Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-18
Zabrze: Przyjmowanie wpłat gotówkowych od właścicieli i najemców lokali mieszkalnych i użytkowych zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkaniowych - Towarzystwo Budownictwa Społecznego, Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 13812 - 2008; data zamieszczenia: 18.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Mieszkaniowych - Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o., Pl. Warszawski 10, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 0-32 3733910, 3733921, fax 0-32 2711553.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zbk.zabrze.pl (bip)
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przyjmowanie wpłat gotówkowych od właścicieli i najemców lokali mieszkalnych i użytkowych zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkaniowych - Towarzystwo Budownictwa Społecznego, Sp. z o.o..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przyjmowanie wpłat gotówkowych od właścicieli i najemców lokali mieszkalnych i użytkowych zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkaniowych - Towarzystwo Budownictwa Społecznego, Sp. z o.o. i przekazywanie środków pieniężnych na rachunki bankowe zgodnie z wyszczególnionymi rachunkami na blankietach wpłat. Wykonawca przyjmować będzie w swoich placówkach usytuowanych na terenie miasta Zabrza, wpłaty gotówkowe od właścicieli i najemców lokali mieszkalnych i użytkowych z zasobów: a)Wspólnot Mieszkaniowych zarządzanych przez Zamawiającego (ilość kont bankowych - 2 400), b)będących w użytkowaniu Zamawiającego (1 konto bankowe z wirtualną informacją o wpłacającym); c)będących w zarządzie Zamawiającego (1 konto bankowe z wirtualną informacją o wpłacającym). Wykonawca przekaże wpłaty gotówkowe przyjęte w swoich placówkach na rachunki bankowe widniejące na dowodach wpłaty (blankietach) najpóźniej w następnym dniu roboczym po dokonaniu wpłaty, przy czym jeżeli po dniu dokonania wpłaty następnym dniem jest dzień roboczy czas przekazania wpłaty gotówkowej wyniesie nie więcej niż 24 godziny. Wykonawca będzie zobowiązany do przetwarzania dokumentów zawierających numer rachunku zgodny ze standardem NRB oraz zakodowaną informacją o wpłacającym zgodną ze standardem IBAN/NRB określającą budowę wirtualnych rachunków bankowych. Wykonawca będzie zobowiązany do udostępniania Zamawiającemu informacji dot. wpływów w formie elektronicznej w formacie MT940 lub innym.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.00.00.00 - Usługi pośrednictwa finansowego Kod CPV wg słownika 2008: 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 19.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące dokumenty, w oparciu o które Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp, Wykonawca załączy do oferty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)aktualnego zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c)aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca załączy do oferty: a)wykaz wykonanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał doświadczenie - realizacja zamówienia (co najmniej 1 usługa - dla 1 odbiorcy) w zakresie przyjmowania wpłat gotówkowych o ilości wpłat co najmniej 15 000 w miesiącu. b)informację na temat posiadania, co najmniej 11 placówek (oddziałów, agencji) na terenie miasta Zabrza z rozmieszczeniem w poszczególnych dzielnicach miasta. Wymagania Zamawiającego odnośnie dysponowania przez Wykonawcę placówkami: - 5 placówek usytuowanych w Śródmieściu - 1 placówka w dzielnicy Zaborze - 1 placówka w dzielnicy Maciejów - 1 placówka w dzielnicy Mikulczyce - 2 placówki w dzielnicy Rokitnica 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca załączy do oferty: a)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Skrócenie czasu przesłania i zaksięgowania wpłaty - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbk.zabrze.pl (bip)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków Mieszkaniowych - Towarzystwo Budownictwa Społecznego, Sp. z o.o., 41-800 Zabrze, Pl. Warszawski 10.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Budynków Mieszkaniowych - Towarzystwo Budownictwa Społecznego, Sp. z o.o., 41-800 Zabrze, Pl. Warszawski 10, pokój nr 315 IIIp..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Dostawa artykułów higienicznych
- Dostawa nici chirurgicznych oraz klipsów dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o. Nr sprawy DZP/17 TP/2025
- 21/TP/I/25 DOSTAWY ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Zabrzański Budżet Obywatelski 2024 (X edycja - wniosek P0021) - Rozwój całego Zaborza (Etap I)(...)
- Dostawa produktów leczniczych stosowanych w programach lekowych
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Długoterminowy najem samochodów osobowych"
- Dostawa używanej śmieciarki w formie leasingu operacyjnego
- UDZIELENIE GMINIE MIASTA GDYNI KREDYTU DŁUGOTERMONOWEGO DO KWOTY 90 000 000 PLN NA REALIZACJĘ INWESTYCJI I FINANSOWANIE WYDATKÓW NIE ZNAJDUJĄCYCH POKRYCIA W ZAPLANOWANYCH DOCHODACH.
- wykonywanie obsługi bankowej gminy Legnica i jej jednostek organizacyjnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.