Ogłoszenie z dnia 2007-08-09
Rzeszów: Dostawa, instalacja i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego wraz ze sprzętem komputerowym oraz wykonaniem sieci komputerowej dla Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznego w Rzeszowie.
Numer ogłoszenia: 137975 - 2007; data zamieszczenia: 09.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zespół Specjalistyczny w Rzeszowie, ul. Warzywna 3, 35-310 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. (017) 8594387, 8594452, fax (017) 8594451.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzsrzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, instalacja i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego wraz ze sprzętem komputerowym oraz wykonaniem sieci komputerowej dla Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznego w Rzeszowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego zarządzania usługami medycznymi wraz z niezbędnym sprzętem komputerowym i siecią zwanego w dalszej części ZSI, obejmująca: 1.opracowanie projektu i wykonanie sieci logicznej placówek Zamawiającego w zakresie okablowania strukturalnego wraz z szafami montażowymi, zasilaniem szaf, urządzeniami aktywnymi i zasilaczami awaryjnymi (UPS), w taki sposób, aby umożliwić pracę zintegrowanego systemu informatycznego (ZSI) oraz zapewnienie certyfikatu gwarancyjnego wykonawcy na okres minimum 20 lat na okablowanie oraz gwarancji na okres minimum 3 lat na dostarczone urządzenia licząc od daty protokolarnego odbioru odpowiedniego etapu prac, 2.dostawę i instalację niezbędnego sprzętu komputerowego i peryferyjnego wraz z oprogramowaniem systemowym, bazodanowym i pomocniczym, 3.dostarczenie oprogramowania aplikacyjnego ZSI w formie modułów dla komórek organizacyjnych Zamawiającego z ilością licencji określoną w Załączniku nr 3 do SIWZ, w etapach i o zakresie realizacji zamówienia określonych w Załączniku nr 5 do SIWZ, 4.dokonanie parametryzacji ZSI oraz dostosowania oferowanego ZSI do potrzeb i wymagań Zamawiającego (zgodnie z załącznikami do SIWZ) oraz przeprowadzenie szkoleń z zakresu całości oferowanego oprogramowania dla użytkowników (45 osób) i administratorów (2 osoby), (w ilości min. 20 roboczodni szkoleniowych), 5.zapewnienie stałego nadzoru autorskiego, serwisu eksploatacyjnego i konserwacji oprogramowania w okresie 1 roku od daty protokolarnego odbioru odpowiedniego etapu prac, 6.wykonanie dokumentacji powykonawczej. wielkość 286 885,00PLN
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.25.20.00 - System zarządzania bazą danych Kod CPV wg słownika 2008: 48.61.20.00 - System zarządzania bazą danych Oryginalny kod CPV: 30.25.50.00 - Systemy informacji medycznej Kod CPV wg słownika 2008: 48.81.40.00 - Systemy informacji medycznej Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.26.00.00 - Serwery Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.00.00 - Serwery Oryginalny kod CPV: 32.41.00.00 - Lokalna sieć komputerowa Kod CPV wg słownika 2008: 32.41.00.00 - Lokalna sieć komputerowa Oryginalny kod CPV: 50.96.10.00 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji Kod CPV wg słownika 2008: 51.61.00.00 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: wysokość wadium 7000,00PLN Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z poniższych form: a)Pieniądzu, b)Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)Gwarancjach bankowych, d)Gwarancjach ubezpieczeniowych, e)Poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.) Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązania zgodne z art. 46 pkt 5 ust. 1-3 ustawy. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustalona kwotę (patrz pkt 1) należy wpłacić na konto Zamawiającego w BANK SPÓŁDZIELCZY W LUBENI O/RZESZÓW KONTO: 35 91 61 000 1000 1449 82 00000 10.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu mogą przystąpić tylko Wykonawcy, którzy spełnią: 1.Warunki podmiotowe: a)Posiadają uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia. b)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c)Wykonali w ciągu ostatnich 3 lat kalendarzowych (licząc od dnia ogłoszenia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 2 dostawy i wdrożenie modułów ZSI dla co najmniej 110 stanowisk komputerowych odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia w zakresie co najmniej tożsamym z przedmiotem składanej oferty, d)Wykonali w ciągu ostatnich 3 lat kalendarzowych (licząc od dnia ogłoszenia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 1 dostawę i wdrożenie modułów ZSI wraz ze sprzętem komputerowym, dla co najmniej 110 stanowisk komputerowych odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia w zakresie co najmniej tożsamym z przedmiotem składanej oferty, na kwotę zamówienia co najmniej 2.000.000 zł, licząc każdą z dostaw, e)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. f)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 Ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 2.Spełnią warunek - zadeklarują termin płatności wg następującego harmonogramu: Za wykonanie przedmiotu umowy (nie dotyczy kosztów serwisu po upływie gwarancji) Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie w ratach (pierwsza w wysokości 200.000 zł, pozostała kwota w równych ratach miesięcznych do końca 2007 roku), po podpisaniu protokołu odbioru.Pierwsza rata dokonana zostanie do 14 dni od podpisania protokołu odbioru zakończenia wdrożenia. Kolejne raty płatne do końca każdego miesiąca.Płatność w ramach serwisu pogwarancyjnego: w 24 równych, miesięcznych ratach, płatne do końca każdego miesiąca.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu i wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia dokonana będzie w oparciu o dokumenty określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, na zasadzie spełnia/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie zgodne z wymogami art.22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba wskazana jako uprawnione do reprezentacji podmiotu zgodnie z dokumentacją rejestrową. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego, powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczęć udzielającego pełnomocnictwa i jego podpis. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz odbiorców. Należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na co najmniej 2.000.000 złotych, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Jakość - 40
- 3. Serwis - 5
- 4. Gwarancja - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzsrzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Zespół Specjalistyczny w Rzeszowie ul. Warzywna 3 35-310 Rzeszów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2007 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzki Zespół Specjalistyczny w Rzeszowie ul. Warzywna 3 35-310 Rzeszów, pok 310 Sekretariat (III piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Świadczenie obsługi prawnej RARR S.A.
- Część 1 - Opracowanie dokumentacji na zadanie pn. remont przepustu w m. Mirocin DK94 w km 638+741 Część 2 - Opracowanie dokumentacji na zadanie pn. remont przepustu w m. Korzeniec DK28 w km 319+507
- Bieżące utrzymanie szaletów stałych
- Bieżące utrzymanie szaletów kontenerowych
- Sukcesywna dostawa mrożonek dla PZPW w Rzeszowie w tym projektów: RaP STEAM oraz Zdrowo-cyfrowo w przedszkolu II, zamówienie z podziałem na 3 części.
- Wykonanie okresowych przeglądów kontrolnych i konserwacyjnych urządzeń poddozorowych (zamówienie z podziałem na 4 zadania)
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa w ramach realizacji projektu pn. "Poprawa jakości i dostępności kształcenia zawodowego w szkołach ponadpodstawowych wraz z doposażeniem pracowni w Powiecie Wałeckim."
- Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Dopiewo oraz jednostkach budżetowych gminy. Zadanie 1 - Poprawa bezpieczeństwa - obszar techniczny.
- Modernizacja systemu pomiaru zużycia wody wraz z montażem systemu zdalnego odczytu
- "Przedłużenie subskrypcji i wsparcia producenta dla posiadanych przez Zamawiającego produktów Check Point oraz objęcia gwarancją całego posiadanego Systemu Firewall"
- "Cyberbezpieczny Samorząd dla Gminy Głusk" (2)
- Dostawa Systemu Informacji Prawnej.
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





