Ogłoszenie z dnia 2007-08-09
Dębno: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
Numer ogłoszenia: 137992 - 2007; data zamieszczenia: 09.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Dębnie, ul. Zielona Droga 1, 74-400 Dębno, woj. zachodniopomorskie, tel. 095 7602211.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zeas.debno.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ ŚRODKÓW CZYSTOŚCI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie na środki czystości o wartości szacunkowej do progów unijnych (określonych w przepisach wydanych na podst. art.11 ust.8)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.50.00.00 - Gliceryna, mydła, detergenty, preparaty myjące i do pastowania, perfumy i preparaty toaletowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. 5.2. Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 Prawo Zamówień Publicznych. 5.3. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie sprzedaży środków czystości.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty (prosimy o zachowanie następującej kolejności ułożenia dokumentów w ofercie): 1) spis treści; 2) formularz oferty wg załącznika nr 1. 3) umowy regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie wraz z pisemnym ustanowieniem pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego - jeżeli występują; w przypadku planowanych podwykonawców należy dołączyć umowę, 4) oświadczenie wg załącznika nr 2; 5) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 6) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że dostawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminem składania ofert. 7) Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że dostawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności gospodarczej. 6.2.Wszystkie dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 6.3. Brak któregokolwiek z dokumentów poświadczających spełnianie warunków udziału w postępowaniu przetargowym, dotyczących każdego z Wykonawców występujących w konsorcjum firm spowoduje wykluczenie tych wykonawców z postępowania. Inne dokumenty, nie wymagane w niniejszej siwz nie będą brane pod uwagę przy ocenie oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.zeas.debno.com.pl/zamowienia/pokaz/8.dhtml
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://www.bip.zeas.debno.com.pl/zamowienia/pokaz/8.dhtml.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Dębnie ul. Droga Zielona 1 74-400 Dębno.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 3.1. Zakres zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę środków czystości wg załącznika nr 1 do placówek oświatowych (11 szt.) na terenie gminy Dębno. 3.2. Realizacja zamówienia: a zamawiający wymaga, aby dostawy odbyły się w czterech turach, z jedną czwartą ilością zamówionego towaru do każdej placówki. B. Przedmiot zamówienia ma być dostarczony w miesiącach: sierpniu i listopadzie roku bieżącego (2007) raz lutym i maju roku następnego (2008) po wcześniejszym uzgodnieniu z dyrektorami poszczególnych placówek oświatowych jednak nie później niż do 25-go wyznaczonego miesiąca.
INNE PRZETARGI Z DĘBNA
- Dostawa urządzeń do wody pitnej w ramach zadania realizowanego z Programu OLiOC na lata 2025/2026.
- Dostawa sprzętu do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych w ramach zadania realizowanego z Programu OLiOC na lata 2025/2026.
więcej: przetargi w Dębnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA - ŚRODKÓW CZYSTOŚCI, CHEMII GOSPODARCZEJ I ARTYKUŁÓW HIGIENICZNYCH II
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
- Dostawy środków czystości i higieny
- "Dostawa środków czyszczących i higieny dla 25. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Białymstoku, na 2026 r. "
- "Sprzedaż i dostawa asortymentu gospodarczego na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A."
- Dom Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55 - dostawa 2 środków czystości i artykułów gospodarczych w 2025 r.
więcej: Środki czyszczące i polerujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





