eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadziejówDOSTAWA AMBULANSU SANITARNEGO NA POTRZEBY SPECJALISTYCZNEGO ZESPOŁU RATOWNICTWA MEDYCZNEGO - znak PN-11/09

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2009-05-07

Radziejów: DOSTAWA AMBULANSU SANITARNEGO NA POTRZEBY SPECJALISTYCZNEGO ZESPOŁU RATOWNICTWA MEDYCZNEGO - znak PN-11/09
Numer ogłoszenia: 137758 - 2009; data zamieszczenia: 07.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 3, 88-200 Radziejów, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2853631, faks 054 2853701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalradziejow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA AMBULANSU SANITARNEGO NA POTRZEBY SPECJALISTYCZNEGO ZESPOŁU RATOWNICTWA MEDYCZNEGO - znak PN-11/09.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa 1 szt. ambulansu typu C z zabudową medyczną oraz sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie , z podziałem na następujące części: 1.Część nr 1 - dostawa 1 szt. ambulansu typu C - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 a do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2 Część nr 2 - dostawa sprzętu medycznego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1b do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.41.00 - Pojazdy pogotowia 34.11.41.10 - Pojazdy ratownicze 34.11.41.21 - Karetki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuł spełnia nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu, wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty niżej wymienione dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenie w trybie art. 22 Pzp. 2. Oświadczenie w trybie art. 24 Pzp. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, 4. Koncesja, zezwolenie lub licencja - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, Uwaga: jeżeli w zakresie objętym niniejszym zamówieniem nie jest wymagana koncesja, zezwolenie lub licencja, wykonawca w zamian za wyszczególniony wyżej dokument składa oświadczenie o poniżej treści: ............. w zakresie objętym niniejszym zamówieniem nie jest wymagana koncesja , zezwolenie lub licencja 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru - potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga! W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 6. Oświadczenie w trybie art. 36 ust.4 prawa wraz z przewidzianym zakresem przedmiotu zamówienia. Uwaga!: W przypadku wykonania zamówienia bez udziału podwykonawców, na przedmiotowym wykazie należy złożyć oświadczenie o treści: całe zamówienie zostanie zrealizowane bez powierzenia części zamówienia podwykonawcom. 7. Wykaz wykonanych dostaw w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej 2 zamówień na dostawy ambulansu typu C na potrzeby specjalistycznego zespołu ratownictwa medycznego , a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie . 8. Świadectwo homologacji dla pojazdu bazowego i pojazdu skompletowanego zgodnie z zapisami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 8.Dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i używania sprzętu medycznego i urządzeń - deklaracje zgodności CE, certyfikat zgodności CE, wpis, zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalradziejow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.szpitalradziejow.pl., zgodnie z art. 42 ust. 2 ustawy Pzp na wniosek wykonawcy specyfikację można otrzymać w siedzibie zamawiającego lokal 2-100..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2009 godzina 11:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 3, 88-200 Radziejów lokal nr 2-100.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.