Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-09
Hajnówka: Budowa sali gimnastycznej przy Gimnazjum i Szkole Podstawowej w Dubinach
Numer ogłoszenia: 138091 - 2007; data zamieszczenia: 09.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Hajnówka, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka, woj. podlaskie, tel. 085 6822756.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-hajnowka.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sali gimnastycznej przy Gimnazjum i Szkole Podstawowej w Dubinach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Budowa Sali gimnastycznej przy Gimnazjum i Szkole Podstawowej w Dubinach. Zakres robót obejmuje: 1. Roboty konstrukcyjno - budowlane, 2. Sieć zewnętrzna kanalizacji sanitarnej i deszczowej, 3. Sieć cieplna preizolowana, 4. Instalacja wod. - kan. 5. Instalacja c.o. i zasilania nagrzewnic, 6. Instalacja wentylacji mechanicznej, 7. Instalacja elektryczna i odgromowa, 8. Usprzętowienie Sali.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.22 - Sale gimnastyczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.22 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 15.000 zł. Termin wpłaty wadium zostanie podany w SIWZ, którą Wykonawcy otrzymają przy zaproszeniu do złożeniu oferty cenowej.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału wykonawców w postępowaniu jest spełnienie niżej wymieniowych warunków: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych ; 2. Wykazują się dobrą sytuacją finansową określoną jako możliwość dostępu lub dysponowaniem środkami finansowymi w wysokości 100 tys. zł. ; 3. Posiadają wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4. Wykonali w okresie ostatnich 5 lat nie mniej niż 2 zamówienia porównywalne z przedmiotem zamówienia ; 5. Udzielą 36 miesięcznej gwarancji jakości na wykonane prace i zamontowane urządzenia; Ocena spełnienia wymaganych warunków dokonywana będzie wg. kryterium spełnia /nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z ubiegania się o zamówienie. Oferta wykluczonego wykonawcy nie będzie rozpatrywana.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie dot. art. 22.1. oraz art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r - Prawo zamówień publicznych (na załączonym druku); - zał. nr 1 b) aktualny wypis / odpis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji potwierdzającej dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem lub inny dokument właściwy dla formy organizacyjnej oferenta (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert ) c) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.1-9 ustawy ( wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert) d) oświadczenie o braku zaległości podatkowych, lub zaświadczenie ,że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego Urzędu Skarbowego; e) oświadczenie, o braku zaległości w uiszczaniu opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie ,że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego ZUS, KRUS. f) informacja z banku o wskazanej zdolności kredytowej g) wykaz robót zrealizowanych przez oferenta w okresie ostatnich 5 lat (2002-2006), z podaniem ich wartości, przedmiotu, oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością - zał. nr 2 h) informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz personelu kierowniczego w ostatnich 3 latach i) wykaz kadry kierowniczej przewidzianej do realizacji zamówienia wraz dokumentami stwierdzającymi, że osoby pełniące funkcje kierownicze ( wszystkie branże ) na budowie posiadają wymagane uprawnienia - zał. nr 3
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-hajnowka.pl- wniosek z zał. Nie przewiduje się zamieszczania siwz na stronie internetowej.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Hajnówka ul. Aleksego Zina 1 17-200 Hajnówka pokój nr 37 cena siwz - 100 zł..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2007 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Hajnówka ul. Aleksego Zina 1 17-200 Hajnówka pokój nr 32.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z HAJNÓWKI
- Wyposażenie budynku Akademii Przyrody - Etap I
- Dostawy artykułów spożywczych do Aresztu Śledczego w Hajnówce
- Modernizacja dróg na terenie Gminy Hajnówka
- "Zakup i dostawa środków czystości na potrzeby SP ZOZ w Hajnówce"
- Usługi kompleksowego ubezpieczenia majątku Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych sp. z.o.o. w Hajnówce
więcej: przetargi w Hajnówce »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.