Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-23
Gdynia: WYMIANA ŚWIATEŁ NAWIGACYJNYCH NA WEJŚCIU DO PORTU WOJENNEGO W GDYNIA ORAZ OŚWIETLENIA OSTRZEGAWCZEGO
Numer ogłoszenia: 137621 - 2008; data zamieszczenia: 23.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Portu Wojennego Gdynia, ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1, 81-103 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6266892, 6262198, fax 058 6262314.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mw.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA ŚWIATEŁ NAWIGACYJNYCH NA WEJŚCIU DO PORTU WOJENNEGO W GDYNIA ORAZ OŚWIETLENIA OSTRZEGAWCZEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: WYMIANA ŚWIATEŁ NAWIGACYJNYCH NA WEJŚCIU DO PORTU WOJENNEGO W GDYNIA ORAZ OŚWIETLENIA OSTRZEGAWCZEGO
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy PZP: - posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie wyżej wymienionego zamówienia, - nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający będzie oceniał spełnienie wymaganych warunków udziału w postępowaniu metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy PZP wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia kierownika budowy: - branża budowlana w specjalności elektrycznej, - ważne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa i ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej 4. Wykaz (zgodnie z załącznikiem nr 5) należycie wykonanych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowanej, o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia, wykonywanej na konstrukcjach hydrotechnicznych, o wartości co najmniej 50 000,00 zł oraz dokumenty potwierdzające, że robota ta została wykonana należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mw.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: KOMENDA PORTU WOJENNEGO GDYNIA Rondo Bitwy pod Oliwą 1 81-103 Gdynia.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2008 godzina 09:30, miejsce: KOMENDA PORTU WOJENNEGO GDYNIA Rondo Bitwy pod Oliwą 1 81-103 Gdynia Kancelaria pok. Nr : 213 w godz. 07:30 - 10:00, 13:30 - 15:30.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Zakup pracowni analizy danych i informatyki śledczej dla studentów dziennych kierunku SIB spec. Analiza danych i informatyka śledcza
- Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad budową systemów bezpieczeństwa energetycznego na terenie Akademii Marynarki Wojennej
- Dostawa ratowniczej jednostki pływającej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
- Dostawa nagrzewnic i osuszaczy na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach "Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w Latach 2025 - 2026"
- Dostawa sprzętu ratowniczo-gaśniczego i bezpieczeństwa
- Dostawa agregatów prądotwórczych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 4ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE DRUGIEJ LINII KREMACYJNEJ DLA POTRZEB KCK Z DOSTAWĄ, MONTAŻEM I URUCHOMIENIEM URZĄDZENIA (PIECA) ORAZ DOSTOSOWANIEM BUDYNKU SPALARNI DO WYMAGAŃ MONTAŻOWYCH WRAZ Z ...
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Pudliszkach
- Wymiana oświetlenia w budynku Sądu Rejonowego w Ostródzie
- Modernizacja kompleksu boisk sportowych przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 im. Bolesława Chrobrego w Kamieńcu Ząbkowickim.
- Poprawa efektywności energetycznej poprzez termomodernizację budynków w Gminie Główczyce
- Przebudowa otworu drzwiowego w budynku usługowym w ramach zadania: "Deinstytucjonalizacja usług społecznych na terenie gminy Olszyna"
więcej: Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





