eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chojnice › DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO z podziałem na częściCzęść I Część II Dostawa realizowana w ramach projektu pt. Wsparcie organizacji Klastra Turystycznego w Subregionie Południowym, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013, Osi Priorytetowej 1. Rozwój i innowacje w MŚP, Działania 1.5. Regionalna sieć transferu rozwiązań innowacyjnych, Poddziałania 1.5.2. Wsparcie regionalnych procesów proinnowacyjnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-09

Chojnice: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO z podziałem na części: Część I Część II Dostawa realizowana w ramach projektu pt. Wsparcie organizacji Klastra Turystycznego w Subregionie Południowym, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013, Osi Priorytetowej 1. Rozwój i innowacje w MŚP, Działania 1.5. Regionalna sieć transferu rozwiązań innowacyjnych, Poddziałania 1.5.2. Wsparcie regionalnych procesów proinnowacyjnych.
Numer ogłoszenia: 137603 - 2013; data zamieszczenia: 09.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Chojnicki , ul. 31 Stycznia 56, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3966533.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.chojnice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO z podziałem na części: Część I Część II Dostawa realizowana w ramach projektu pt. Wsparcie organizacji Klastra Turystycznego w Subregionie Południowym, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013, Osi Priorytetowej 1. Rozwój i innowacje w MŚP, Działania 1.5. Regionalna sieć transferu rozwiązań innowacyjnych, Poddziałania 1.5.2. Wsparcie regionalnych procesów proinnowacyjnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowią dostawy oznaczone tytułem: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO z podziałem na części: Część I 1.Zestaw komputerowy (jednostka centralna, monitor, zasilacz awaryjny UPS, mysz, klawiatura, zainstalowane oprogramowanie systemowe, pakiet biurowy) - 1 szt, 2.Serwer typu Rack do obsługi systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów - 1 szt., 3.Monochromatyczna drukarka laserowa A3 - 1 szt., 4.Podsystem pamięci masowej - 1 szt., 5.Wielofunkcyjne urządzenie drukujące, wyposażone w funkcje skanowania, kopiowania oraz faks - 1 szt. Część II 1.Tablet - 1 szt. Dostawa realizowana w ramach projektu pt. Wsparcie organizacji Klastra Turystycznego w Subregionie Południowym, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013, Osi Priorytetowej 1. Rozwój i innowacje w MŚP, Działania 1.5. Regionalna sieć transferu rozwiązań innowacyjnych, Poddziałania 1.5.2. Wsparcie regionalnych procesów proinnowacyjnych. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale D - SIWZ Opisie Przedmiotu Zamówienia, Rozdziale E- SIWZ Istotnych postanowieniach do umowy. A. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostaw p.n. DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO z podziałem na części: Część I Część II Dostawa realizowana w ramach projektu pt. Wsparcie organizacji Klastra Turystycznego w Subregionie Południowym, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013, Osi Priorytetowej 1. Rozwój i innowacje w MŚP, Działania 1.5. Regionalna sieć transferu rozwiązań innowacyjnych, Poddziałania 1.5.2. Wsparcie regionalnych procesów proinnowacyjnych. UWAGA: wszystkie parametry sprzętu zawarte w opisie przedmiotu zamówienia należy potraktować jako wymagania minimalne. Część I 1.Zestaw komputerowy (jednostka centralna, monitor, zasilacz awaryjny UPS, mysz, klawiatura, zainstalowane oprogramowanie systemowe, pakiet biurowy)- 1 szt. procesor klasy x 86, osiągający w teście PassMark - CPU Mark nie mniej niż 4265 pkt., architektura 64 bitowa , z zestawem chłodzącym (radiator + wentylator) gwarantującym pracę w temperaturze bezpiecznej dla procesora typ pamięci RAM DDR3, wielkość pamięci RAM 4096 MB, dysk twardy: Serial ATA 600, 7200 obr.min., 500 GB, cache 64 MB, wewnętrzny czytnik kart Smart Media, SD (Secure Digital) , Memory Stick , Compact Flash Typ II napęd optycznyDVD?RW DLwyjścia graficzne 1 x port HDMI, maksymalna rozdzielczość 1920x1200, 1 x D-Sub, 1 x DVI-D, wsparcie maksymalnej, rozdzielczości 1920x1200 złącza wejścia/wyjścia na tylnym panelu 1 x port RJ-45,1 x HDMI port, 2 x porty USB 3.0/2.0, 1 x port DVI-D, 1 x port klawiatury myszy PS 2, 1 x port D-Sub, 3 gniazdka audio (wejście liniowe wyjście liniowe mikrofon), 4 x porty USB 2.0 1.1, złącza na przednim panelu, USB, audio, karta sieciowa Zintegrowana, (10/100/1000 Mbit), złącza rozszerzeń 1 złącze PCI Express x16, x4 (PCIEX4), 1 x PCI Express x16 slot, x16 (PCIEX16), 2 x PCI Express x1 2 x złącza PCI , karta graficzna Zintegrowana z procesorem, parametry odpowiednie dla dołączonego do zestawu monitora LCD, karta dźwiękowa Zintegrowana, zasilacz ATX Moc zasilacza odpowiednia do zestawu, automatyczna regulacja obrotów wentylatora, zabezpieczenie termiczne, przeciw przepięciowe i przeciążeniowe obudowa Midi Tower , Posiadająca na przednim panelu złącza: audio 2x USB, klawiatura klawisze funkcyjne i multimedialne , interfejs USB, ciemny kolor, mysz optyczna, interfejs USB, podkładka zasilacz awaryjny UPS 625 VA/360 Wat (moc nie mniejsza niż suma maksymalnej mocy jednostki centralnej i monitora), monitor LCD Przekątna ekranu 21,5 (16:9) Typ LED Jasność 250 cd/m2 Współczynnik kontrastu Mega DCR (statyczny 1 000:1),Rozdzielczość 1 920 x 1 080 Czas odpowiedzi 5 ms, Kąt widzenia (poziomy pionowy) 170 160, 1 x D-Sub,1 x HDMI, przewód hdmi o długości 5m, system operacyjny Windows 7 Professional PL OEM 32Bit, oprogramowanie biurowe Pakiet programów biurowych w języku polskim umożliwiających tworzenie dokumentów tekstowych, arkuszy kalkulacyjnych, tworzenie dynamicznych prezentacji multimedialnych oraz umożliwiający bezproblemową edycję zarchiwizowanych plików zapisanych w formatach: .docx, .xlsx, .pptx, .doc, .xls, .ppt, Zawierający aplikację służącą do obsługi poczty elektronicznej umożliwiającą tworzenie harmonogramów pracy oraz notes umożliwiający organizowania ważnych zasobów, takich jak notatki ze spotkań, informacje o klientach, gromadzenie różnego rodzaju materiałów i multimediów, dokumentów, plików tekstowych, plików wideo, plików audio, wycinki stron sieci Web. Współpracującą z serwerem poczty Exchange Dostarczony wraz z nośnikiem - (licencja typu PKC), Zgodność z Windows 7 2.Serwer typu Rack do obsługi systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów - minimum: 60 miesięcy gwarancji - 1 szt. Obudowa: Obudowa Rack o wysokości maks. 2U z możliwością instalacji min. 8 dysków 2.5 wraz z kompletem wysuwanych szyn umożliwiających montaż w szafie rack i wysuwanie serwera do celów serwisowych Posiadająca dodatkowy przedni panel zamykany na klucz, chroniący dyski twarde przed nieuprawnionym wyjęciem z serwera. Płyta główna Płyta główna z możliwością zainstalowania do dwóch procesorów. Płyta główna musi być zaprojektowana przez producenta serwera i oznaczona jego znakiem firmowym. Możliwość instalacji dedykowanego przez producenta serwera i znajdujacego się w jego ofercie moduły GPU. Chipsem Dedykowany przez producenta procesora do pracy w serwerach dwuprocesorowych Procesor: Jeden procesor czterordzeniowy klasy x86 dedykowany do pracy z zaoferowanym serwerem umożliwiający osiągnięcie wyniku min. 167 punktów w teście SPECint rate base2006 dostępnym na stronie www.spec.org w konfiguracji dwuprocesorowej. Chipsem: Dedykowany przez producenta procesora do pracy w serwerach dwuprocesorowych Pamięć RAM 8 GB pamięci RAM LV RDIMM o czestotliwości pracy 1333MHz płyta powinna obsługiwać do 768GB, na płycie głównej powinno znajdować się minimum 24 sloty przeznaczonych dla pamięci Możliwe zabezpieczenia pamięci: Memory Rank Sparing, Memory Mirror, SBEC, Lockstep Sloty PCI Express Min. 2 sloty x16 generacji 3 o prędkości x8 , min. 1 slot x16 generacji 3 pełnej długości i wysokości, min. 1 slot x16 generacji 3 o prędkości x8 pełnej długości i wysokości Karta graficzna Zintegrowana karta graficzna umożliwiająca rozdzielczość min. 1280x1024 Wbudowane porty min. 5 portów USB 2.0, 2 porty RJ45, 2 porty VGA (1 na przednim panelu obudowy, drugi na tylnym), min. 1 port RS232 Interfejsy sieciowe Minimum 4 porty typu Gigabit Ethernet Base-T z wsparciem dla protokołu IPv6 oraz możliwością iSCSI boot. Interfejsy sieciowe nie mogą zajmować żadnego z dostępnych slotów PCI-Express. Możliwość instalacji wymiennie modułów udostępniających 2 porty Gigabit Ethernet Base-T oraz 2 porty 10Gb Ethernet SFP+ Wewnętrzny moduł SD Możliwość instalacji 2 identycznych nośników flash dla hypervisora wirtualizacyjnego wewnątrz serwera z możliwością skonfigurowania RAID 1 z poziomu BIOS serwera, nie zmniejszające minimalnej ilości wymaganych wnęk na dyski twarde. Kontroler dysków Sprzętowy kontroler dyskowy, posiadający min. 512MB nieulotnej pamięci cache , możliwe konfiguracje poziomów RAID : 0, 1, 5, 6, 10, 50, 60. Dyski twarde Możliwość instalacji dysków twardych SATA, SAS, NearLine SAS i SSD. Zainstalowane 4 dyski twarde o pojemności min. 1TB SATA 7.2k RPM skonfigurowane fabrycznie w RAID 5. , Napęd optyczny Wbudowany napęd DVD+ -RW Napęd do archiwizacji Wbudowany napęd obsługujący wymienne dyski twarde o pojemnościach 160GB, 320GB, 500GB, 1TB W komplecie 2 szt. nośnika w postaci dysku wymiennego o pojemności min. 1TB bez kompresji ,System diagnostyczny Panel LCD umieszczony na froncie obudowy, umożliwiający wyświetlenie informacji o stanie procesora, pamięci, dysków, BIOSu, zasilaniu oraz temperaturze. Zasilacze Redundantne zasilacze o mocy maks. 495W każdy Wentylatory Minimum 6 redundantnych wentylatorów Hot-Plug Bezpieczeństwo Zintegrowany z płytą główną moduł TPM. Wbudowany czujnik otwarcia obudowy współpracujący z BIOS i kartą zarządzającą. System operacyjny Brak systemu operacyjnego Karta zarządzająca Niezależna od zainstalowanego na serwerze systemu operacyjnego posiadająca dedykowane port RJ-45 Gigabit Ethernet umożliwiająca: zdalny dostęp do graficznego interfejsu Web karty zarządzającej zdalne monitorowanie i informowanie o statusie serwera (m.in. prędkości obrotowej wentylatorów, konfiguracji serwera, ) szyfrowane połączenie (SSLv3) oraz autentykacje i autoryzację użytkownika możliwość podmontowania zdalnych wirtualnych napędów wirtualną konsolę z dostępem do myszy, klawiatury wsparcie dla IPv6 wsparcie dla WSMAN (Web Service for Managament); SNMP; IPMI2.0, VLAN tagging, Telnet, SSH możliwość zdalnego monitorowania w czasie rzeczywistym poboru prądu przez serwer możliwość zdalnego ustawienia limitu poboru prądu przez konkretny serwer integracja z Active Directory możliwość obsługi przez dwóch administratorów jednocześnie wsparcie dla dynamic DNS wysyłanie do administratora maila z powiadomieniem o awarii lub zmianie konfiguracji sprzętowej możliwość podłączenia lokalnego poprzez złącze RS-232 wbudowana karta VFlash min. 8GB w przypadku awarii karty sieciowej, kontrolera RAID dla dysków wewnętrznych lub płyty głównej, w przypadku wymiany serwisowej zostaną wczytane automatycznie te same ustawienia i wersje firmware, BIOS, specyficzne dla danych komponentów. Jeśli funkcjonalność ta wymaga płatnych komponentów lub usługi dodatkowej to powinny zostać uwzględnione w wycenie. Gwarancja Pięć lat gwarancji producenta realizowanej w miejscu instalacji sprzętu, z czasem reakcji do następnego dnia roboczego od przyjęcia zgłoszenia, możliwość zgłaszania awarii w trybie 24x7x365. W przypadku awarii, dyski twarde pozostają własnością Zamawiającego. Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta serwera - dokumenty potwierdzające załączyć do oferty. Oświadczenie producenta serwera, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem - należy przedstawić przy dostawie sprzętu. Certyfikaty Serwer musi być wyprodukowany zgodnie z normą ISO-9001 oraz ISO-14001. Serwer musi posiadać deklaracja CE. Oferowany sewer musi znajdować się na liście Windows Server Catalog i posiadać status Certified for Windows dla systemów Microsoft Windows Server 2008 R2 x64, x64, x86, Microsoft Windows Server 2012 Dokumentacja Zamawiający wymaga dokumentacji w języku polskim lub angielskim. Możliwość telefonicznego sprawdzenia konfiguracji sprzętowej serwera oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela 3. Monochromatyczna drukarka laserowa A3 - 1 szt. Szybkość druku A4 40 stron na minutę, Szybkość druku A3 22 strony na minutę Złącza USB 2.0 LPT (IEEE 1284) Ethernet 10 100 Mbps Maksymalna rozdzielczość 1200 x 1200 dpi Pojemność podajnika papieru 530 arkuszy o gramaturze 80 g m2 Pojemność wielofunkcyjnego podajnika papieru 100 arkuszy o gramaturze 80 g m2 Zainstalowana pamięć 128 MB Obsługiwany format papieru A3, A4, A5, B4, B5 Druk dwustronny (dupleks) tak Gwarancja producenta 24 miesiące (możliwość przedłużenia gwarancji do 36 miesięcy) 4.Podsystem pamięci masowej - 1 szt. Typ serwera serwer typu Rack, przeznaczony do instalacji w szafie rakowej 19, wysokość nie może przekraczać 2U, Dane dotyczące obsługi dysków twardych możliwość mieszani SAS, SATA rozbudowa do 24 dysków hot-plug Zainstalowane dyski typ dysku: SAS rozmiar: 2,5 cala pojemność: 900 GB, prędkość obrotowa: 10 000 obr/min ilość: 4 szt. Poziomy RAID 0, 1, 1+0, 5, 5+0, 6, 6+0 Interfejsy komunikacyjne SAS typ: SFF 8088 (6Gbit s) porty: wejściowy (do połączenia z kontrolerem RAID) wyjściowy (do podłączenia ewentualnych macierzy dyskowych) Zasilacze redundantne o mocy 379 W każdy Gwarancja producenta przynajmniej pięć lat gwarancji z czasem reakcji w następnym dniu roboczym, naprawa na miejscu u klienta Dodatkowe wyposażenie kontroler macierzy RAID dedykowany do obsługi podsystemu pamięci masowej typ magistrali: PCIe 2.0 typ złącza: 2x SSF-8088 wsparcie dla systemu operacyjnego Microsoft Windows Server 2008 R2 obsługiwane poziomy RAID: 0, 1, 5, 6, 10, 50, 60 ilość pamięci Cache: 512 MB gwarancja 36 miesięcy kabel SAS SFF-8088, 6Gbit s, długość 2m, końcówka 1: 1x SFF-8088 końcówka 2: 1x SFF-8088 5.Wielofunkcyjne urządzenie drukując, wyposażone w funkcje skanowania, kopiowania oraz faks - 1 szt. Drukarka Technologia druku kolorowy druku laserowy Jakość druku 1200 x 600 dpi Szybkość drukowania A4 20 str. min (druk kolorowy) 22 str.min (druk czarno-biały) Zespół drukowania dwustronnego (dupleks) tak Format papieru Druk jednostronny: A4, A5, B5, A6, koperty; Dupleks: A4, A5, B5. Pojemność papieru Podajnik podstawowy: 250 arkuszy 80g m2; Podajnik uniwersalny: 100 arkuszy 80g m2 Taca odbiorcza Stroną zadrukowaną do dołu: 150 arkuszy o gramaturze 80g m2; Stroną zadrukowaną do góry: 100 arkuszy o gramaturze 80g m2. Skanowanie Rozdzielczość skanowania 1200 x 1200 dpi Podawanie dokumentów automatyczny odwracający podajnik dokumentów na 50 arkuszy, skaner płaski Format uzyskiwanych plików PDF, TIFF, JPEG, XPS Skanowanie do FTP, HTTP, pamięć USB, e-mail, TWAIN, CIFS (SMB) Faks Złącza RJ11 x 2 (Line Tel) Pamięć stron około 200 stron wysłanych i przyjętych Kopiowanie Rozdzielczość 600 x 600 dpi Zmniejszenie powiększenie 25-400% Maksymalna liczba kopii 99 Panel operacyjny Panel LCD tak Klawiatura klawisze alfanumeryczne, przyciski funkcyjne (kopiowanie, skanowanie, drukowanie), klawisze uruchom kolor i mono. Interfejsy i oprogramowanie Łączność LAN 10 100 TX Ethernet, USB 2.0 Device USB 2.0 Host WLAN (IEEE802.11b, IEEE802.11g, IEEE802.11n) Kompatybilność z systemami operacyjnymi Windows XP (32-bit & 64-bit) Server 2003 (32-bit & 64-bit) Server 2008 (32-bit & 64-bit) Server 2008 R2 (64-bit) Vista (32-bit & 64-bit) Windows 7 (32-bit & 64-bit); Charakterystyka Ogólna Pamięć RAM 256 MB Zasilanie jednofazowe 220 do 240 V, częstotliwość 50-60 Hz Obciążalność drukarki rekomendowane miesięczne obciążenie 2000 stron Gwarancja 24 miesiące (możliwość przedłużenia gwarancji do 36 miesięcy) Dodatkowe wyposażenie dodatkowy pojemnik z tonerem w kolorze czarnym Część II 1.Tablet - 1 szt. Wyświetlacz rozmiar: 10 rozdzielczość WXGA (1366x768) obsługa wielu punktów dotyku Pamięć operacyjna 2GB Pamięć masowa 64GB Komunikacja bezprzewodowa WLAN 802.11 b g n Bluetooth 4.0 Wyposażenie multimedialne wbudowany głośnik wbudowany mikrofon przycisk głośności kamera na przedniej części obudowy (2 megapiksele) kamera z lampą błyskową na tylnej części obudowy (8 megapiksela) Interfejsy Audio Jack - gniazdo combo (słuchawki mikrofon) złącze micro HDMI czytnik kart Micro SD złącze micro USB Wymagania dodatkowe zainstalowany system operacyjny w języku polskim obudowa w kolorze czarnym wbudowany czujnik oświetlenia zewnętrznego wbudowany żyroskop E-kompas NFC Bateria czas pracy do 9 godziny Wyposażenie dodatkowe dedykowane etui do tabletu, kolor czarny rysik pojemnościowy - ostrze wykonane z gumy, która nie rysuje powierzchni Gwarancja producenta Minimum 24 miesiące Zastosowane rozwiązania (urządzenia, produkty, materiały itp.) równoważne wraz z danymi (opisem, certyfikatem, danymi technicznymi) pozwalającymi je określić należy dołączyć do oferty wg załącznika nr 8 do Siwz Formularz asortymentowo - cenowy. Wyposażenie musi być fabrycznie nowe. Dostarczone urządzenia objęte przedmiotem umowy muszą posiadać atesty, certyfikaty Unii Europejskiej CE zezwalające na ich używanie w Polsce, metki fabryczne, etykiety itp. Zamawiający wymaga aby dostarczone urządzenia wykonane były z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy Wykonawca uwzględnia następujące dokumenty w kolejności: europejskie aprobaty techniczne; wspólne specyfikacje techniczne; normy międzynarodowe; inne techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne. W Przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy oraz aprobat, specyfikacji, norm i systemów, o których mowa w pkt. 5 ppkt. A) uwzględnia akty normatywne w następującej kolejności: Polskie Normy; polskie aprobaty techniczne; polskie specyfikacje techniczne. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostarczył wraz z przedmiotem zamówienia: instrukcje obsługi przedmiotu umowy w języku polskim, atesty, certyfikaty Unii Europejskiej CE zezwalające na używanie zamontowanych urządzeń w Polsce, metki fabryczne, etykiety, itp., karty gwarancyjne lub inny dokument, stanowiący dowód udzielenia gwarancji, będący podstawą do dochodzenia roszczeń z tytułu gwarancji. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia, jego rozniesienie, montaż, instalację i uruchomienie we wskazanym przez Zamawiającego miejscu: w budynku Starostwa Powiatowego przy ul. 31 Stycznia 56 w Chojnicach oraz w budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Człuchowskiej 38 w Chojnicach. Oferta oraz formularz asortymentowo-cenowy muszą uwzględniać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia. Wykonawca udzieli gwarancji na wyposażenie będące przedmiotem umowy na okres wskazany w opisie przedmiotu zamówienia a w przypadku jego braku -minimum 12 miesięcy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.82.20.00-6, 30.23.31.30-1, 48.82.30.00-3, 30.23.31.10-8, 30.21.32.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium: nie dotyczy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawcy muszą wykazać, że zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 dostawę sprzętu komputerowego o wartości minimum: - Część 1: 20 000,00 zł brutto - Część 2: Nie dotyczy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie potencjału technicznego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie dysponowania osobami.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    W celu zweryfikowania rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia wykonawcy zamawiający określa dostawy, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym wskazania w wykazie informacji o dostawach niewykonanych lub wykonywanych nienależycie - wg wzoru stanowiącego zał. nr 3 do Siwz. Dotyczy tylko części nr I: wykonawcy muszą wykazać, że zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 dostawę sprzętu komputerowego o wartości minimum: - Część 1: 20 000,00 zł brutto - Część 2: Nie dotyczy.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

ZAWARTOŚĆ OFERT: Oferta winna zawierać wypełniony formularz - druk OFERTA - wg załącznika - Rozdział. B do SIWZ, oraz niżej wymienione dokumenty: a) Dokumenty wymienione w dziale IX niniejszej SIWZ b) INNE DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW: -Kosztorys asortymentowo-cenowy wg załącznika nr 8 do siwz -Zobowiązanie o współpracy - wg załącznika nr 4 do siwz. -Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - wg załącznika nr 6 do siwz. -Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 7 do siwz. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, zgodnie z § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( poz. 231). Zgodnie z zapisem § 4 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww dokumentów (odniesienie do pkt. III 4.3.1 ogłoszenia), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. W przypadku gdy wykonawca nie spełnia samodzielnie wymaganych warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu składa pisemne zobowiązanie innego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. (w oryginale) zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp. Zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda: Dokumentów dotyczących w szczególności (wg wzoru nr 4 do siwz) a)zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b)sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia c)charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d)zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dla potrzeb Umowy, Siła Wyższa oznacza zdarzenie, którego wystąpienie jest niezależne od Stron i któremu nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a w szczególności: wojny, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, epidemie, ograniczenia związane z kwarantanną, embargo, rewolucje, zamieszki i strajki. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: 1)wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy, jeżeli te okoliczności Zamawiający uzna je za zasadne, 2)zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, 3)wystąpienie siły wyższej, 4)skrócenia terminu zakończenia realizacji umowy na pisemny wniosek Wykonawcy, 5)wstrzymania przez zamawiającego wykonywania dostawy nie wynikających z okoliczności leżących po stronie wykonawcy. W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, wymienionych w pkt 1-5, termin ten może ulec przedłużeniu nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie wartości przedmiotu umowy w przypadku: 1) zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w nteresie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia; Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zamiany podwykonawców w przypadku: 1)wprowadzenia nowego podwykonawcy, 2)rezygnacji podwykonawcy, 3)zmiany wartości lub zakresu robót wykonywanych przez podwykonawców. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: 1)zmiany rozwiązań parametrów technicznych lub technologicznych, które jednak spełnia wymagania siwz i ma parametry identyczne lub lepsze od tych zaproponowanych w ofercie, 2)zmiany przepisów powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia , w szczególności w przypadku konieczności realizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych, 3)przedłużenia okresu gwarancji lub poprawienia jej warunków; Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może Wyrazić zgodę. Powyższe postanowienia nie stanowią zobowiązania zamawiającego do wyrażenia zgody na ich wprowadzenie. Istotne dla Stron postanowienia zawiera wzór umowy, która stanowi integralną część niniejszej SIWZ. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmian postanowień umowy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego, poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie. Jeżeli Zamawiający uzna, że okoliczności wskazane przez Wykonawcę jako stanowiące podstawę do zmiany umowy nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z warunkami zawartymi w umowie. Zmiana umowy może nastąpić w formie pisemnej, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.chojnice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POWIAT CHOJNICKI ul. 31 Stycznia 56 89-600 CHOJNICE.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Starostwie Powiatowym w Chojnicach ul. 31 Stycznia 56, 89-600 Chojnice Biuro Obsługi Interesantów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Część II Dostawa realizowana w ramach projektu pt. Wsparcie organizacji Klastra Turystycznego w Subregionie Południowym, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013, Osi Priorytetowej 1. Rozwój i innowacje w MŚP, Działania 1.5. Regionalna sieć transferu rozwiązań innowacyjnych, Poddziałania 1.5.2. Wsparcie regionalnych procesów proinnowacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I 1.Zestaw komputerowy (jednostka centralna, monitor, zasilacz awaryjny UPS, mysz, klawiatura, zainstalowane oprogramowanie systemowe, pakiet biurowy) - 1 szt, 2.Serwer typu Rack do obsługi systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów - 1 szt., 3.Monochromatyczna drukarka laserowa A3 - 1 szt., 4.Podsystem pamięci masowej - 1 szt., 5.Wielofunkcyjne urządzenie drukujące, wyposażone w funkcje skanowania, kopiowania oraz faks - 1 szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale D - SIWZ Opisie Przedmiotu Zamówienia, Rozdziale E- SIWZ Istotnych postanowieniach do umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.82.20.00-6, 30.23.31.30-1, 48.82.30.00-3, 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II 1.Tablet - 1 szt. Dostawa realizowana w ramach projektu pt. Wsparcie organizacji Klastra Turystycznego w Subregionie Południowym, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013, Osi Priorytetowej 1. Rozwój i innowacje w MŚP, Działania 1.5. Regionalna sieć transferu rozwiązań innowacyjnych, Poddziałania 1.5.2. Wsparcie regionalnych procesów proinnowacyjnych. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale D - SIWZ Opisie Przedmiotu Zamówienia, Rozdziale E- SIWZ Istotnych postanowieniach do umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.32.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.