Ogłoszenie z dnia 2007-08-09
Ruda Maleniecka: Modernizacja budynku osady służbowej Leśnictwa Ruda Pilczycka
Numer ogłoszenia: 137902 - 2007; data zamieszczenia: 09.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Ruda Maleniecka, Ruda Maleniecka 116, 26-242 Ruda Maleniecka, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3731595, fax 041 3731545.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.radom.lasy.gov.pl/ruda/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Ruda Maleniecka.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku osady służbowej Leśnictwa Ruda Pilczycka.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji budynku osady służbowej Leśnictwa Ruda Pilczycka polegającej na: - ociepleniu ścian zewnętrznych budynku metodą lekko-mokrą - wymianie stolarki okiennej i drzwiowej - remoncie schodów wejściowych - naprawie kominów
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.42.11.34 - Instalowanie drzwi drewnianych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi Oryginalny kod CPV: 45.42.11.35 - Instalowanie okien drewnianych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 7.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 7.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 7.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 7.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi spełnić ww. warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, co potwierdza oświadczeniem złożonym na formularzu nr 2 do SIWZ. Wymagania dodatkowe (przedmiotowe): 7.5 Akceptują warunki umowne określone we Wzorze umowy - załącznik nr 1 do SIWZ Udzielą min. 3 letniej gwarancji jakości na roboty budowlane wynikające z przedmiotu zamówienia i wyrażą zgodę na przedłużenie okresu rękojmi do upływu udzielonego okresu gwarancji; Wykonają zamówienie w terminie nie dłuższym niż wymagany; Przeprowadzili wizję lokalną w celu poznania charakterystyki i zakresu prac oraz ewentualnych trudności związanych z realizacją zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku podmiotowego (pkt. 7.1 - 7.4) skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, natomiast nie spełnienie chociażby jednego warunku dodatkowego wymienionego w (pkt. 7.5) skutkować będzie odrzuceniem oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ad. 7.1 Zamawiający celem potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: a) AKTUALNGO ODPISU Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU ALBO AKTUALNEGO ZAŚWIADCZENIA O WPISIE DO EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, aktualny odpis albo aktualne zaświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę. b) AKTUALNEJ INFORMACJI Z KRAJOWEGO REJESTRU KARNEGO ALBO RÓWNOWAŻNEGO ZAŚWIADCZENIA WŁAŚCIWEGO ORGANU SĄDOWEGO LUB ADMINISTRACYJNEGO KRAJU POCHODZENIA OSOBY w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, informacja musi być złożona przez każdego Wykonawcę. c) AKTUALNEGO ZAŚWIADCZENIA WŁAŚCIWEGO NACZELNIKA URZĘDU SKARBOWEGO potwierdzającego, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę. d) AKTUALNEGO ZAŚWIADCZENIA Z WŁAŚCIWEGO ODDZIAŁU ZAKŁADU UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH LUB KASY ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę Ad. 7.2 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie , a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) WYKAZ WYKONANYCH PRAC W CIĄGU OSTATNICH PIĘCIU LAT przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, prac odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia na kwotę minimum 500 000 zł, wg formularza nr 3 do SIWZ, z podaniem ich wartości, dat wykonania, odbiorców wraz z dokumentem potwierdzającym ich wykonanie z należytą starannością; b) WYKAZ OSÓB I PODMIOTÓW, KTÓRE BĘDĄ WYKONYWAĆ ZAMÓWIENIE lub będą uczestnikami w wykonaniu zamówień (wg formularza nr 4 do SIWZ) wraz z określeniem zakresu wykonywanych przez nich czynności; Wymagane jest wykazanie osób posiadających uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót budowlanych: kierownik budowy, osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń; Do wykazu należy załączyć kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień budowlanych oraz ważne na dzień składania ofert kopie zaświadczeń o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. Ad. 7.3 W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) POLISY LUB INNEGO DOKUMENTU UBEZPIECZENIA potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 500 000 PLN. Ad. 7.4 W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy - prawo zamówień publicznych zamawiający żąda następujących dokumentów: a) WYKONAWCA UBIEGAJĄCY SIĘ o zamówienie musi spełnić warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, co potwierdza oświadczeniem złożonym na formularzu nr 2 do SIWZ. Ad. 7.5 W celu spełnienia warunków dodatkowych Wykonawca musi złożyć: a) OŚWIADCZENIE O ODBYCIU WIZJI LOKALNEJ oraz zapoznaniu się ze stanem faktycznym i prawnym zadania wg formularza nr 5 do SIWZ; b) WYPEŁNIONY FORMULARZ NR 1 OFERTA- w którym oświadczy, że zapoznał się z treścią Wzoru umowy - załącznik nr 1 do SIWZ i akceptuje jej postanowienia w tym udzieli żądanego okresu gwarancji i innych warunków ww. umowy. Oferta musi być zgodna w treści z załączonym formularzem nr 1 do SIWZ; Oferta musi zawierać oświadczenie Wykonawcy, wskazujące te części zamówienia, których wykonanie powierzy Podwykonawcom.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radom.lasy.gov.pl/ruda/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Ruda Maleniecka Ruda Maleniecka 116 26-242 Ruda Maleniecka REGON: 290020087 NIP: 658-000-28-74 Tel.: 041 373 15 95 Tel./fax.: 041 373 15 45.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2007 godzina 13:00, miejsce: Biuro Nadleśnictwa pokój nr 4 - administracja Nadleśnictwo Ruda Maleniecka Ruda Maleniecka 116 26-242 Ruda Maleniecka Tel.: 041 373 15 95 Tel./fax.: 041 373 15 45.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, położonego w Trzebiatowie przy ul. Słowackiego 18, wraz z robotami towarzyszącymi.
- "Modernizacja, rozbudowa i remont części istniejących budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
- Budowa budynku hali sportowej wraz z przebudową infrastruktury ośrodka sportowego w Borowej
- Przebudowa cel mieszkalnych z wydzieleniem kącików sanitarnych w pawilonie C Aresztu Śledczego w Katowicach
- SVA/4620-633/2025 Budowa kotłowni olejowej wraz z zewnętrzną instalacją odbiorczą c.o. i c.w.u. na terenie kompleksu wojskowego w Rzucewie
- Wykonanie remontu oraz termomodernizacji budynków usytuowanych przy ul. F. Chopina 8 oraz przy ul. L.Waryńskiego 25 w Żyrardowie w ramach projektu pn."Domy pełne historii - etap II.
więcej: Roboty izolacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





