Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-09
Toruń: Remont pomieszczeń nr : 471 i 476 ; 305 i 306 ; 344 i 342 ( sanitariaty ) ; pracownia mikroelektroniki w budynku UMK - Instytut Fizyki ul. Grudziądzka 5/7 w Toruniu
Numer ogłoszenia: 138212 - 2007; data zamieszczenia: 09.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Mikołaja Kopernika - Dział Remontów, ul. Gagarina 11, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6114232, fax 056 6542948.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń nr : 471 i 476 ; 305 i 306 ; 344 i 342 ( sanitariaty ) ; pracownia mikroelektroniki w budynku UMK - Instytut Fizyki ul. Grudziądzka 5/7 w Toruniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje : 1. malowanie pomieszczeń ; 2. wymiana wykładzin posadzkowych ; 3. remont sanitariatów ; 4. roboty towarzyszące.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: zamawiajacy wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 300,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki wymagane od wykonawców: 2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem; 3.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych ; 2. Oświadczenie oferenta, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej dwóch zadań odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Należy załączyć dokumenty potwierdzone przez inwestora, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, 5.Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, 6.Wykaz osób i podmiotów , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia. W celu udokumentowania doświadczenia i kwalifikacji zawodowych osób należy załączyć: - uprawnienia budowlane, - zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa; 7.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 8. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert),
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Remontów pok. nr 12 ul. Gagarina 39 87-100 Toruń , Więcej informacji można uzyskać pod dresem j.w. w Dziale Remontów Karol Pawlak tel 056 611 42 73 fax 056 611 49 15.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2007 godzina 09:30, miejsce: Oferty cenowe należy składać w Dziale Remontów w pok. nr 12 przy ul. Gagarina 39 w Toruniu.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Budowa ronda na skrzyżowaniu ulic Polna - Legionów w Toruniu
- "Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie usług szkoleniowych realizowanych w ramach projektu ROPS w Toruniu pt. "Koordynacja spójnej polityki społecznej Kujaw i Pomorza"
- Kompleksowe ubezpieczenie dzieł sztuki Grupy Instytucji Kultury Województwa Mazowieckiego
- Dostawa aparatu USG dla Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy w Toruniu
- Dostawa sprzętu dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej i Mikrobiologicznej oraz Pracowni Toksykologii
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do elektrofizjologii (II)
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu łazienek wraz z garderobami w Teatrze Studio oraz wymianą poziomów i pionów wodno-kanalizacyjnych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- "REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH WRAZ Z WYKONANIEM ZADASZONEJ WIATY NA STADIONIE PIŁKAKRSKIM PRZY ULICY OLIMPIJSKIEJ W GORZOWIE WLKP."
- Roboty remontowe pomieszczeń biurowych i dydaktycznych Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Rzemieniu
- Wymiana okładziny schodów i remont posadzki w budynku szkoły
- Rozbudowa i przebudowa kancelarii Restarzew
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.