Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-09
Nowa Sól: Usługa szkolenia dla 20 osób bezrobotnych pn. /Magazynier z obsługą wózka jezdniowego podnośnikowego z napędem silnikowym oraz obsługą wózka wysokiego składowania i komputera(program magazynowy)/
Numer ogłoszenia: 137712 - 2007; data zamieszczenia: 09.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli, ul. Staszica 1C, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 0-68 3873242, fax 0-68 3873242.
- Adres strony internetowej zamawiającego: pup.nowasol.ibip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samodzielna jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa szkolenia dla 20 osób bezrobotnych pn. /Magazynier z obsługą wózka jezdniowego podnośnikowego z napędem silnikowym oraz obsługą wózka wysokiego składowania i komputera(program magazynowy)/.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kategoria według Słownika Zamówień (CPV): 80423000-5 usługa szkolenia zawodowego; 80423300-8 usługa zapoznawania użytkowników z obsługą komputera i usługi szkoleniowe. 2. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie szkolenia 20 osób bezrobotnych - pn. /Magazynier z obsługą wózka jezdniowego podnośnikowego z napędem silnikowym oraz obsługą wózka wysokiego składowania i komputera (program magazynowy)/, szkolenie jest usługą planowaną, organizowaną ze względu na potrzeby rynku pracy. 3. Szkoleniem zostaną objęte osoby bezrobotne skierowane przez Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli posiadające zdolność do uczestniczenia w szkoleniu, potwierdzone zaświadczeniem lekarskim. 4. Szkolenie ma na celu przygotowanie uczestnika do wykonywania pracy na stanowisku magazyniera. 5. Szkolenie ma obejmować zakres wiadomości teoretycznych i umiejętności praktycznych. 6. Miejsce przeprowadzenia szkolenia - miasto Nowa Sól, dopuszcza się możliwość innego miejsca szkolenia niż miasto Nowa Sól, jednak w takim przypadku koszty dowozu lub dojazdu uczestników szkolenia z miejscowości Nowa Sól do miejsca odbywania szkolenia ponosi w całości jednostka szkoląca. 7. Szkolenie ma obejmować 200 godzin lekcyjnych przypadających na jednego uczestnika szkolenia. Dzienna liczba godzin nie może przekroczyć 8 godzin lekcyjnych (przez godzinę lekcyjną należy rozumieć 45 minut dla zajęć). Kurs nie może odbywać się w niedziele i święta. 8. Jednostka szkoląca przeprowadzi kurs zgodnie z opracowanym i przedstawionym w ofercie szczegółowym /programem szkolenia/, który w swojej treści ma zawierać: a) tematykę szkolenia z podziałem na poszczególne zagadnienia (tematy) z uwzględnieniem wymogów współczesnego rynku pracy m.in. takich jak: - ogólne zapoznanie się uczestników szkolenia z gospodarką magazynową i obowiązującą w tym zakresie dokumentacją, - zapoznanie się z przepisami bhp i p.poż. w magazynie, - zapoznanie się i nabycie umiejętności obsługi komputera, a w szczególności programu komputerowego w zakresie gospodarki magazynowej (ogólnej) - na poziomie podstawowym, - nabycie umiejętności operatora wózków jezdniowych podnośnikowych z napędem silnikowym, które ma zakończyć się uzyskaniem uprawnień z Urzędu Dozoru Technicznego (egzamin), - nabycie umiejętności obsługi wózka z osobą podnoszoną wraz z ładunkiem (wysokiego składowania), które ma zakończyć się uzyskaniem uprawnień z Urzędu Dozoru Technicznego (egzamin). b) ogólną liczbę godzin przypadających na jednego uczestnika szkolenia (wraz z egzaminem końcowym) z podziałem na: - godziny teoretyczne, - godziny praktyczne, - czas przewidywany na egzamin końcowy, c) czas trwania szkolenia dla wszystkich osób lub jednej grupy - w przypadku realizacji zamówienia z podziałem na grupy, w oddzielnych terminach: ilość faktycznych dni szkolenia lub ilość tygodni. 9. Wykonawca ubezpieczy uczestników szkolenia na czas jego trwania od następstw nieszczęśliwych wypadków. 10. Uczestnicy szkolenia powinni otrzymać zaświadczenie z Urzędu Dozoru Technicznego uprawniające do obsługi wózków jezdniowych podnośnikowych z napędem silnikowym, obsługi wózka z osobą podnoszoną wraz z ładunkiem (wysokiego składowania), i zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). 11. Jednostka szkoląca ma obowiązek zapewnienia warunków pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania szkolenia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00-5, 80.42.33.00-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust 1 i 2 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych, 1.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.2. Posiadają wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. Nr 99, poz. 1001 z późn. zmianami). 1.3. Dysponują kadrą dydaktyczną o odpowiednich kwalifikacjach, doświadczeniu zawodowym i wykształceniu w zakresie tematyki szkolenia. 1.4. Dysponują odpowiednim lokalem, miejscem do zajęć praktycznych, sprzętem i wyposażeniem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. 1.5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku ubiegania się o wspólne zamówienie: 1.5.1. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 1.5.2. każdy z Wykonawców osobno powinien spełniać warunki formalne, które dotyczą Wykonawców, a wynikają z przepisów prawa i są określone w ogłoszeniu i części IV pkt 3.2 SIWZ. 2. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wskazanych w punkcie 1 Wykonawca składa dokumenty i oświadczenia. 2.1 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy PZP - Wykonawca przedstawi: 2.1.1. oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust 1 i o nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust 1 i 2 ustawy PZP - wg załącznika nr 2 do SIWZ, 2.1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert. 2.2 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. Nr 99, poz. 1001 z późn. zmianami) - Wykonawca przedstawi: 2.2.1 aktualne na rok 2007 potwierdzenie wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. Nr 99, poz. 1001 z późn. zmianami). Przez aktualne rozumie się zaświadczenie wydane przez WUP w roku 2007 lub zaświadczenie wydane w latach ubiegłych potwierdzone przez WUP w roku 2007. 2.3 Na potwierdzenie, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca przedstawi: 2.3.1 wykaz kadry dydaktycznej, która będzie uczestniczyć w realizacji kursu o tematyce przedmiotu zamówienia jako wykładowca, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności - wg załącznika nr 3 do niniejszej specyfikacji. 2.4 W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia - Wykonawca przedstawi: 2.4.1 wykaz sprzętu i wyposażenia technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia oraz wskazanie lokalu w którym będą odbywać się zajęcia i miejsca do zajęć praktycznych - wg załącznika nr 4 do SIWZ. Dodatkowo do załącznika należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że jednostka szkoląca dysponuje wskazanym lokalem i sprzętem na czas przeprowadzenia szkolenia (potwierdzenie najmu, rezerwacji, użyczenia). 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 3.1 Dokument wskazujący pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia. Z dokumentu ma również wynikać jakie firmy będzie reprezentować pełnomocnik i która z firm jest liderem, 3.2 Każdy z Wykonawców składa osobno dokumenty i oświadczenia o których mowa w ppkt 2.1.1, 2.1.2 oraz 2.2.1. Natomiast dokumenty o których mowa w ppkt 2.3.1 i 2.4.1, Wykonawcy składają wspólnie. 4. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnienie zgodnie z formułą /spełnia/nie spełnia/, nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 ustawy PZP.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia jakie powinna zawierać oferta: 1. Wypełniony formularz ofertowy z podaniem ceny na całość zamówienia- wg załącznika nr 1 do niniejszej specyfikacji. Do załącznika nr 1 należy dołączyć: 1.1 szczegółową kalkulację ceny oferty na całość zamówienia (z uwzględnieniem pkt 9 w części V SIWZ), 1.2 opracowany szczegółowy /program szkolenia/ który w swojej treści ma zawierać co najmniej opis zawarty w pkt 8 część II SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 i o nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust 1 i 2 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych - wg załącznika nr 2 do specyfikacji. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert. 4. Potwierdzenie wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. Nr 99, poz. 1001 z późn. zmianami) - zgodnie z zapisem w części IV SIWZ ppkt 2.2.1. 5. Wykaz kadry dydaktycznej, która będzie uczestniczyć w realizacji kursu o tematyce przedmiotu zamówienia jako wykładowca, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności - wg załącznika nr 3 do niniejszej specyfikacji. 6. Wykaz sprzętu i wyposażenia technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia oraz wskazanie lokalu, w którym będą odbywać się zajęcia oraz miejsca do zajęć praktycznych - zgodnie ze wzorem wg załącznika nr 4 - dodatkowo do załącznika należy załączyć dokumenty potwierdzające, że jednostka szkoląca dysponuje wskazanym lokalem i sprzętem na czas szkolenia (potwierdzenie najmu, rezerwacji, użyczenia). 7. Oryginalne pełnomocnictwo potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 8. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej 8.1. Wskazanie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia. Z dokumentu ma również wynikać jakie firmy będzie reprezentować pełnomocnik i która z firm jest liderem. 8.2. Oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty dla każdego partnera z osobna dotyczące własnej firmy o których mowa w pkt 2, 3 i 4 części VII SIWZ. UWAGA: Do celów niniejszego przetargu dopuszcza się przedłożenie wymaganych dokumentów w formie odpisu lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę /za zgodność z oryginałem/ (wyjątek stanowi pkt 7). W przypadku przedłożenia kserokopii dokumentów, które składają się z dwóch lub więcej stron - należy poświadczyć /za zgodność z oryginałem/ każdą z tych stron.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 30
- 3. Warunki lokalowe i wyposażenie techniczno-dydaktyczne - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pup.nowasol.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urzad Pracy w Nowej Soli ul. Staszica 1c 67-100 Nowa Sól pokój nr 315 - III piętro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2007 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urzad Pracy w Nowej Soli ul. Staszica 1c 67-100 Nowa Sól pokój nr 107 - I piętro (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach dwóch projektów realizowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego: 1) /Grasz czy nie grasz/ projekt realizowany w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich Priorytet 1 Działanie 1.2 Perspektywy dla młodzieży schemat a) Wspieranie młodzieży na rynku pracy, 2) /Reaktywacja/ projekt realizowany w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich Priorytet 1 Działanie 1.3 Przeciwdziałanie i zwalczanie długotrwałego bezrobocia Schemat a) Wspieranie osób bezrobotnych, w tym długotrwale bezrobotnych.
INNE PRZETARGI Z NOWEJ SOLI
- "Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego (igły j.u., koreczki combi - stoper, strzykawki do żywienia enteralnego, szczoteczki do wymazów cytologicznych ... ) na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli".
- Sukcesywna dostawa preparatów myjących i dezynfekcyjnych na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli
- "Dzierżawa analizatorów hematologicznych oraz do zautomatyzowanej oceny parametru OB bezpośrednio w probówkach do morfologii krwi pobranej na EDTA na 36 miesięcy wraz z sukcesywną dostawą (...)
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy ulic Mickiewicza, Tetmajera, Chełmońskiego, Struga, Lotników oraz budowy drogi wewnętrznej tj. sięgacza do ul. Mickiewicza w Nowej Soli.
więcej: przetargi w Nowej Soli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wsparcie nauczycieli ZS1 i uczniów kształcących się w zawodzie Technik Analityk, Technik Weterynarii oraz branżowej szkole w zawodzie monter jachtów i łodzi w zakresie rozwoju kompetencji zawodowych.
- Organizacja i realizacja trzydniowych szkoleń pt."Wzmacnianie lokalnych systemów przeciwdziałania przemocy domowej poprzez wsparcie zespołów interdyscyplinarnych i grup diagnostyczno - pomocowych"
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie cyklu szkoleń dla uczniów Zespołu Szkół Elektronicznych im. Stanisława Staszica w Zduńskiej Woli w zawodzie technik elektronik i technik automatyk
- Szkolenie zawodowe pn. "Operator koparko-ładowarki kat. III" dla 5 osób w miejscowości Zielona Góra
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. "Obsługa wózków jezdniowych" dla 10 osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim
- Szkolenie dla osób bezrobotnych pn.: "Operator obrabiarek sterowanych numerycznie wraz z egzaminem czeladniczym", w ramach projektu "Nie czekaj - zdobądź doświadczenie (III)" EFS+
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.