eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Modernizacja basenu szkolnego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-27

Gliwice: Modernizacja basenu szkolnego
Numer ogłoszenia: 137780 - 2012; data zamieszczenia: 27.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 75066 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 7 w Gliwicach, ul. Aleksandra Gierymskiego 7, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 0-32 231-42-01, faks 0-32 231-42-01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja basenu szkolnego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z modernizacją istniejącego basenu rehabilitacyjnego wraz ze związanymi z nim pomieszczeniami sanitarno-szatniowymi i technicznymi w zespole budynków szkoły, znajdującej się na działce nr 314. W wyniku realizacji zamówienia zamawiający ma uzyskać przedmiot w stanie kompletnym, gotowym do użytkowania o wysokiej jakości robót i wysokiej jakości zastosowanych materiałów. Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: - dostarczy wszelkie wyposażenie, materiały eksploatacyjne, sprzęt niezbędne do prawidłowego użytkowania, nawet nie wyspecyfikowany, a konieczny dla właściwego użytkowania, z tym, że materiały eksploatacyjne chemii basenowej winny wystarczyć na okres co najmniej jednego miesiąca, a materiały eksploatacyjne dla wentylacji winny wystarczyć dla co najmniej jednego pełnego przeglądu serwisowego - zastosuje armaturę firmy Presto lub równoważną - wykona pokrywy włazów kontrolnych w pomieszczeniach z zastosowaniem elementów ze stali nierdzewnej - wykona w pomieszczeniach basenu rekreacyjnego i zaplecza sanitarno-szatniowego odpowiednie osłony instalacji i elementów instalacji - przeprowadzi wszelkie: próby, badania, odbiory urzędowe przewidziane przepisami - zastosuje moduł AUTOTEST w oprawach kierunkowych i w oprawach doświetlających drogi ewakuacyjne - przeprowadzi lub opłaci przeprowadzenie wszelkich szkoleń, instruktaży dla pracowników obsługi zamawiającego - sporządzi i dostarczy zamawiającemu odpowiednie instrukcje obsługi np. basenu, wentylacji, i inne według potrzeb zgłoszonych przez zamawiającego - złoży złom użytkowy z rozbiórki w miejscu wskazanym przez zamawiającego, wywiezie i sprzeda złom pozyskany z rozbiórki oraz zwróci uzyskane środki finansowe zamawiającemu - opracuje projekt organizacji robót z planem BIOZ i przedstawi go zamawiającemu do uzgodnienia - przekaże: projekt powykonawczy (część opisowa, część rysunkowa), kosztorys powykonawczy, wszelkie atesty na materiały i urządzenia (2 egzemplarze w wersji papierowej oraz wersja elektroniczna edytowalna oraz w plikach Adobe Reader), - przekaże dokumentację fotograficzną zakresu robót - wersja elektroniczna, - zastosuje się do zakazu wykonywania głośnych prace remontowych w czasie lekcji i w czasie przerw między lekcjami - przy wykonywaniu robót uwzględni odpowiednio planowaną termomodernizacje budynku, polegającą między innymi na dociepleniu ścian, dachów - zorganizuje własne zaplecze na potrzeby budowy w miejscu uzgodnionym z zamawiającym - pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej, cieplnej na postawie zamontowanych na swój koszt urządzeń pomiarowych - pokryje koszty rozruchu technologicznego - uzyska w imieniu zamawiającego pozwolenie na użytkowanie w umownym terminie zakończenia przedmiotu umowy - wykona pomiary geodezyjne dla realizacji robót oraz powykonawcze pomiary geodezyjne z naniesieniem wyników pomiarów do miejskich zasobów geodezyjnych, z podaniem numeru KERG oraz dostarczeniem zaktualizowanej mapy zasadniczej w skali 1:500 Krótki opis przedmiotu zamówienia: W segmencie oznaczonym symbolem A znajduje się basen wraz z zapleczem szatniowo-sanitarnym. Budynek, w którym są zlokalizowane powyższe pomieszczenia jest parterowy i niepodpiwniczony. Zestawienie powierzchni dla pomieszczeń basenu rehabilitacyjnego: - zespół basenowo-rehabilitacyjny płytki; 34,94 m2 - zespół dezynfekcyjno-natryskowy: 6,00 m2 - zespół sanitarno-szatniowy: 11,15m2 RAZEM: 52,09 m2 W segmencie oznaczonym symbolem B znajduje się pomieszczenie na przechowywanie i dozowanie chemii basenowej. Na powyższy cel zostały zaadoptowane pomieszczenia piwniczne. Budynek, w którym będzie się znajdował magazyn chemii jest piętrowy i podpiwniczony. Zestawienie powierzchni dla pomieszczeń chemii basenowej: - przedsionek: 9,46 m2 - magazyn koagulantu:1,49 m2 - pomieszczenie porządkowe dla uzdatniania wody: 2,04 m2 - magazyn korektora pH: 2,08 m2 - magazyn podchlorynu sodu: 2,09 m2 RAZEM 17,16 m2 W segmencie oznaczonym symbolem C znajduje się pomieszczenie technologiczne z pompami. Budynek, w którym się znajduje jest parterowy i niepodpiwniczony. Zestawienie powierzchni dla pomieszczenia technologicznego: - przepompownia: 8,20 m2 Segment C jest połączony kanałem technologicznym z podbaseniem znajdującym się w segmencie A oraz z piwnicą w segmencie B. Podstawowe dane technologiczne basenu: - wymiary: około 3,7 x 2,6 m - głębokość: około 1,0 m - powierzchnia lustra wody: A = około 9,6m2 - objętość: około V = około 9,6 m3 - ilość wody obiegowej 9,6m3/h - temperatura wody 32 st C - chlor wolny w wodzie basenowej 0,5-0,3 mg/dm3 - -pH wody 7,0-7,4 (optymalne) - potencjał redox 700-750 mV - Zakładany ciągły czas pracy basenu 12 godzin - Dobowe uzupełnienie świeżej wody w ilości 0,86 m3 przy maksymalnym obciążeniu basenu - Zamknięty obieg wody - Basen żelbetowy kafelkowany z rynną przelewową typ wisbaden Na kanale ciepłowniczym należy wykonać studzienkę rewizyjna zgodnie z dokumentacją według załącznika nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach: - dokumentacja projektowa modernizacji basenu - załącznik nr 6.1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia) - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót modernizacji basenu - załącznik nr 6.2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia) - przedmiary robót modernizacji basenu - załącznik nr 6.3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - pozwolenie na budowę nr 109/2012 z dnia 02.02.2012 r. (modernizacja basenu) - załącznik nr 6.4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - pismo Śląskiego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego nr NS/NZ/525/M/4425/53.3/11 z dnia 29.12.2011 r. - załącznik nr 6.5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - dokumentacja projektowa modernizacji zagospodarowania terenu(w zakresie wykonania studzienki rewizyjnej na kanale ciepłowniczym) - załącznik nr 7.1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót modernizacji zagospodarowania terenu (w zakresie wykonania studzienki rewizyjnej na kanale ciepłowniczym)- załącznik nr 7.2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - przedmiar robót modernizacji zagospodarowania terenu (w zakresie wykonania studzienki rewizyjnej na kanale ciepłowniczym)- załącznik nr 7.3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - pozwolenie na budowę nr 114/2012 z dnia 07.02.2012 r. (modernizacja zagospodarowania terenu w zakresie wykonania studzienki rewizyjnej na kanale ciepłowniczym)- załącznik nr 7.4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Przedstawione w powyższych, lub innych dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do 31. Podane dokładne określenia np. nazwy dostawców, producentów, materiałów, urządzeń, ich elementów, nie oznaczają, że obowiązkowo należy je zaoferować. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, ich elementy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez np. dołączenie katalogów, folderów, opisów technicznych, certyfikatów, atestów oferowanego rozwiązania równoważnego oraz uzyskać wszelkie ewentualne uzgodnienia Wymagany okres gwarancji: Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia gwarancji na okres 36 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru robót. Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia rękojmi na okres 3 lat licząc od dnia końcowego odbioru. Inne wymagania: a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych. c) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić fakt realizacji przez innego wykonawcę, innego zakresu robót.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Rzemieślnicza Wielobranżowa, ul. Sienkiewicza 17, 42-600 Tarnowskie Góry, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 732110,26 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 628846,00

  • Oferta z najniższą ceną: 628846,00 / Oferta z najwyższą ceną: 676307,14

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.