eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystok › Dostawa pojemników do pobierania i preparatyki krwi ZP/PN-19/16

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2016-07-15

Bia³ystok: Dostawa pojemników do pobierania i preparatyki krwi ZP/PN-19/16
Numer og³oszenia: 137721 - 2016; data zamieszczenia: 15.07.2016
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Bia³ymstoku , ul. M. Sk³odowskiej-Curie 23, 15-950 Bia³ystok, woj. podlaskie, tel. 085 74 47 002, faks 085 7447133.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.rckik.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa pojemników do pobierania i preparatyki krwi ZP/PN-19/16.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pojemników do pobierania i preparatyki krwi:
1) Czê¶æ 1 - Dostawa pojemników potrójnych p³ytkowych RW 450 ml/2 x 400 ml do 600 ml góra - góra w ilo¶ci 4 000 sztuk
2) Czê¶æ 2 - Dostawa pojemników poczwórnych góra - dó³ RW 450/2 x 400 ml do 600 ml z filtrem in line do KKCz w ilo¶ci 6 500 sztuk
3) Czê¶æ 3 - Dostawa pojemników potrójnych góra - dó³ RW 450/2 x 400 ml do 600 ml w ilo¶ci 24 000 sztuk
na potrzeby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Bia³ymstoku.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶lony zosta³ w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do SIWZ.

II.1.5)

  przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.16.13-0.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium:
1. Warunkiem udzia³u w postêpowaniu jest zabezpieczenie oferty wadium w wysoko¶ci:
1) Czê¶æ 1: 1 000,00 z³ (s³ownie: jeden tysi±c 00/100 z³otych)
2) Czê¶æ 2: 4 000,00 z³ (s³ownie: cztery tysi±ce 00/100 z³otych)
3) Czê¶æ 3: 6 000,00 z³ (s³ownie: sze¶æ tysiêcy 00/100 z³otych).
2. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu,
2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2016 r., poz. 359 t.j.).
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na depozytowy rachunek bankowy Zamawiaj±cego: 27 1130 1059 0017 3408 0720 0001 z dopiskiem Wadium w procedurze Nr ZP/PN-19/16 Czê¶æ ...... Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
5. W przypadku wadium wnoszonego w formie/formach okre¶lonych w ust. 3 pkt 2) - 5), orygina³ dokumentu potwierdzaj±cego wniesienie wadium nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert±, przy czym dokument ten nie mo¿e stanowiæ ca³o¶ci z ofert±.
6. Zamawiaj±cy ¿±daæ bêdzie przed podpisaniem umowy (odpowiednio dla poszczególnych Czê¶ci) od Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy w wysoko¶ci 10% ceny ca³kowitej podanej w ofercie w celu pokrycia roszczeñ z tytu³u niewykonania lub nienale¿ytego wykonania umowy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie;

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie;

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie;

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY, US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:

  • inne dokumenty

    1. Dla wyrobów podlegaj±cych obowi±zkowi zg³oszenia/powiadomienia/przeniesienia danych o wyrobie medycznym do bazy danych Prezesa Urzêdu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych na podstawie ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 876 j.t.) wymagane jest (je¿eli dotyczy):
    a) zg³oszenie/powiadomienie do bazy danych Prezesa Urzêdu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych posiadaj±ce niepowtarzalny, dwunastocyfrowy identyfikator dokumentu, widoczny z lewej strony stopki na ka¿dej stronie formularza*
    lub
    b) potwierdzenie wydane przez Prezesa Urzêdu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych o wype³nieniu obowi±zku na³o¿onego ustaw±;
    lub
    c) potwierdzenie przeniesienia danych o wyrobie medycznym wydane przez Urz±d Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.
    * Uwaga! Egzemplarz formularza zg³oszenia i powiadomienia z wyzerowanym identyfikatorem nie spe³nia wymagañ Rozporz±dzenia Ministra Zdrowia z dnia 18.10.2010 r. w sprawie sposobu dokonywania zg³oszeñ i powiadomieñ dotycz±cych wyrobów (Dz. U. z 2016 r., poz. 59 j.t.) i w zwi±zku z tym nie zostanie uznany za wa¿ny.
    2. Dla wyrobów niezaklasyfikowanych jako wyrób medyczny (je¿eli dotyczy):
    a) O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu obowi±zkowi zg³oszenia/powiadomienia/przeniesienia danych o wyrobie medycznym do bazy danych Prezesa Urzêdu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych na podstawie ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych.
    3. Certyfikat WE (je¿eli dotyczy) lub w przypadku gdy nie dotyczy wymagane jest o¶wiadczenie Wykonawcy.
    4. Deklaracja zgodno¶ci.
    5. Specyfikacja oferowanego przedmiotu zamówienia - sporz±dzona zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 3 do SIWZ.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty - sporz±dzony zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 2 do SIWZ.
2. Pe³nomocnictwo okre¶laj±ce zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, chyba ¿e Wykonawca dzia³a osobi¶cie (je¿eli dotyczy).
3. O¶wiadczenie dotycz±ce tajemnicy przedsiêbiorstwa - sporz±dzone zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 7 do SIWZ (je¿eli dotyczy).
4. Zobowi±zanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów - sporz±dzone zgodnie z dyspozycj± pkt 11.2 SIWZ (je¿eli dotyczy).
5. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdz. III.4.2) ust. 2) - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. Dokumenty, o których mowa wy¿ej winne byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Je¿eli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa wy¿ej zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie, w którym okre¶la siê tak¿e osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, z³o¿one przed w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

1. Strony dopuszczaj± zmiany postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w sytuacji obiektywnej konieczno¶ci wprowadzenia zmiany, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy, w ni¿ej przedstawionym zakresie, z zastrze¿eniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy:
1) zmiany nazwy w³asnej przedmiotu umowy - zmiana ta mo¿e byæ zwi±zana z ulepszeniem sk³adu jako¶ciowego produktu lub podyktowana zmian± procesu technologicznego produkcji pod warunkiem, ¿e zmiana ta nie bêdzie powodowa³a jego pogorszenia jako¶ciowego, a wyrób bêdzie spe³nia³ wszelkie wymagania diagnostyczne, wymagania prawne i jako¶ciowe okre¶lone przez Zamawiaj±cego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia;
2) zmiany asortymentu bêd±cego przedmiotem umowy, która nie wynik³a po stronie Zamawiaj±cego, m.in. w przypadku zmiany przepisów obowi±zuj±cych w polskim krwiodawstwie lub zmiany wykonywanych procedur medycznych;
3) mo¿liwo¶ci dostaw pojemników nowszej generacji na skutek postêpu i rozwoju technologii medycznych przy nie zmienionej cenie przetargowej;
4) zmiany rodzaju pojemnika w przypadku zmiany systemu poboru krwi (zakup aparatury) na pojemniki dostosowane do pobierania w jednym z systemów rozdzia³u automatycznego (np. pojemniki poczwórne góra-dó³);
5) zmiany terminów wa¿no¶ci pojemników - zmiana ta mo¿e byæ zwi±zana z opó¼nieniami zwi±zanymi ze zwalnianiem serii;
6) zmiany cen - w nastêpuj±cych przypadkach:
a) zmiany wynikaj±cej ze zmiany w prawie w³a¶ciwym dla podatków i ce³, które podwy¿sz± lub obni¿± cenê przedmiotu zamówienia, co w zale¿no¶ci od rodzaju zmian jakie bêd± mia³y miejsce, bêdzie skutkowa³o obni¿eniem lub podwy¿szeniem ceny jednostkowej brutto przedmiotu zamówienia
b) zmiany na korzy¶æ Zamawiaj±cego na skutek udzielonych rabatów, promocji
przy zachowaniu ilo¶ci przedmiotu umowy okre¶lonej w Za³±czniku nr 1 do umowy;
7) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy - po up³ywie 12 miesiêcy realizacji umowy, dopuszcza siê zmianê wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku zmiany:
a) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê, ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
b) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne,
- je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê. W takim przypadku Wykonawca mo¿e wyst±piæ do Zamawiaj±cego z wnioskiem o zmianê wynagrodzenia, przedk³adaj±c odpowiednie dokumenty potwierdzaj±ce zasadno¶æ z³o¿enia wniosku. Wykonawca winien wykazaæ ponad wszelk± w±tpliwo¶æ, ¿e zaistnia³a zmiana ma bezpo¶redni wp³yw na koszty wykonania zamówienia oraz okre¶liæ stopieñ w jakim wp³ynie ona na wysoko¶æ wynagrodzenia. W przypadku uznania przez Zamawiaj±cego zasadno¶ci wprowadzenia zmiany wynagrodzenia, Strony zobowi±zuj± siê pokryæ podwy¿kê w równym stopniu (po 50% udokumentowanej zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia);
8) zmiany terminu obowi±zywania umowy - zmiana polegaj±ca na wyd³u¿eniu okresu trwania umowy do momentu ca³kowitego wykorzystania przedmiotu umowy, nie wiêcej ni¿ o 6 miesiêcy;
9) zmiany danych Wykonawcy (np.: zmiana siedziby, adresu, nazwy).
2. Zamawiaj±cy zastrzega sobie równie¿ mo¿liwo¶æ zmiany, z zastrze¿eniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w przypadku:
1) zmiany w obowi±zuj±cych przepisach prawa maj±cej wp³yw na przedmiot i warunki umowy oraz zmiany sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiaj±cego skutkuj±cej brakiem mo¿liwo¶ci realizacji przedmiotu umowy;
2) powstania nadzwyczajnych okoliczno¶ci bêd±cych si³± wy¿sz± skutkuj±cych brakiem mo¿liwo¶ci realizacji przedmiotu umowy lub gro¿±cych ra¿±c± strat±, których Strony nie przewidzia³y przy zawarciu umowy; jako si³ê wy¿sz± rozumie siê wydarzenia i okoliczno¶ci nadzwyczajne, nieprzewidywalne, niezale¿ne od woli i intencji którejkolwiek ze Stron umowy;
3) powstania nadzwyczajnych okoliczno¶ci nie bêd±cych si³± wy¿sz±, gro¿±cych ra¿±c± strat±, których Strony nie przewidzia³y przy zawarciu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.bialystok.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: RCKiK w Bia³ymstoku, ul. M. Sk³odowskiej-Curie 23, 15-950 Bia³ystok, pok. 204 lub drog± przesy³ki pocztowej. Koszt jednej strony 0,40 PLN (Op³ata w kasie lub przelewem).

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 27.07.2016 godzina 12:00, miejsce: RCKiK w Bia³ymstoku, ul. M. Sk³odowskiej-Curie 23, 15-950 Bia³ystok, pokój nr 201 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Dostawa pojemników potrójnych p³ytkowych RW 450 ml/2 x 400 ml do 600 ml góra - góra.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa pojemników potrójnych p³ytkowych RW 450 ml/2 x 400 ml do 600 ml góra - góra w ilo¶ci 4 000 sztuk.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.16.13-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Mo¿liwo¶æ automatycznego prze³amywania kruæców zestawów do pobierania krwi pe³nej podczas rozdzia³u na prasach automatycznych Compomat G5 - 10
    • 3. Pojemniki wyposa¿one w etykiety elektroniczne - 5

CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Dostawa pojemników poczwórnych góra - dó³ RW 450/2 x 400 ml do 600 ml z filtrem in line do KKCz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa pojemników poczwórnych góra - dó³ RW 450/2 x 400 ml do 600 ml z filtrem in line do KKCz w ilo¶ci 6 500 sztuk.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.16.13-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Mo¿liwo¶æ automatycznego prze³amywania kruæców zestwów do pobierania krwi pe³nej podczas rozdzia³u na prasach automatycznych Compomat G5 - 10
    • 3. Pojemniki wyposa¿one w etykiety elektroniczne - 5

CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Dostawa pojemników potrójnych góra - dó³ RW 450/2 x 400 ml do 600 ml.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa pojemników potrójnych góra - dó³ RW 450/2 x 400 ml do 600 ml w ilo¶ci 24 000 sztuk.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.16.13-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Mo¿liwo¶æ automatycznego prze³amywania kruæców zestawów do pobierania krwi pe³nej podczas rozdzia³u na prasach automatycznych Compomat G5 - 10
    • 3. Pojemniki wyposa¿one w etykiety elektroniczne - 5

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.