Ogłoszenie z dnia 2007-08-09
Rogoźnica: Remont elewacji frontowej i stropu arkad dawnego kasyna SS obozu koncentracyjnego Gross-Rosen
Numer ogłoszenia: 137732 - 2007; data zamieszczenia: 09.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Gross-Rosen w Rogoźnicy-Wałbrzychu, ul. Ofiar Gross-Rosen 26, 58-152 Rogoźnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8421580, fax 074 8421594.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gross-rosen.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojewódzka samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elewacji frontowej i stropu arkad dawnego kasyna SS obozu koncentracyjnego Gross-Rosen.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano - montażowych, a w szczególności: 1. Wykonanie robót rozbiórkowych, elementów Budynku Dawnego Kasyna SS Obozu Koncentracyjnego Gross-Rosen, 2. Naprawa żelbetowych stropów arkad metodą betonu natryskowego(np. torkretowania), 3. Spoinowanie ścian kamiennych, 4. Malowanie sufitów arkad, 5. Wykonanie posadzek arkad.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: W tym postępowaniu wadium nie obowiązuje.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadać uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163, Nr 170 poz. 1217 i Nr 227, poz. 1658 oraz z 2007r. Nr 64, poz. 427 i Nr 82, poz.560 ). 3. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia, oceniany będzie łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ad 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej / w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem/ wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert W przypadku wykonawcy działającego w ramach spółki prawa handlowego obowiązuje załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. ad 2. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy złożą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i o nie podleganiu wykluczeniu z udziału w po-stępowaniu oraz oświadczenie o nie zaleganiu w opłacie obowiązkowych podatków i opłat, lub że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty ww. Płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. ad 3. Wykaz osób przewidzianych do kierowania robotami w branży budowlanej wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby te posiadają odpowiednie uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wraz z aktualnymi na dzień otwarcia ofert zaświadczeniami o wpisie na listę odpowiednich izb samorządu zawodowego, w tym: · Kierownik budowy - musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowla-nymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (kserokopia uprawnień) oraz wyka-zane min. 3-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami na obiektach zabytkowych. b) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, licząc wstecz od daty ogłoszenie postępowania min. 1 roboty budowlanej z których każda musi być o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia. Za robotę porównywalną z przedmiotem zamówienia uważa się: - roboty budowlane wykonane na obiektach zabytkowych, - roboty o wartości nie mniejszej niż 300.000 zł. brutto każda, - roboty, których zakres każdorazowo obejmował co najmniej: a) naprawę stropów metodą betonu natryskowego (np. torkretowania). Fakt wykonania robót musi być potwierdzony referencjami od Zamawiających lub protokołami odbioru końcowego wykonanych robót bądź innymi dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie oraz potwierdzające ich wartość, zakres, termin wykonania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gross-rosen.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Gross-Rosen, ul. Szarych Szeregów 9, 58-304 Wałbrzych, pokój nr 11 - Sekretariat.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Gross-Rosen, ul. Szarych Szeregów 9, 58-304 Wałbrzych, pokój nr 11 - Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Adaptacja pomieszczeń szkolnych" w ramach projektu pn.: "Mechanik przyszłości"
- KMP/KPP - bieżące remonty obiektów niezbędne do utrzymania należytego stanu technicznego lub wynikające z decyzji PIS
- Modernizacja sali gimnastycznej
- "Adaptacja pracowni/warsztatów ZSP/BR" w ramach projektu "Bialscy uczniowie kompetentni, wykwalifikowani, aktywni zawodowo"
- Prace remontowo-modernizacyjne w budynku przy ul. Czechowskiej 15 w Lublinie w ramach realizacji projektu FAMI IV
- Wzmocnienie efektywności energetycznej obiektu Gminnego Centrum Kultury i Sportu w Ludwinie
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.