eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Remont dachów z wykonaniem obróbek blacharskich na budynkach Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego Nr 1 w Kielcach



Ogłoszenie z dnia 2007-08-09

Kielce: Remont dachów z wykonaniem obróbek blacharskich na budynkach Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego Nr 1 w Kielcach
Numer ogłoszenia: 138076 - 2007; data zamieszczenia: 09.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 1, ul. Warszawska 96, 25-401 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3448738, fax 041 3442574.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sosw1kielce.republika.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachów z wykonaniem obróbek blacharskich na budynkach Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego Nr 1 w Kielcach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont pokrycia dachów (zdjęcie istniejącego pokrycia z papy i pokrycie dachu papą), podmurowanie kominów, wykonanie obróbek blacharskich na budynkach: - szkoły, - internatu, - sali gimnastycznej

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Oryginalny kod CPV: 45.26.13.10 - Kładzenie zaprawy Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.13.10 - Kładzenie zaprawy Oryginalny kod CPV: 45.26.25.22 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.22 - Roboty murarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2000 zł (dwa tysiące złotych) przed upływem terminu skladania ofert. Wadium może być wniesione w jednej z następujących form pieniądzu - wpłacone na konto bankowe Zamawiającego, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty o których mowa w art.6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9/11/2000r. o Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BPH PBK S.A. O/Kielce 87106000760000320000163069 Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium,jeżeli pieniądze znajdą się na koncie Zamawiającego w terminie składania ofert. Wykonawca, który nie wniesie wadium na określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania zgodnie z art.24 ust.2 pkt 4 ustawy PZP Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna należy załączyć do oferty w formie oryginału. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-4 ustawy, oraz spełniają warunki określone w art.22 ust.1 prawa i złożą takie oświadczenie. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, tzn. prowadzoną działalnością gospodarczą w wyżej wymienionym zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia, przed dniem 9/08/2007 r. a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie zrealizowali co najmniej 1 zamówienie z zakresu pokryć dachowych z papy termozgrzewalnej o zakresie porównywalnym do przedmiotu zamówienia oraz załączenie dokumentów potwierdzających,że usługi te zostały wykonane należycie. Dysponyją pracownikami: posiadającym uprawnienia budowlane niezbędne do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej i posiadającym aktualne zaświadczenieo wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej. posiadającym aktualne Świadectwo Kwalifikacyjne SEP- Eksploatacja do 1 kV. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów dostarczonych zgodnie z SIWZ przez Wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty - załącznik nr 1 Dowód wniesienia wadium Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków - załącznik nr 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert). Wykaz robót załącznik nr 3 Wykaz osób ,które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - załącznik nr 4 Kosztorys ofertowy sporządzony na bazie przedmiaru - opracowany metodą szczegółową

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sosw1kielce.republika.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy Nr 1 25-401 Kielce ul.Warszawska 96 sekretariat Ośrodka.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.08.2007 godzina 11:00, miejsce: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 1 25-401 Kielce ul.Warszawska 96 sekretariat Ośrodka.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.