eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Wykonanie usługi wywozu nieczystości stałych i ich utylizacji z pojemników podstawionych w siedzibach I/ZUS w Bartoszycach, Działdowie, Ełku, Szczytnie oraz BT/ZUS w Nidzicy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-23

Olsztyn: Wykonanie usługi wywozu nieczystości stałych i ich utylizacji z pojemników podstawionych w siedzibach I/ZUS w Bartoszycach, Działdowie, Ełku, Szczytnie oraz BT/ZUS w Nidzicy
Numer ogłoszenia: 137660 - 2008; data zamieszczenia: 23.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie, Plac Konsulatu Polskiego 4, 10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5212457, fax 089 5350228.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi wywozu nieczystości stałych i ich utylizacji z pojemników podstawionych w siedzibach I/ZUS w Bartoszycach, Działdowie, Ełku, Szczytnie oraz BT/ZUS w Nidzicy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi wywozu nieczystości stałych (kod odpadów 20 03 01 -zgodny z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27.09.2001 r. w sprawie katalogu odpadów - Dz.U.z 2001 r., nr 112, poz. 1206) i ich utylizacji z pojemników podstawionych w siedzibach n/w jednostek terenowych Oddziału ZUS w Olsztynie: I/ZUS w Bartoszycach, I/ZUS w Działdowie, I/ZUS w Ełku, BT/ZUS w Nidzicy I/ZUS w Szczytnie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.10.00 - Ogólne usługi gospodarki odpadami Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.00.00 - Usuwanie i obróbka odpadów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 16.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, a mianowicie: 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, na dowód tego złożą: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oraz odpowiednie oświadczenie b) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości wydane w formie decyzji wójta, burmistrza lub prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce prowadzenia tej działalności za wyjątkiem gminnych jednostek organizacyjnych prowadzących działalność w w/w zakresie na terenie własnej gminy (Zezwolenie wydawane na podstawie ustawy z 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach -Dz. U. z 2005 r. nr 236, poz. 2008 ze zm.) c) zezwolenie na transport odpadów; zezwolenie na transport wydane przez starostę właściwego ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania przedsiębiorcy. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , - na dowód tego złożą odpowiednie oświadczenie 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - na dowód tego złożą odpowiednie oświadczenie 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2. - na dowód tego złożą odpowiednie oświadczenie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków ustawowych określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i potwierdzające zgodność prowadzonej działalności gospodarczej z zakresem prowadzonego postępowania. 3. Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości wydane w formie decyzji wójta, burmistrza lub prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce prowadzenia tej działalności za wyjątkiem gminnych jednostek organizacyjnych prowadzących działalność w w/w zakresie na terenie własnej gminy (Zezwolenie wydawane na podstawie ustawy z 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach -Dz. U. z 2005 r. nr 236, poz. 2008 ze zm.) 3. Zezwolenie na transport odpadów; zezwolenie na transport wydane przez starostę właściwego ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania przedsiębiorcy. 4. Dokument ustanawiający pełnomocnika (dotyczy to podmiotów, które składają wspólną ofertę - także spółek cywilnych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZUS Oddział w Olsztynie, ul. Mickiewicza 2, pokój numer 203, 10-548 Olsztyn.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2008 godzina 10:00, miejsce: ZUS Oddział w Olsztynie, ul. Mickiewicza 2, pokój numer 203, 10-548 Olsztyn.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 01.08.2008.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie usługi wywozu nieczystości stałych i ich utylizacji z pojemników podstawionych w siedzibie I/ZUS w Bartoszycach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi wywozu nieczystości stałych i ich utylizacji z pojemników podstawionych w siedzibie I/ZUS w Bartoszycach..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.10.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 16.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie usługi wywozu nieczystości stałych i ich utylizacji z pojemników podstawionych w siedzibie I/ZUS w Działdowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi wywozu nieczystości stałych i ich utylizacji z pojemników podstawionych w siedzibie I/ZUS w Działdowie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.10.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 16.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie usługi wywozu nieczystości stałych i ich utylizacji z pojemników podstawionych w siedzibie I/ZUS w Ełku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi wywozu nieczystości stałych i ich utylizacji z pojemników podstawionych w siedzibie I/ZUS w Ełku.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.10.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie usługi wywozu nieczystości stałych i ich utylizacji z pojemników podstawionych w siedzibie BT/ZUS w Nidzicy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi wywozu nieczystości stałych i ich utylizacji z pojemników podstawionych w siedzibie BT/ZUS w Nidzicy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.10.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie usługi wywozu nieczystości stałych i ich utylizacji z pojemników podstawionych w siedzibie I/ZUS w Szczytnie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi wywozu nieczystości stałych i ich utylizacji z pojemników podstawionych w siedzibie I/ZUS w Szczytnie..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.10.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.