eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWymiana instalacji elektrycznej w ramach zadania p.n. Modernizacja obiektu Zespołu Szkół Samochodowych i Licealnych nr 2 przy Al. Jana Pawła II Nr 69 w Warszawie (znak sprawy2/ZP/ZSSiL Nr 2/2011)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-13

Warszawa: Wymiana instalacji elektrycznej w ramach zadania p.n. Modernizacja obiektu Zespołu Szkół Samochodowych i Licealnych nr 2 przy Al. Jana Pawła II Nr 69 w Warszawie (znak sprawy: 2/ZP/ZSSiL Nr 2/2011)
Numer ogłoszenia: 137543 - 2011; data zamieszczenia: 13.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Samochodowych i Licealnych Nr 2 , ul. Jana Pawła II 69, 01-038 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8380461, faks 022 8380461.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Szkół Samochodowych i Licealnych nr 2.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana instalacji elektrycznej w ramach zadania p.n. Modernizacja obiektu Zespołu Szkół Samochodowych i Licealnych nr 2 przy Al. Jana Pawła II Nr 69 w Warszawie (znak sprawy: 2/ZP/ZSSiL Nr 2/2011).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie wymiany instalacji elektrycznej w ramach zadania p.n. Modernizacja obiektu Zespołu Szkół Samochodowych i Licealnych przy Al. Jana Pawła II Nr 69 w Warszawie, w zakres której wchodzi: 1) wymiana instalacji oświetleniowej oraz doposażenie w system oszczędzania energii elektrycznej, 2. montaż instalacji oświetlenia awaryjnego oraz ewakuacyjnego, 3. wymiana instalacji gniazd ogólnych 4. montaż instalacji gniazd komputerowych, 5. wymiana instalacji dzwonkowej, 6. wymiana oraz montaż instalacji niskoprądowych w tym: instalacji logicznej, instalacja telefoniczna, monitoringu, wraz z adaptacją do istniejących urządzeń, 7. montaż instalacji oświetlenia zewnętrznego wokół budynku, 8. wymiana instalacji odgromowej na dachu, 9. wymiana rozdzielni i tablic elektrycznych wraz z wyłącznikiem p. poż., 10. prace budowlano- wykończeniowe Powyższe prace obejmują piętro I oraz piętro II budynku. Jednocześnie na parterze obejmują wymianę rozdzielnic oraz rozprowadzenie instalacji w korytkach kablowych. Ze względu na zastosowany system dla instalacji niskoprądowych w zakres przedmiotu zamówienia wchodzi ich wykonanie w całym budynku. Wykonane instalacje niskoprądowe muszą obejmować instalacje logiczne, instalacje telefoniczne, dzwonkową, monitoringu, wraz z adaptacją do istniejących urządzeń. Zakres prac zgodny z przedmiarem robót oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Uwaga - roboty budowlane prowadzone będą w czynnej placówce oświatowej. Do celów wykonania robót obiekt będzie udostępniony całodobowo. 2. Szczegółowy zakres prac określają: 1) Dokumentacja projektowa, tj: - Projekt budowlano-wykonawczy remontu instalacji elektrycznych w Zespole Szkół Samochodowych i Licealnych Nr 2 przy ul. Jana Pawła II Nr 69 w Warszawie data opracowania 4-5 maj 2011 r. Autorstwa: AKD projektowanie instalacji elektrycznych, 02-791 Warszawa, ul. Braci Wagów 2/34, - Projekt budowlano-wykonawczy remontu instalacji elektrycznych w Zespole Szkół Samochodowych i Licealnych Nr 2 przy ul. Jana Pawła II Nr 69 w Warszawie - Projekt Budowy Instalacji SYSTEMU CCTV data opracowania 4 maj 2011 r. Autorstwa: Luxmat-Telecom Sp. z o.o., 00-124 Warszawa, Rondo ONZ 1, - Projekt budowlano-wykonawczy remontu instalacji elektrycznych w Zespole Szkół Samochodowych i Licealnych Nr 2 przy ul. Jana Pawła II Nr 69 w Warszawie -Projekt modernizacji oświetlenia i automatyka oświetlenia w klasach, korytarzach i pomieszczeniach administracyjnych Zespołu Szkół Samochodowych i Licealnych Nr 2 w Warszawie data opracowania 4 maj 2011 r. Autorstwa:Inspiracje Światłem - Projekty, Doradztwo Oświetlenia, 15-501 Białystok, ul. Baranowicka 115 lok. 3 . 2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót na potrzeby wykonania remontu instalacji elektrycznych w Zespole Szkół Samochodowych i Licealnych Nr 2 przy Al. Jana Pawła II Nr 69 w Warszawie, data opracowania 4-5 maj 2011 r. Autorstwa: AKD projektowanie instalacji elektrycznych, 02-791 Warszawa, ul. Braci Wagów 2/34. 3. Informacje dodatkowe: 1) Zamawiający udostępni Wykonawcy zamykane pomieszczenie, w celu umożliwienia magazynowania zakupionego materiału do realizacji umowy, przy czym nie bierze on odpowiedzialności za zgromadzony materiał. Odpowiedzialność za zmagazynowany materiał i jego ochrona przed kradzieżą lub uszkodzeniem spoczywa na Wykonawcy. 2) Zamawiający udostępni Wykonawcy obiekt, w którym będą prowadzone roboty będące przedmiotem niniejszej umowy przez całą dobę. Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien dokładnie zapoznać się z terenem wykonania  przyszłych robót ogólnobudowlanych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego o łącznej wartości do 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia jakie obejmuje zamówienie podstawowe.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.07.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonali co najmniej 2 roboty budowlane polegające na wymianie starej lub montażu nowej instalacji elektrycznej, w tym jednej roboty budowlanej o minimalnej wartości brutto 350.000,00 zł. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykażą, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych - kierownik robót, należącą do Izby Inżynierów Budownictwa. Zamawiający określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konferencji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane ( Dz. U. z 2006 r nr 156, poz 1118 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r nr 63, poz. 394). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo do podpisania oferty, określające jego zakres i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. 2. W przypadku gdy ofertę składają wykonawcy występujący wspólnie wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy pzp, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Dokumenty, z których wynika umocowanie do udzielenia pełnomocnictwa.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Stosownie do postanowień art. 144 ust. 1 ustawy pzp, zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy (zmiany oraz warunki tych zmian zostały określone we wzorze umowy w § 16), tj.: 1) W przypadku konieczności zmiany przez Zamawiającego dokumentacji projektowej nie prowadzącej do zmiany przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ i umowie, w skutek ujawnienia się wady projektowej, której Wykonawca nie miał obowiązku sprawdzić, która uniemożliwia prawidłowe wykonanie zamówienia i której nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy dopuszcza się: a) zmianę terminu realizacji gdy zajdzie uzasadniona potrzeba, tj. w przypadku wystąpienia warunków pogodowych uniemożliwiających, ze względów technologicznych prowadzenia robót, pomimo dołożenia przez Wykonawcę wszelkich starań, aby roboty mogły zostać zrealizowane w terminie umownym, strony przewidują możliwość wydłużenia terminu realizacji Przedmiotu Umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1 po wprowadzeniu stosownych zmian do umowy w formie aneksu do umowy podpisanego przez obie strony - z zastrzeżeniem, iż okres wydłużenia terminu realizacji nie może być dłuższy niż okres trwania ww. warunków pogodowych powodujących brak możliwości prowadzenia robót. 2) Wystąpienia awarii, powstałej bez winy Wykonawcy, mającej wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. Zmiana terminu umownego, zostanie określona po usunięciu skutków awarii. 3) Losowej przyczyny zmiany nadzoru inwestorskiego ze strony Wykonawcy lub Zamawiającego. 4) Losowej przyczyny zmiany podwykonawcy, z zastrzeżeniem, że jeśli Wykonawca w procedurze udzielenia zamówienia publicznego w wyniku, którego zawarto niniejszą umowę posłużył się doświadczeniem podwykonawcy, nowy podwykonawca musi również wykazać się doświadczeniem wymaganym przez zamawiającego w procedurze o udzielenie zamówienia publicznego będącego przedmiotem umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zssam2.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego, pokój Nr 28 lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2011 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Dyrektora - Zespołu Szkół Samochodowych i Licealnych nr 2, pok. 28 , Al. Jana Pawła II Nr 96, 01-038 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.