Ogłoszenie z dnia 2007-08-09
Opole: Remont pomieszczeń nr 31 i 32 na I piętrez w budynku Ratusza w Opolu
Numer ogłoszenia: 137653 - 2007; data zamieszczenia: 09.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Opole, Rynek-Ratusz, 45-015 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4511922, fax 077 4549844, 4511802.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń nr 31 i 32 na I piętrez w budynku Ratusza w Opolu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest m.in.: 1. Remont pomieszczenia 32 obejmujący swoim zakresem: wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, zerwanie starego i ułożenie nowego parkietu, wykonanie gładzi gipsowych na ścianach, oraz drewnianych okładzin ściennych do wys. 1,20 m. ściany, oczyszczenie, uzupełnienie i rozbudowa istniejącego sufitu o dodatkową sztukaterię, malowanie ścian i sufitu , wymianę grzejników centralnego ogrzewania. 2.Remont pomieszczenia 31 obejmujący swoim zakresem: wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, zerwanie starego i ułożenie nowego parkietu, wykonanie gładzi gipsowych na ścianach, oraz drewnianych okładzin ściennych do wys. 1,20 m ściany, obłożenie ściany frontowej płytami z marmuru, pozostawiając na ścianie istniejącą płaskorzeźbę, oczyszczenie, uzupełnienie i malowanie ścian i sufitu ze sztukaterią i gzymsem,. Zakres obejmuje też wykonanie w obu pomieszczeniach: - instalacji oświetlenia podstawowego i gniazd wtykowych, instalacji zasilania komputerów, okablowania sieci komputerowej i telefonicznej, wymianę opraw oświetleniowych, - wykonanie okablowania i instalacji p.poż w pomieszczeniach, zgodnie z projektem, tak aby można je było przyłączyć do pełnej instalacji p.poż. której wykonanie zaplanowano w terminie późniejszym. - przygotowanie otworów pod przyszłe przewody klimatyzacyjne. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania mebli biurowych, oraz jednostki socjalnej - indywidualnie projektowanych i wyszczególnionych w projekcie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Oryginalny kod CPV: 45.42.11.41 - Instalowanie ścianek działowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.41 - Instalowanie przegród Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 80.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 3 000,00 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych, 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie zamawiający wymaga aby wykonawca wykazał się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania co najmniej dwoma robotami budowlanymi odpowiadającymi swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia o wartości 150.000 zł. każda. Zamawiający uzna wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu remontu ( w rozumieniu prawa budowlanego - art. 3 pkt.8 ustawy Prawo budowlane) wykonanego w jednym obiekcie budowlanym, w trakcie którego wykonano m.in. gładzie gipsowe na ścianach oraz wykonanie parkietu jako wykonanie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i złożonością przedmiotowi zamówienia. Do wykazu należy załączyć dokumenty (referencje), z których wynika należyte wykonanie zamówienia. 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie kierowania budową lub robotami budowlanymi: a) kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi w specjalności budowlano-konstrukcyjnej bez ograniczeń należącego do regionalnej izby inżynierów budownictwa. b) pracowników o specjalnościach wymaganych przy robotach w branżach: ogólnobudowlanej i elektrycznej. 5)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, LICZBA WYKONAWCÓW, KTÓRZY ZOSTANĄ ZAPROSZENI DO SKŁADANIA OFERT Na podstawie art. 51 ust.1 Prawa zamówień publicznych zamawiający zaprosi 6 wykonawców, którzy spełniają wyżej wymienione warunki w postępowaniu i którzy potwierdzą ich spełnienie wyżej wymienionymi dokumentami załączonymi do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym. Jeżeli liczba wykonawców spełniająca wyżej wymienione i potwierdzone warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 6, zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców spełniających te warunki. Jeżeli liczba wykonawców spełniających wyżej wymienione i potwierdzone warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 6, zamawiający zaprosi do składania ofert wykonawców, którzy otrzymają najwyższą ocenę punktową za spełnienie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Zamawiający przyzna 100 punktów wykonawcy, który w wykazie robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, wykaże się największą ich liczbą, z dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie. Pozostali wykonawcy otrzymają punkty wynikające z ilorazu ilości robót danego wykonawcy do największej ilości robót. Wykonawcę niezaproszonego do składania ofert traktuje się jako wykluczonego z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda od wykonawców złożenia następujących dokumentów: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 3. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności , do wykazu należy dołączyć uprawnienia budowlanej dokument potwierdzający wpis na właściwą izbę samorządu zawodowego - w odniesieniu do kierownika robót. 4. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że roboty te zostały wykonane należycie. 5. polisa lub w przypadku jaj braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 6.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.opole.pl wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Opola Wydział Inwestycji Miejskich, Pl. Wolności 7-8 pok. 118 a..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Opola Wydział Inwestycji Miejskich Pl. Wolności 7-8 pok. 117 b.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Dostawy pieczywa i bułki tartej
- Wykonanie, oznakowanie i dostawa gadżetów promocyjnych na potrzeby Departamentu Edukacji i Rynku Pracy
- "Wzmocnienie nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 487 na odcinku Zdziechowice - Nowa Wieś od km 14+240 do km 15+900"
- Przygotowanie i przeprowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych dla uczniów z zakresu rozwoju kompetencji kluczowych
- WIW.DA.272.4.2025 - Sukcesywny zakup odczynników chemicznych na potrzeby Pracowni Serologii WIW w Opolu.
- "Transport (tam i z powrotem) członków Zespołu Pieśni i Tańca Opole i ich opiekunów wraz z bagażem do Grecji".
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 21 we Wrocławiu, w formule zaprojektuj i wybuduj.
- REMONT BUDYNKU NA TERENIE DZIAŁKI NR 180/4 W MIEJSCOWOŚCI SŁABOSZEWO W RAMACH REALIZACJI ZADAŃ: a)Utworzenie żłobka gminnego b) Prace adaptacyjne w budynku c) Termomodernizacja budynku.
- Modernizacja szatni mokrych wraz z łazienkami ogólnodostępnymi na Pływalni "Pingwin" przy ul. Oławskiej 3a w Warszawie (powtórzony)
- Przebudowa istniejącej kotłowni w ramach budowy nowego źródła ciepła w Jabłonnie na terenie działki nr ew.4/5 obręb 0005 przy ul. Modlińskiej 105 w Jabłonnie, gm. Jabłonna
- Remont podłogi sali D.222 w Zamku Piastowskim w Legnicy (zadanie budżetowe: "Modernizacja Zamku Piastowskiego")
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegających na: Część I - Przebudowie ściany frontowej, Część II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.