Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-27
Warszawa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych
dla Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich
Numer ogłoszenia: 137990 - 2012; data zamieszczenia: 27.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich , ul. Tamka 3, 00-349 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 237 00 00, faks 22 237 00 99.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.crzl.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jednostka Budżetowa podległa MPiPS.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W części 1: Dostawa tonerów do drukarek laserowych faxów; dla Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich w ramach projektów: - 1.1 pn.: Stworzenie bazy danych na temat projektów realizowanych w obszarach zatrudnienia i integracji społecznej - Działania 1.1; 1.2; 1.3; 1.4;1.5;1.6 SPORZL, Działania 2.1; 2.2; 2.3; 2.4; 2.5; 2.6 ZPORR oraz POKL - 1.43 pn.: Zielona Linia, Centrum Informacyjno - Konsultacyjne Służb zatrudnienia - 1.12 pn.: Implementacja i rozwój systemu informacyjnego publicznych służb zatrudnienia - 1.6 pn.: Szkolenia modułowe pracowników instytucji rynku pracy, realizujących usługi rynku pracy i programy aktywizacji zawodowej - 1.14 pn.: Aktywizacja społeczno-ekonomiczna na poziomie lokalnym i regionalnym , - 1.15 pn.: Godzenie ról rodzinnych i zawodowych kobiet i mężczyzn - B.2.1 pn.: Centra Aktywizacji Zawodowej - analiza i ocena , dobre praktyki - 1.8 pn.: Zarządzanie informacja wykorzystywaną w usługach rynku pracy - 1.13 pn.: Analiza procesów zachodzących na polskim rynku pracy i w obszarze integracji społecznej w kontekście prowadzonej polityki gospodarczej - B.2.2 pn.: Rozwijanie zbioru krajowych standardów kompetencji zawodowych wymaganych przez pracowników. - B.2.1 pn.: Centra Aktywizacji Zawodowej - analiza i ocena , dobre praktyki - B.2.3 1.1 pn.: Analiza czynników wpływających na zwiększenie ryzyka długookresowego bezrobocia - 1.19 pn.: Zintegrowany System Wsparcia ekonomii Społecznej - 1.46 pn.: Partnerstwo na rzecz instytucjonalizacji ekonomii społecznej - 1.16 pn.: Koordynacja na rzecz aktywnej integracji - B.1.16 pn.: Wyrównanie szans na rynku pracy dla osób 50+ - 1.18 pn.: Tworzenie i rozwijanie standardów usług pomocy i integracji społecznej - współfinansowane jest ze środków rezerwy celowej budżetu państwa na rok 2012, uruchomionych na realizację zadań zleconych związanych z obsługą Programu Operacyjnego Fundusz Inicjatyw Obywatelskich 2009-2013 w roku 2012 - finansowane z budżetu państwa W części 2 Dostawa papieru kserograficznego dla Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich w ramach projektów: - 1.1 pn.: Stworzenie bazy danych na temat projektów realizowanych w obszarach zatrudnienia i integracji społecznej - Działania 1.1; 1.2; 1.3; 1.4;1.5;1.6 SPORZL, Działania 2.1; 2.2; 2.3; 2.4; - 1.43 pn.: Zielona Linia, Centrum Informacyjno - Konsultacyjne Służb zatrudnienia - 1.6 pn.: Szkolenia modułowe pracowników instytucji rynku pracy, realizujących usługi rynku pracy i programy aktywizacji zawodowej - 1.12 pn.: Implementacja i rozwój systemu informacyjnego publicznych służb zatrudnienia -B.2.1 pn.: Centra Aktywizacji Zawodowej - analiza i ocena , dobre praktyki - 1.15 pn.: Godzenie ról rodzinnych i zawodowych kobiet i mężczyzn - 1.14 pn.: Aktywizacja społeczno-ekonomiczna na poziomie lokalnym i regionalnym , - 1.13 pn.:Analiza procesów zachodzących na polskim rynku pracy i w obszarze integracji społecznej w kontekście prowadzonej polityki gospodarczej - B.2.2 pn.: Rozwijanie zbioru krajowych standardów kompetencji zawodowych wymaganych przez pracowników. - B.2.1 pn.:Centra Aktywizacji Zawodowej - analiza i ocena , dobre praktyki - 1.19 pn.:Zintegrowany System Wsparcia ekonomii Społecznej - 1.46 pn.:Partnerstwo na rzecz instytucjonalizacji ekonomii społecznej - 1.16 pn.: Koordynacja na rzecz aktywnej integracji - B.1.16 pn.: Wyrównanie szans na rynku pracy dla osób 50+ - 1.17 pn.: Rewitalizacja społeczna - finansowane z budżetu państwa - współfinansowane jest ze środków rezerwy celowej budżetu państwa na rok 2012, uruchomionych na realizację zadań zleconych związanych z obsługą Programu Operacyjnego Fundusz Inicjatyw Obywatelskich 2009-2013 w roku 2012.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- W przypadkach szczególnych, których nie można było przewidzieć wcześniej Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia zamówienia uzupełniającego nie przekraczającego 20% wartości Przedmiotu umowy.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.19.76.64-2, 30.12.43.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla części 1 w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują) co najmniej 1 usługę obejmującą swym zakresem dostawę materiałów eksploatacyjnych do u urządzeń wielofunkcyjnych lub drukarek o wartości co najmniej 50 000,00 PLN brutto. Dla części 2 w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują) co najmniej 1 usługę obejmującą swym zakresem dostawę papieru kserograficznego o wartości co najmniej 10 000,00 PLN brutto. Jeżeli wartość usług zostanie podana w walucie obcej Zamawiający dokona przeliczenia na złoty polski wg średniego kursu NBP z dnia wszczęcia postępowania.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pisemne zobowiązanie do udostępnienia do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia zgodnie z dyspozycją art. 26 ust 2b ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz 759 z późn. zm.) 2. Pełnomocnictwo w przypadku wnoszenia oferty przez Wykonawców występujących wspólnie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
- Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w umowie. Zmiana umowy może być dokonana w granicach wyznaczonych przepisami ustawy, w tym art. 144 ustawy, wyłącznie za zgodą stron, w formie pisemnej pod rygorem nieważności. - Zmiany umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach: 1) W zakresie zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy i zasad płatności tego wynagrodzenia w sytuacji, kiedy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, które nie były znane w chwili zawarcia Umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, w szczególności w przypadku zmniejszenia zakresu Umowy; 2) W przypadku, gdy nastąpiła zmiana wartości dostaw świadczonych przez Wykonawcę w ramach przedmiotu Umowy, a zmiana zawartej Umowy jest korzystna dla Zamawiającego; 3) Wystąpienia niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, o których Strony nie wiedziały przy zawieraniu umowy, a które mają wpływ na terminy lub sposób realizacji zamówienia; 4) W przypadku powstania możliwości dostarczenia Zamawiającemu produktów stanowiących przedmiot zamówienia, charakteryzujących się takimi samymi lub wyższymi parametrami niż te, które były dostępne w momencie składania oferty.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.crzl.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich
ul. Kopernika 36/40
00-924 Warszawa
pok. 354.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2012 godzina 12:00, miejsce: Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich ul. Kopernika 36/40 00-924 Warszawa pok. 308.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie w części 1: współfinansowane jest ze środków UE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z następujących projektów.: - 1.1 pn.: Stworzenie bazy danych na temat projektów realizowanych w obszarach zatrudnienia i integracji społecznej - Działania 1.1; 1.2; 1.3; 1.4;1.5;1.6 SPORZL, Działania 2.1; 2.2; 2.3; 2.4; 2.5; 2.6 ZPORR oraz POKL - 1.43 pn.: Zielona Linia, Centrum Informacyjno - Konsultacyjne Służb zatrudnienia - 1.12 pn.: Implementacja i rozwój systemu informacyjnego publicznych służb zatrudnienia - 1.6 pn.: Szkolenia modułowe pracowników instytucji rynku pracy, realizujących usługi rynku pracy i programy aktywizacji zawodowej - 1.14 pn.: Aktywizacja społeczno-ekonomiczna na poziomie lokalnym i regionalnym, - 1.15 pn.: Godzenie ról rodzinnych i zawodowych kobiet i mężczyzn - B.2.1 pn.: Centra Aktywizacji Zawodowej - analiza i ocena , dobre praktyki - 1.8 pn.: Zarządzanie informacja wykorzystywaną w usługach rynku pracy - 1.13 pn.: Analiza procesów zachodzących na polskim rynku pracy i w obszarze integracji społecznej w kontekście prowadzonej polityki gospodarczej - B.2.2 pn.: Rozwijanie zbioru krajowych standardów kompetencji zawodowych wymaganych przez pracowników. - B.2.1 pn.: Centra Aktywizacji Zawodowej - analiza i ocena , dobre praktyki - B.2.3 1.1 pn.: Analiza czynników wpływających na zwiększenie ryzyka długookresowego bezrobocia - 1.19 pn.: Zintegrowany System Wsparcia ekonomii Społecznej - 1.46 pn.: Partnerstwo na rzecz instytucjonalizacji ekonomii społecznej - 1.16 pn.: Koordynacja na rzecz aktywnej integracji - B.1.16 pn.: Wyrównanie szans na rynku pracy dla osób 50+ - 1.18 pn.: Tworzenie i rozwijanie standardów usług pomocy i integracji społecznej - współfinansowane jest ze środków rezerwy celowej budżetu państwa na rok 2012, uruchomionych na realizację zadań zleconych związanych z obsługą Programu Operacyjnego Fundusz Inicjatyw Obywatelskich 2009-2013 w roku 2012 - finansowane z budżetu państwa Zamówienie w części 2 : współfinansowane jest ze środków UE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z następujących projektów - 1.1 pn.: Stworzenie bazy danych na temat projektów realizowanych w obszarach zatrudnienia i integracji społecznej - Działania 1.1; 1.2; 1.3; 1.4;1.5;1.6 SPORZL, Działania 2.1; 2.2; 2.3; 2.4; - 1.43 pn.: Zielona Linia, Centrum Informacyjno - Konsultacyjne Służb zatrudnienia - 1.6 pn.: Szkolenia modułowe pracowników instytucji rynku pracy, realizujących usługi rynku pracy i programy aktywizacji zawodowej - 1.12 pn.: Implementacja i rozwój systemu informacyjnego publicznych służb zatrudnienia -B.2.1 pn.: Centra Aktywizacji Zawodowej - analiza i ocena , dobre praktyki - 1.15 pn.: Godzenie ról rodzinnych i zawodowych kobiet i mężczyzn - 1.14 pn.: Aktywizacja społeczno-ekonomiczna na poziomie lokalnym i regionalnym , - 1.13 pn.: Analiza procesów zachodzących na polskim rynku pracy i w obszarze integracji społecznej w kontekście prowadzonej polityki gospodarczej - B.2.2 pn.: Rozwijanie zbioru krajowych standardów kompetencji zawodowych wymaganych przez pracowników. - B.2.1 pn.: Centra Aktywizacji Zawodowej - analiza i ocena , dobre praktyki - 1.19 pn.: Zintegrowany System Wsparcia ekonomii Społecznej - 1.46 pn.: Partnerstwo na rzecz instytucjonalizacji ekonomii społecznej - 1.16 pn.: Koordynacja na rzecz aktywnej integracji - B.1.16 pn.: Wyrównanie szans na rynku pracy dla osób 50+ - 1.17 pn.: Rewitalizacja społeczna - finansowane z budżetu państwa - współfinansowane jest ze środków rezerwy celowej budżetu państwa na rok 2012, uruchomionych na realizację zadań zleconych związanych z obsługą Programu Operacyjnego Fundusz Inicjatyw Obywatelskich 2009-2013 w roku 2012.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa tonerów do drukarek laserowych faxów dla Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tonerów do drukarek laserowych faxów; dla Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich w ramach projektów: - 1.1 pn.: Stworzenie bazy danych na temat projektów realizowanych w obszarach zatrudnienia i integracji społecznej - Działania 1.1; 1.2; 1.3; 1.4;1.5;1.6 SPORZL, Działania 2.1; 2.2; 2.3; 2.4; 2.5; 2.6 ZPORR oraz POKL - 1.43 pn.: Zielona Linia, Centrum Informacyjno - Konsultacyjne Służb zatrudnienia - 1.12 pn.: Implementacja i rozwój systemu informacyjnego publicznych służb zatrudnienia - 1.6 pn.: Szkolenia modułowe pracowników instytucji rynku pracy, realizujących usługi rynku pracy i programy aktywizacji zawodowej - 1.14 pn.: Aktywizacja społeczno-ekonomiczna na poziomie lokalnym i regionalnym , - 1.15 pn.: Godzenie ról rodzinnych i zawodowych kobiet i mężczyzn - B.2.1 pn.: Centra Aktywizacji Zawodowej - analiza i ocena , dobre praktyki - 1.8 pn.: Zarządzanie informacja wykorzystywaną w usługach rynku pracy - 1.13 pn.: Analiza procesów zachodzących na polskim rynku pracy i w obszarze integracji społecznej w kontekście prowadzonej polityki gospodarczej - B.2.2 pn.: Rozwijanie zbioru krajowych standardów kompetencji zawodowych wymaganych przez pracowników. - B.2.1 pn.: Centra Aktywizacji Zawodowej - analiza i ocena , dobre praktyki - B.2.3 1.1 pn.: Analiza czynników wpływających na zwiększenie ryzyka długookresowego bezrobocia - 1.19 pn.: Zintegrowany System Wsparcia ekonomii Społecznej - 1.46 pn.:Partnerstwo na rzecz instytucjonalizacji ekonomii społecznej - 1.16 pn.: Koordynacja na rzecz aktywnej integracji - B.1.16 pn.: Wyrównanie szans na rynku pracy dla osób 50+ - 1.18 pn.: Tworzenie i rozwijanie standardów usług pomocy i integracji społecznej - współfinansowane jest ze środków rezerwy celowej budżetu państwa na rok 2012, uruchomionych na realizację zadań zleconych związanych z obsługą Programu Operacyjnego Fundusz Inicjatyw Obywatelskich 2009-2013 w roku 2012 - finansowane z budżetu państw, w ilościach wskazanych w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.12.43.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa papieru kserograficznego dla Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa papieru kserograficznego dla Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich w ramach projektów: - 1.1 pn.: Stworzenie bazy danych na temat projektów realizowanych w obszarach zatrudnienia i integracji społecznej - Działania 1.1; 1.2; 1.3; 1.4;1.5;1.6 SPORZL, Działania 2.1; 2.2; 2.3; 2.4; - 1.43 pn.: Zielona Linia, Centrum Informacyjno - Konsultacyjne Służb zatrudnienia - 1.6 pn.: Szkolenia modułowe pracowników instytucji rynku pracy, realizujących usługi rynku pracy i programy aktywizacji zawodowej - 1.12 pn.: Implementacja i rozwój systemu informacyjnego publicznych służb zatrudnienia -B.2.1 pn.: Centra Aktywizacji Zawodowej - analiza i ocena , dobre praktyki - 1.15 pn.: Godzenie ról rodzinnych i zawodowych kobiet i mężczyzn - 1.14 pn.: Aktywizacja społeczno-ekonomiczna na poziomie lokalnym i regionalnym , - 1.13 pn.:Analiza procesów zachodzących na polskim rynku pracy i w obszarze integracji społecznej w kontekście prowadzonej polityki gospodarczej - B.2.2 pn.: Rozwijanie zbioru krajowych standardów kompetencji zawodowych wymaganych przez pracowników. - B.2.1 pn.: Centra Aktywizacji Zawodowej - analiza i ocena , dobre praktyki - 1.19 pn.: Zintegrowany System Wsparcia ekonomii Społecznej - 1.46 pn.: Partnerstwo na rzecz instytucjonalizacji ekonomii społecznej - 1.16 pn.: Koordynacja na rzecz aktywnej integracji - B.1.16 pn.: Wyrównanie szans na rynku pracy dla osób 50+ - 1.17 pn.: Rewitalizacja społeczna - finansowane z budżetu państwa - współfinansowane jest ze środków rezerwy celowej budżetu państwa na rok 2012, uruchomionych na realizację zadań zleconych związanych z obsługą Programu Operacyjnego Fundusz Inicjatyw Obywatelskich 2009-2013 w roku 2012, w ilościach z godnych z wymaganiami SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.64-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- KZP/06/2024 usługa wynajmu łącznie 10 osób do pracy tymczasowej z oddelegowaniem do pracy w siedzibie Użytkownika, w Kielcach
- Zakup zestawów spadochronowych szkolno-treningowych
- Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu testów bezpieczeństwa aplikacji internetowych
- Dostawa produktu leczniczego Cemiplimab.
- Organizacja dwóch konferencji, Część. I Konferencji poświęconej tematyce przeciwdziałania przemocy domowej, Część. II Konferencji z zakresu promocji zdrowia psychicznego
- Ewaluacja funkcjonowania systemu rekompensat kosztów pośrednich dla sektorów i podsektorów przemysłu energochłonnego w Polsce za okres 2019-2020 oraz 2021-2022
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych, materiałów edukacyjnych, plastycznych i biurowych, wyposażenie Sali SI w ramach projektu "Lepsza edukacja w Gminie Jastków"
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH I FAKSÓW DLA ŻW.
- Dostawę materiałów biurowych dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych na potrzeby BP i MzOR ARiMR"
- 4WOG-1200.2712.24.2024 Zakup i dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla 4 WOG Gliwice oraz jednostek i instytucji wojskowych podległych gospodarczo
- Zakup i dostawa tuszy, tonerów, taśm i bębnów do zabezpieczenia pracy sprzętu informatycznego 22. BLT w Malborku
więcej: Bębny do maszyn biurowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.