eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasło › 1. Modernizacja drogi wewnętrznej nr ew. 933 w Bierówce dojazdowej do gruntów rolnych 2. Modernizacja drogi wewnętrznej nr ew. 404/10 w Brzyściu dojazdowej do gruntów rolnych 3. Modernizacja drogi wewnętrznej nr ew. 1717/3 w Warzycach dojazdowej do gruntów rolnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-09

Jasło: 1. Modernizacja drogi wewnętrznej nr ew. 933 w Bierówce dojazdowej do gruntów rolnych 2. Modernizacja drogi wewnętrznej nr ew. 404/10 w Brzyściu dojazdowej do gruntów rolnych 3. Modernizacja drogi wewnętrznej nr ew. 1717/3 w Warzycach dojazdowej do gruntów rolnych
Numer ogłoszenia: 137869 - 2013; data zamieszczenia: 09.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jasło , ul. Słowackiego 4, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 013 4436669, faks 013 4436635.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Modernizacja drogi wewnętrznej nr ew. 933 w Bierówce dojazdowej do gruntów rolnych 2. Modernizacja drogi wewnętrznej nr ew. 404/10 w Brzyściu dojazdowej do gruntów rolnych 3. Modernizacja drogi wewnętrznej nr ew. 1717/3 w Warzycach dojazdowej do gruntów rolnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : 1. Modernizacja drogi wewnętrznej nr ew. 933 w Bierówce dojazdowej do gruntów rolnych Zakres robót obejmuje : mechaniczne frezowanie nawierzchni asfaltowej( głębokość frezowania 4 cm) - 9 m2 rozebranie przepustu O 400 - 4 m profilowanie drogi - 529,20 m2 podbudowa z mieszanki tłuczniowej, warstwa górna 12 cm - 529,20 m2 skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej asfaltem w ilości 0,5 kg/m2 - 9 m2 nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa profilowa 2 cm)- 387,30 m2 nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych( warstwa ścieralna 4 cm)- 387,30 m2 wykonanie obustronnych poboczy z mieszanki tłuczniowej gr.9 cm i szer. 20 cm - 54,40 m2 2. Modernizacja drogi wewnętrznej nr ew. 404/10 w Brzyściu dojazdowej do gruntów Zakres robót obejmuje : Ścinanie poboczy - 84 m2 mechaniczne frezowanie nawierzchni asfaltowej( głębokość frezowania 4 cm) - 4 m2 oczyszczenie nawierzchni - 342,50 m2 skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej asfaltem w ilości 0,5 kg/m2 - 342,50 m2 podbudowa z mieszanki tłuczniowej, warstwa górna 15 cm - 392,0 m2 nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa profilowa 2 cm)- 342,50 m2 nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych( warstwa ścieralna 4 cm)- 342,50 m2 wykonanie obustronnych poboczy z mieszanki tłuczniowej gr.9 cm i szer. 20 cm - 54,80 m2 3. Modernizacja drogi wewnętrznej nr ew. 1717/3 w Warzycach dojazdowej do gruntów rolnych Zakres robót obejmuje : mechaniczne ścinanie obustronnych poboczy - 60 m2 mechaniczne frezowanie nawierzchni asfaltowej( głębokość frezowania 4 cm) 3 m2 profilowanie drogi - 186,0 m2 podbudowa z mieszanki tłuczniowej, warstwa górna 10 cm - 198,0 m2 skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej asfaltem w ilości 0,5 kg/m2 - 3 m2 nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa profilowa 2 cm) - 180,0 m2 nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych( warstwa ścieralna 4 cm) - 180,0 m2 wykonanie obustronnych poboczy z mieszanki tłuczniowej gr.9 cm i szer. 20 cm - 24 m2 Szczegółowy zakres robót określają przedmiary robót będące załącznikami Nr 1, Nr 2 i Nr 3 do SIWZ. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych lub wariantowych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia spełnią Wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie obejmujące budowę, przebudowę lub remont drogi o nawierzchni bitumicznej o powierzchni nie mniejszej niż 2500 m2.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) pełnomocnictwo, jeżeli umowę podpisuje pełnomocnik

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

- cena brutto określona w umowie może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. - w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych. - w przypadku zaistnienia zdarzeń i okoliczności, których nie można było przewidzieć.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// download.jaslo.bip.krosoft.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jasło 38-200 Jasło ul.Słowackiego 4 pok. 208.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Jasło 38-200 Jasło ul.Słowackiego 4 pok. 208.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.