eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radziejowice › Remont instalacji centralnego ogrzewania w zabytkowym budynku dawnej stajni w Radziejowicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-17

Radziejowice: Remont instalacji centralnego ogrzewania w zabytkowym budynku dawnej stajni w Radziejowicach
Numer ogłoszenia: 137793 - 2015; data zamieszczenia: 17.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 113893 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminne Centrum Kultury "Powozownia" w Radziejowicach, Ul. Sienkiewicza 6, 96-325 Radziejowice, woj. mazowieckie, tel. 46 8563535, faks 46 8563535.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna Gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont instalacji centralnego ogrzewania w zabytkowym budynku dawnej stajni w Radziejowicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu instalacji centralnego ogrzewania w budynku Gminnego Centrum Kultury POWOZOWNIA (dawnej stajni) w Radziejowicach przy ul. Sienkiewicza 6. 2. Ogólny zakres przedmiotu zamówienia przedstawia się następująco: a) Źródłem energii cieplnej będzie własna kotłownia gazowa wyposażona w istniejący kocioł. b) Instalacja c.o. zaprojektowana jest jako jednostrefowa wodna, dwururowa, z wymuszonym obiegiem pompowym. c) Instalacja będzie pracowała w układzie zamkniętym i zabezpieczona będzie naczyniem wzbiorczym przeponowym i zaworem bezpieczeństwa. d) Maksymalne przewidywane ciśnienie robocze wynosi 3 bary. 3. Dane techniczne obiektu przedstawiają się następująco: a) jest to budynek parterowy z częściowo użytkowym poddaszem, bez podpiwniczenia, b) powierzchnia zabudowy 530 m2, c) powierzchnia użytkowa 534,12 m2, w tym powierzchnia użytkowa mieszkalna 64,04 m2 i powierzchnia użytkowa ośrodka kultury 470,08 m2 d) kubatura: 4585m3. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres robót, technologia wykonania zawarte są w dokumentacji projektowej, w tym w projekcie budowlanym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (stwiorb) stanowiących załączniki do siwz. 5. Zakres robót budowlanych, które wykonawca zobowiązany będzie wykonać w ramach przedmiotowego zamówienia podany jest w załączonej do siwz dokumentacji projektowej - wykonawca złoży ofertę z uwzględnieniem wynagrodzenia ryczałtowego na podstawie zakresu wynikającego z załączonej dokumentacji projektowej. 6. Z uwagi na formę wynagrodzenia ryczałtowego - przedmiar robót nie jest dokumentem podstawowym do wyceny oferty. Przedmiar robót należy traktować jako dokument pomocniczy. 7. Z wybranym wykonawcą zostanie zawarta umowa z wynagrodzeniem ryczałtowym w znaczeniu i ze skutkami opisanymi w art. 632 Kodeksu Cywilnego. W ramach wynagrodzenia wykonawca wykona zakres rzeczowy wynikający z siwz i załączników do siwz tj. m.in. dokumentacji projektowej i stwiorb, oraz wskazań i wytycznych zawartych we wzorze umowy. 8. UWAGA: Budynek stajni w Radziejowicach objęty jest ochroną konserwatorską na podstawie wpisu do rejestru zabytków (wpis pod nr 60/762 z dn. 01.12.1966r.). 9. Roboty budowlane będą wykonywane na czynnym obiekcie, stąd w cenie ofertowej należy uwzględnić koszty związane z odpowiednim zabezpieczeniem obiektu i placu budowy. Ponadto roboty będą musiałby być tak wykonywane aby nie zakłócały bieżącej działalności GCK. W tym celu wykonawca każdorazowo uprzedzał będzie zamawiającego o zamiarze, terminie i sposobie wykonywania poszczególnych robót. 10. Materiały pochodzące z rozbiórki nie nadające się do powtórnego użycia wykonawca zobowiązany będzie usunąć poza teren budowy na własny koszt przy przestrzeganiu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2013r. poz. 21 z późn. zm.). Dokumenty z przeprowadzenia utylizacji lub przekazania do utylizacji należy przedstawić wraz z dokumentacją odbiorową. 11. Materiały pochodzące z demontażu będą należeć do wykonawcy, a ich ewentualne zagospodarowanie lub utylizacja nie podlega dodatkowemu wynagrodzeniu. 12. Roboty składające się na przedmiot zamówienia należy wykonywać z należytą starannością, zgodnie z dokumentacją projektową, stwiorb, obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. 13. Materiały stosowane przez wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być nowe i odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w normach i stwiorb. 14. Rozwiązania równoważne: a) Podane w opisach przedmiotu zamówienia parametry lub ewentualne nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 7 oraz art. 29 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań funkcjonalnych, technicznych i jakościowych zamawiającego. b) Wszystkie ewentualne wskazania należy rozumieć jako określenie minimalnych wymagań parametrów funkcjonalnych, technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych. c) Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji przetargowej pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu funkcjonalnego, technicznego i jakościowego, przy czym równoważność oferowanych materiałów i urządzeń w stosunku do wskazanych w dokumentach przetargowych winien potwierdzić zamawiający.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usługowo-Handlowy WIGMA Sp. z o.o., ul. Walecznych 16/9, 09-409 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 210999,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 99623,34

  • Oferta z najniższą ceną: 99623,34 / Oferta z najwyższą ceną: 135000,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.