Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-03-15
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Łódź: sprzątanie pomieszczeń socjalno-biurowych
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, do kontaktów: Barbara Żatkiewicz - Rejon w Kutnie, ul. F.D. Roosevelta 9 lok. 13, 90-056 Łódź, woj. łódzkie, tel. (042) 6377536, fax (042) 6377537, e-mail: przetargi@lodz.gddkia.gov.pl, www.lodz.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi Rejon w Kutnie, Barbara Żatkiewicz - Rejon w Kutnie, ul.Kard. Wyszyńskiego 13, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. (024) 355 79 91, fax (024) 355 73 19, e-mail: rdkbz@lodz.gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi Rejon w Kutnie, Barbara Żatkiewicz - Rejon w Kutnie, ul.Kard. Wyszyńskiego 13, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. (024) 355 79 91, fax (024) 355 73 19, e-mail: rdkbz@lodz.gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi Rejon w Kutnie, Barbara Żatkiewicz - Rejon w Kutnie, ul.Kard. Wyszyńskiego 13, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. (024) 355 79 91, fax (024) 355 73 19, e-mail: rdkbz@lodz.gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl.
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzątanie pomieszczeń socjalno-biurowych. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynku Rejonu w Kutnie przy ul. Ks. Kard. Stefana Wyszyńskiego 13 oraz sprzątanie pomieszczeń biurowo-socjalnych na Bazach w Krośniewicach i Kaszewach. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Budynek Rejonu w Kutnie przy ul.Wyszyńskiego 13, budynek Bazy w Krośniewicach przy ul. Poznańskiej oraz budynek Bazy w Kaszewach Tarnowskich. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynku Rejonu w Kutnie przy ul. Ks. Kard. Stefana Wyszyńskiego 13 oraz sprzątanie pomieszczeń biurowo-socjalnych na Bazach w Krośniewicach i Kaszewach. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;
III.1) Wymagane wadium: 200 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawca ma obowiązek dostarczenia dowodów na to, że spełnia wymagania określone w niniejszej SIWZ, tj: -spełnia wymagania określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy -zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat zamówienie na usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach użyteczności publicznej lub innych budynkach biurowych przez okres co najmniej dwóch lat.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 30.04.2006, cena - 15 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 04.05.2006 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.05.2006, godzina 12:00, siedziba rejonu w Kutnie przy ul. Wyszyńskiego 13 I piętro.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 09.03.2006.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawy produktów mięsno-wędliniarskich, mięsa drobiowego, podrobów wieprzowych do Aresztu Śledczego w Łodzi
- Zakup doposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla IV Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi, w ramach projektu pn. "Chcę i potrafię" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Dostawa projektorów multimedialnych, monitora interaktywnego, aparatów fotograficznych z obiektywem, mikrofonu oraz zamrażarek dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup wraz z dostawą zbiorników na paliwa płynne dla Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa
- Usługa eksperta ds. oceny biznesplanów w ramach projektu własnego: "Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych 2023 - 2029 poprzez wsparcie rozwoju przedsiębiorczości".
- Remont systemu interkomowego w oddziałach mieszkalnych B1 oraz B3 w Zakładzie Karnym nr 1 w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych oraz salach wystawowych Stacji Muzeum przy ul. Towarowej 3, 00-811 Warszawa
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości w budynkach Zarządu Dróg Miejskich w Gliwicach w latach 2026-2029
- Adm.261.4.2025 - Usługa polegająca na wykonaniu prac w zakresie codziennego, kompleksowego utrzymania czystości w budynku oraz wokół budynku Sądu Rejonowego w Rudzie Śląskiej przy ul. Bukowej 5A
- Sprzątanie pomieszczeń biurowo-dydaktycznych, korytarzy i sanitariatów w pomieszczeniach NCBJ w Warszawie na ul. Pasteura 7.
- Kompleksowe sprzątanie budynków administracyjnych Gminy Miejskiej Mielec oraz świadczenie usług portierskich
- Usługa sprzątania w Prokuraturze Okręgowej w Białymstoku oraz w podległych jej jednostkach wraz z zabezpieczeniem w środki higieniczno - sanitarne i środki czystości.
więcej: Usługi sprzątania biur »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





