eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabrzePrzyjmowanie wpłat gotówkowych od właścicieli i najemców lokali mieszkalnych i użytkowych zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkaniowych - Towarzystwo Budownictwa Społecznego, Sp. z o.o.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-18

Zabrze: Przyjmowanie wpłat gotówkowych od właścicieli i najemców lokali mieszkalnych i użytkowych zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkaniowych - Towarzystwo Budownictwa Społecznego, Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 13812 - 2008; data zamieszczenia: 18.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Mieszkaniowych - Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o., Pl. Warszawski 10, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 0-32 3733910, 3733921, fax 0-32 2711553.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zbk.zabrze.pl (bip)

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przyjmowanie wpłat gotówkowych od właścicieli i najemców lokali mieszkalnych i użytkowych zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkaniowych - Towarzystwo Budownictwa Społecznego, Sp. z o.o..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przyjmowanie wpłat gotówkowych od właścicieli i najemców lokali mieszkalnych i użytkowych zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkaniowych - Towarzystwo Budownictwa Społecznego, Sp. z o.o. i przekazywanie środków pieniężnych na rachunki bankowe zgodnie z wyszczególnionymi rachunkami na blankietach wpłat. Wykonawca przyjmować będzie w swoich placówkach usytuowanych na terenie miasta Zabrza, wpłaty gotówkowe od właścicieli i najemców lokali mieszkalnych i użytkowych z zasobów: a)Wspólnot Mieszkaniowych zarządzanych przez Zamawiającego (ilość kont bankowych - 2 400), b)będących w użytkowaniu Zamawiającego (1 konto bankowe z wirtualną informacją o wpłacającym); c)będących w zarządzie Zamawiającego (1 konto bankowe z wirtualną informacją o wpłacającym). Wykonawca przekaże wpłaty gotówkowe przyjęte w swoich placówkach na rachunki bankowe widniejące na dowodach wpłaty (blankietach) najpóźniej w następnym dniu roboczym po dokonaniu wpłaty, przy czym jeżeli po dniu dokonania wpłaty następnym dniem jest dzień roboczy czas przekazania wpłaty gotówkowej wyniesie nie więcej niż 24 godziny. Wykonawca będzie zobowiązany do przetwarzania dokumentów zawierających numer rachunku zgodny ze standardem NRB oraz zakodowaną informacją o wpłacającym zgodną ze standardem IBAN/NRB określającą budowę wirtualnych rachunków bankowych. Wykonawca będzie zobowiązany do udostępniania Zamawiającemu informacji dot. wpływów w formie elektronicznej w formacie MT940 lub innym.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.00.00.00 - Usługi pośrednictwa finansowego Kod CPV wg słownika 2008: 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 19.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące dokumenty, w oparciu o które Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp, Wykonawca załączy do oferty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)aktualnego zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c)aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca załączy do oferty: a)wykaz wykonanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał doświadczenie - realizacja zamówienia (co najmniej 1 usługa - dla 1 odbiorcy) w zakresie przyjmowania wpłat gotówkowych o ilości wpłat co najmniej 15 000 w miesiącu. b)informację na temat posiadania, co najmniej 11 placówek (oddziałów, agencji) na terenie miasta Zabrza z rozmieszczeniem w poszczególnych dzielnicach miasta. Wymagania Zamawiającego odnośnie dysponowania przez Wykonawcę placówkami: - 5 placówek usytuowanych w Śródmieściu - 1 placówka w dzielnicy Zaborze - 1 placówka w dzielnicy Maciejów - 1 placówka w dzielnicy Mikulczyce - 2 placówki w dzielnicy Rokitnica 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca załączy do oferty: a)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. Skrócenie czasu przesłania i zaksięgowania wpłaty - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbk.zabrze.pl (bip)

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków Mieszkaniowych - Towarzystwo Budownictwa Społecznego, Sp. z o.o., 41-800 Zabrze, Pl. Warszawski 10.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Budynków Mieszkaniowych - Towarzystwo Budownictwa Społecznego, Sp. z o.o., 41-800 Zabrze, Pl. Warszawski 10, pokój nr 315 IIIp..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.