To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-08-31
Gdynia: Dostawa systemu audioprzewodników dla Muzeum Emigracji w Gdyni.
Numer ogłoszenia: 137790 - 2016; data zamieszczenia: 31.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 150801 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Emigracji w Gdyni, ul. Polska 1, 81-339 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 623 31 79, faks 58 623 31 79.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa systemu audioprzewodników dla Muzeum Emigracji w Gdyni..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja, uruchomienie systemu audioprzewodników (urządzenia odsłuchowe, ładowarki, znaczniki radiowe oraz na podczerwień, oprogramowanie do zarządzania kontentem) wraz ze stworzeniem i wgraniem ścieżek dźwiękowych, przygotowanych przez Wykonawcę w oparciu o materiały dostarczone przez Zamawiającego oraz szkolenie 5 pracowników i świadczenie serwisu gwarancyjnego, zwanego w dalszej części Systemem. 1.1. Zamówienie obejmuje: 1)Dostawę sprzętu: a)audioprzewodnik - urządzenie odsłuchowe wraz z akumulatorem i głośnikiem - 40 sztuk, b)Urządzenie nadawcze do obsługi wycieczek zorganizowanych przez przewodnika - kompatybilne z urządzeniami odsłuchowymi - 3 sztuki, c)Ładowarka i programator do wgrywania kontentu, dla 10 szt. urządzeń odsłuchowych - 1 sztuka, d)Słuchawki jednorazowe obuuszne - 1000 sztuk, e)Jednouszne słuchawki wielokrotnego użytku - 100 sztuk, f)Znaczniki radiowe obiektów (markery RF) - 20 sztuk, g)Znaczniki RFID - 100 sztuk, h)Programator do znaczników RFID - 1 sztuka, i)Zabezpieczenie antykradzieżowe - urządzenie do kontroli urządzeń odsłuchowych (kontroler pętli indukcyjnej) - 1 sztuka, j)Pasek (smycz) do noszenia urządzeń odsłuchowych oraz nadawczych - 100 sztuk, 2)Stworzenie i wgranie ścieżek dźwiękowych audioprzewodników w wersji podstawowej i rozszerzonej w języku polskim, wraz z tłumaczeniem na język angielski i hiszpański, 3)Montaż znaczników, 4)przeszkolenie pracowników Zamawiającego z obsługi systemu, 5)Wykonania jednorazowo przeglądu Systemu. 6)Wsparcie techniczne w zakresie obsługi i użytkowania systemu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ. 2. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do: 2.1. dostarczenia sprzętu nowego, bez wad, 2.2. zainstalowania, uruchomienia, weryfikacji i adaptacji kontentu, 2.3. do konsultacji z Zamawiającym w trakcie nagrań, 2.4. dostarczenia Zamawiającemu do korekty plików z materiałami dźwiękowymi przed ich instalacją w urządzeniach. 2.5. udzielenia zamawiającemu minimum 24 miesięcznej gwarancji na warunkach wynikających z umowy stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ. 2.6. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest w okresie 6 miesięcy od odbioru przedmiotu zamówienia do świadczenia wsparcia technicznego w zakresie obsługi i użytkowania systemu obejmującego również bieżące dokonywanie poprawek, zmian w scenariuszu, nagraniach lektorskich, wgrania na urządzenia, język polski, angielski, hiszpański o długości nagrania do 20 min., 3. System audioprzewodników winien działać w sposób automatyczny w zależności od miejsca, w którym znajduje się zwiedzający. 4. Miejscem dostawy, montażu oraz szkolenia jest biuro Zamawiającego. 5. Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca dostawy, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 6. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust 3 dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie materiałów równoważnych pod warunkiem, iż materiały będą o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, wytrzymałościowych w stosunku do materiałów przedstawionych przez zamawiającego w opisie powyżej oraz załączniku nr 1 do siwz...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.24.10 - Sprzęt dźwiękowy 32.58.30.00 - Nośniki danych i głosu 32.58.40.00 - Nośniki z zapisem danych 32.35.30.00 - Nagrania dźwiękowe 79.54.00.00 - Usługi w zakresie tłumaczeń ustnych 32.23.00.00 - Radiowa aparatura nadawcza z aparaturą odbiorczą .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BEST - AUDIO WŁODZIMIERZ BOGDAN PAJĄK
jakie przetargi wygrała firma
BEST - AUDIO WŁODZIMIERZ BOGDAN PAJĄK
- Best-Audio Włodzimierz Pająk, Traugutta 25, 90-113 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 116980,19 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 100275,75
Oferta z najniższą ceną: 100275,75 / Oferta z najwyższą ceną: 147415,50
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- SUKCESYWNE DOSTAWY AKCESORIÓW DO SSAKÓW NA POTRZEBY SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Świadczenie usług prania i czyszczenia chemicznego
- Dostawa, montaż oraz konfiguracja zintegrowanego systemu zarządzania siecią i systemu monitorowania bezpieczeństwa IT, wraz z przeprowadzeniem szkoleń dla personelu
- Dostawy trumien i akcesoriów pogrzebowych
- Dostawa sprzętu nurkowego
- Zakup pracowni analizy danych i informatyki śledczej dla studentów dziennych kierunku SIB spec. Analiza danych i informatyka śledcza
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wodomierzy wraz z systemem radiowego odczytu
- Zakup i dostawa sprzętów oraz urządzeń w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- "Kompleksowa wymiana wodomierzy wraz z systemem odczytu radiowego"
- Zakup i dostawa sprzętu łączności na potrzeby Starostwa Powiatowego w Legionowie na wypadek wystąpienia sytuacji kryzysowych"
- Podniesienie jakości usług kulturalnych poprzez zakup wyposażenia dla Suwalskiego Ośrodka Kultury
- Zakup i dostawa sprzętu łącznościowego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





