eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Zakup i dostawa w okresie od 15.05.2009 r. do 30.04.2010 r. artykułów biurowych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej i działającego przy MOPS PZOON w Bydgoszczy.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-05-07

Bydgoszcz: Zakup i dostawa w okresie od 15.05.2009 r. do 30.04.2010 r. artykułów biurowych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej i działającego przy MOPS PZOON w Bydgoszczy
Numer ogłoszenia: 137624 - 2009; data zamieszczenia: 07.05.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 120444 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bydgoszczy, ul. Ogrodowa 9, Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 325-44-10, faks 0-52 3215535.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pomoc Społeczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa w okresie od 15.05.2009 r. do 30.04.2010 r. artykułów biurowych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej i działającego przy MOPS PZOON w Bydgoszczy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup i dostawa w okresie od 15.05.2009 r. do 30.04.2010 r. artykułów biurowych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej i działającego przy MOPS PZOON w Bydgoszczy. Szczegółowy opis i wykaz przedmiotu zamówienia stanowi: załącznik nr 2 do SIWZ . Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany z nazwy przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia) pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółową specyfikację, z której w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zastosowany asortyment jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty po 5 próbek z każdego materiału biurowego równoważnego do oryginalnego (za wyjątkiem artykułów biurowych zamawianych przez Zamawiającego po 1 sztuce, kpl. czy op. Wykonawca jest wówczas zobowiązany dostarczyć po 1 próbce materiału równoważnego do oryginalnego). Za próbkę uważa się materiał, który będzie sprawiał oryginalność. Dostarczony przez Wykonawcę materiał biurowy musi być taki sam jak dołączona do przetargu próbka materiału biurowego. Przy każdorazowej dostawie Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć taki sam towar (zgodny ze złożoną ofertą) jak przy pierwszej dostawie. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22850000-3 Skoroszyty i podobne wyroby 22851000-0 Skoroszyty 22993200-9 Papier termoczuły lub tektura 30192000-1 Wyroby biurowe 30192100-2 Gumki 30192121-5 Długopisy kulkowe 30192122-2 Pióra wieczne 30192125-3 Pisaki 30192130-1 Ołówki 30192160-0 Korektory 30192340-6 Taśmy do faksów 30192800-9 Etykiety samoprzylepne 30192930-9 Korektory w piórze 30193900-7 Podpórki na dokumenty 30195900-1 Tablice do pisania i tablice magnetyczne 30195911-1 Akcesoria do tablic do pisania 30197100-7 Zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie 30197200-8 Skoroszyty kołowe i spinacze do papieru 30197320-5 Zszywacze 30197330-8 Dziurkacze 30197630-1 Papier do drukowania 30199230-1 Koperty 30199500-5 Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 30234300-1 Płyty kompaktowe (CD) 30234400-2 Uniwersalne dyski wideo (DVD) 30237320-8 Dyskietki 30237430-2 Markery 37822100-7 Kredki 39292500-0 Linijki.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 43293.09 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.05.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Mak Sp. z o.o., ul. Kozacka 3, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 43293.09
  • Oferta z najniższą ceną: 43293.09 oferta z najwyższą ceną: 43293.09
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.