 02-353 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (022) 822 06 42, faks (022) 822 06 42.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA SZKOŁY DLA DZIECI Z DIETAMI.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: DOSTAWA ROŻNYCH ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH W ILOŚCI I JAKOŚCI ZAWARTEJ W FORMULARZU OGÓLNYM M.IN. pieczywo, nabiał, warzywa, owoce krajowe, mięso, wędliny, mrożonki i ryby, jaja, produkty ogólnospożywcze, woda..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 03.00.00.00 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Martruts Tomasz Stępień, ul.Wisniowa 3, 05-500 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34775,13 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 43996,24
Oferta z najniższą ceną: 43996,24 / Oferta z najwyższą ceną: 43996,24
Waluta: PLN.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Starles Sp. z o.o., ul.Cybernetyki 15, 02-677 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19186,6 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20711,00
Oferta z najniższą ceną: 20711,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20711,00
Waluta: PLN.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Jeronimo Martins Dystrybucja SA sklep Biedronka, ul. Dubosza 12/1, 02-376 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8130,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10000,00
Oferta z najniższą ceną: 10000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 4 zamawiający w prowadzonych kolejno postępowaniach w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione, dlatego też zamawiający udzielił zamówienia z wolnej ręki.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- wymiana stolarki drzwiowej w gmachu KPRM przy Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie
- Świadczenie usług informatycznych na rzecz Studium Europy Wschodniej UW przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy
- Wykonywanie w okresie 12 miesięcy usług w zakresie wsparcia/utrzymania systemu enova365 (ERP) wraz z aktualizacją licencji na ten system, posiadanych przez zamawiającego
- Wymiana drzwi wejściowych od ul. Lipowej na automatyczne przesuwne, montaż kurtyn powietrznych oraz remont przedsionków budynku Biblioteki Uniwersyteckiej w Warszawie przy ul. Dobrej 56/66
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
- Świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy oraz dodatkowych badań profilaktycznych dla pracowników PW Filii w Płocku
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy mrożonek dla potrzeb Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Tyńcu Małym
- "Sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych do stołówki Zakopiańskiego Centrum Edukacji w Zakopanem w okresie od dnia 01 stycznia 2026 do dnia 31 grudnia 2026 roku - z podziałem na 6 części".
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Przedszkola Nr 3 w Głownie na 2026 rok"
- Sukcesywne dostawy nabiału dla potrzeb Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Tyńcu Małym
- Sukcesywne dostawy artykułów suchych dla potrzeb Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Tyńcu Małym
- Sukcesywne dostawy mięsa i wędlin dla potrzeb Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Tyńcu Małym
więcej: Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





