Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-23
Kielce: Przebudowa dróg powiatowych:
- ulica Jędrzejowska w Chęcinach odc. od km: 0+000 do km: 0+660,
- ulica Małogowska w Chęcinach odc. od km: 0+000 do km: 0+255.
Numer ogłoszenia: 137558 - 2008; data zamieszczenia: 23.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Kielcach, ul. Miła 73, 25-618 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3456412, fax 041 3445145.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.republika.pl/pzdkielce
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg powiatowych: - ulica Jędrzejowska w Chęcinach odc. od km: 0+000 do km: 0+660, - ulica Małogowska w Chęcinach odc. od km: 0+000 do km: 0+255..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie dróg powiatowych (gmina Chęciny): - ulica Jędrzejowska w Chęcinach odc. od km: 0+000 do km: 0+660, dł. 660 mb; - ulica Małogowska w Chęcinach odc. od km: 0+000 do km: 0+255, dł. 255 mb. Zakres robót obejmuje m. in.: a) na ulicy Jędrzejowskiej w Chęcinach: - regulację pionową studzienek kanalizacyjnych i zasuw wodociągowych, - ułożenie rury ochronnej (pod kabel energetyczny) pod nawierzchnią jezdni i chodnikiem, - wykonanie warstwy wyrównawczej oraz ścieralnej nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno-asfaltowej (dla ruchu KR-1); b) na ulicy Małogowskiej w Chęcinach: - regulację pionową kratek ściekowych, - ułożenie rury ochronnej (pod kabel energetyczny) pod nawierzchnią jezdni i chodnikiem, - wykonanie warstwy wyrównawczej oraz ścieralnej nawierzchni jezdni, rozjazdów i zatok autobusowych z mieszanki mineralno-asfaltowej (dla ruchu KR-1), - uzupełnienie poboczy materiałem kamiennym, - renowację rowu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy, a w szczególności wykażą: Potencjał kadrowy. Mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, posiadający wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w zakresie budownictwa drogowego, w celu obsadzenia podanego niżej stanowiska: - Kierownik robót drogowych (Kierownik Budowy), przynajmniej z 3 letnim stażem pracy na tym stanowisku. Doświadczenie i kwalifikacje zawodowe należy udokumentować (opis, uprawnienia budowlane, przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego). Potencjał techniczny. Posiadają lub mają zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna) do w pełni sprawnych jednostek podstawowego sprzętu niezbędnego do wykonywania robót, zgodnie z przyjętą technologią. Wymagane jest posiadanie min. następującego sprzętu: - zagęszczarki, koparki, walca, równiarki, rozściełacza (układarki do masy bitumicznej), - otaczarki do produkcji masy mineralno-bitumicznej (wykonawca nie posiadający otaczarki musi przedstawić umowę z producentem masy mineralno-bitumicznej, który gwarantowałby mu jej sprzedaż w takiej ilości i czasie, umożliwiającym wykonanie przedmiotowego zadania w terminie). Doświadczenie. Zrealizowali pomyślnie jako Główny Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 200.000,00 zł. Sytuacja finansowa. Dysponują środkami finansowymi lub mają dostęp do kredytu w wysokości 200.000,00 zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: analiza dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawców na zasadzie spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku spółek cywilnych należy załączyć wpis do ewidencji działalności gospodarczej każdego z udziałowców oraz umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie; c) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; d) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; e) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca; f) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; g) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; h) oświadczenie w sprawie ustanowienia pełnomocnictwa wykonawców (dotyczy wykonawców składających wspólną ofertę); i) wstępny harmonogram robót.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.republika.pl/pzdkielce
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Miła 73, 25-618 Kielce. Opłata: 30,00. Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: W siedzibie zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2008 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Powiatowego Zarządu Dróg w Kielcach, ul. Miła 73, 25-618 Kielce..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KIELC
- "Dostawa materiałów konserwatorskich dla pracowni muzealnej - powtórka"
- Dostawa urządzeń multimedialnych
- Zakup wraz z dostawą zestawu odczynników do wyznaczania miana fizycznego i funkcjonalnego wektora lentiwirusowego dla Zakładu Inżynierii Genetycznej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Świadczenie usługi w zakresie całodobowego żywienia pacjentów szpitala
- Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych na potrzeby WFOŚiGW w Kielcach oraz materiałów informacyjno-promocyjnych PDE w ramach projektu pn."Projekt Doradztwa Energetycznego".
- "Zakup produktów betonowych na potrzeby Rejonowego Przedsiębiorstwa Zieleni i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w 2026"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zagospodarowanie kwartału w rejonie ulic: Matejki , Wojska Polskiego, Sikorskiego i Alei Wolności w Głogowie"
- Rozbudowa drogi gminnej nr 360315W Kotuń-Polaki, gmina Kotuń
- "Wzmocnienie nawierzchni drogi powiatowej nr 1140F relacji Nowogród Bobrzański - Łagoda"
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Zakliczyn
- Przebudowa drogi gminnej nr 070128C w miejscowości Dąbrówka
- Bieżące utrzymanie ulic o nawierzchni z płyt betonowych na terenach administrowanych przez Zarząd Dróg, Zieleni i Transportu w Olsztynie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





