eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieradz › SZKOLENIA ZAWODOWE OSÓB BEZROBOTNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-27

Sieradz: SZKOLENIA ZAWODOWE OSÓB BEZROBOTNYCH
Numer ogłoszenia: 137529 - 2010; data zamieszczenia: 27.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Polna 5, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 043 6511402, faks 043 6511402.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopssieradz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SZKOLENIA ZAWODOWE OSÓB BEZROBOTNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi szkolenia polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursów zawodowych dla osób bezrobotnych uczestniczących w projekcie 50+ aktywni zawodowo współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie składa się z 3 części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na każdą z poniższych części: 1 Ochrona osób i mienia ( z licencją) 1 x 10 osób 2 Opiekun osób chorych i starszych 1 x 10 osób 3 Gastronomiczny (kucharz) 1 x 10 osób.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają taki obowiązek ich posiadania: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: -jest instytucją szkoleniową w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.), tj. posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych. Ocena spełniania ww. warunków dokonana będzie przez Zamawiającego poprzez weryfikację wpisu do RIS w elektronicznej bazie danych prowadzonej przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli instytucja szkoleniowa będzie figurowała w Rejestrze Instytucji Szkoleniowych jako instytucja aktywna w roku 2010.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał: - w części 1 zamówienia: co najmniej 2 kursy ochrony osób i mienia dla 10 osób każdy, - w części 2 zamówienia: co najmniej 2 kursy opiekun osób chorych i starszych dla 10 osób każdy, - w części 3 zamówienia: co najmniej 2 kursy gastronomiczne dla 10 osób każdy. Ocena spełniania w/w warunków dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w niniejszej SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował: - potencjałem technicznym (lokal, wyposażenie, sprzęt, urządzenia, stanowiska do zajęć praktycznych,) adekwatnym do danej części zamówienia umożliwiającym realizację szkolenia, określonych w załączniku nr 1 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w niniejszej SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował: - osobami o wykształceniu, kwalifikacjach i doświadczeniu: -w części 1,2,3 zamówienia - co najmniej 2 wykładowcami/trenerami posiadającymi doświadczenie zawodowe w postaci przeprowadzonych w okresie ostatnich 3 lat min. 3 szkoleń grupowych z zakresu tematyki szkolenia, jaką będą wykładać na kursie. Ocena spełniania ww. warunków dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w niniejszej SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Program szkolenia - odrębny dla każdej części zamówienia, b) Wzory zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia i nabycie kwalifikacji - odrębne dla każdej części zamówienia, c) Certyfikaty jakości usług (o ile Wykonawca je posiada) wydane przez instytucje do tego uprawnione (przy ocenie brany jest pod uwagę certyfikat systemu zarządzania jakością ISO, akredytacja kuratora oświaty), d) Pełnomocnictwo, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. e) Pełnomocnictwo, w przypadku podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia (jeśli dotyczy).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Doświadczenie wykonawcy - 30
  • 3 - Posiadanie certyfikatów jakości usług - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) zmiany terminu rozpoczęcia lub zakończenia szkolenia wywołanej w szczególności nie skompletowaniem na czas pełnej grupy szkoleniowej lub przyczynami niezależnymi od Wykonawcy i Zamawiającego (np. działania siły wyższej), 2) zmiany w kadrze dydaktycznej, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn losowych, niezależnych od Wykonawcy. Zmiana ta nie może prowadzić do obniżenia wymagań określonych w SIWZ. Jeżeli Zamawiający uzna, że przyczyna jest uzasadniona Wykonawca musi przedstawić nową kandydaturę o kwalifikacjach spełniających kryteria zawarte w SIWZ, 3) zmiany miejsca realizacji zajęć, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn losowych, niezależnych od Wykonawcy. Zmiana ta nie może prowadzić do obniżenia wymagań technicznych i funkcjonalnych określonych w SIWZ, 4) zmiany harmonogramu zajęć- w uzasadnionych przypadkach i za zgodą Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopssieradz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, 98-200 Sieradz, ul.Polna5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Sieradz,ul.Polna 5 sekretariat pok.2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt 50+ AKTYWNI ZAWODOWO współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs - OCHRONA OSÓB I MIENIA Z LICENCJĄ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba osób do przeszkolenia: 10 - w jednej grupie. Wymagana ilość godzin zajęć dydaktycznych - 252 . Godzina zegarowa zajęć liczy 45 minut zajęć i 15 minut przerwy, przy czym długość przerw może być ustalana elastycznie. Program powinien zawierać wskazane poniżej minimum programowe: - Ogólno - prawne 55 godzin ( zajęcia teoretyczne + praktyczne), - Ochrona osób 32 godziny ( zajęcia teoretyczne + praktyczne), - Ochrona mienia 70 godzin ( zajęcia teoretyczne + praktyczne), - Wyszkolenie strzeleckie 35 godzin ( zajęcia teoretyczne + praktyczne), - Samoobrona i techniki interwencyjne 60 godzin ( zajęcia teoretyczne + praktyczne). Koszty szkolenia obejmują komplet badań (badanie lekarskie i badanie psychologiczne). Szkolenie kończy się egzaminem wewnętrznym sprawdzającym nabyte przez uczestników umiejętności..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 30
    • 3. Posiadanie certyfikatów jakości usług - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs - OPIEKUN OSÓB CHORYCH I STARSZYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba osób do przeszkolenia: 10 - w jednej grupie. Wymagana ilość godzin zajęć dydaktycznych - 120. Godzina zegarowa zajęć liczy 45 minut zajęć i 15 minut przerwy, przy czym długość przerw może być ustalana elastycznie. Program powinien zawierać wskazane poniżej minimum programowe: a)zajęcia teoretyczne 70 godzin - zagadnienia prawne - podstawy psychologii, - gerontologia, - podstawy psychiatrii, - dietetyka i przygotowanie posiłków, - podstawy higieny i pielęgnacji, - publiczna służba zdrowia i system pomocy społecznej, - organizacja pracy i zasady bhp, - etyka w zawodzie opiekunki, b) zajęcia praktyczne 50 godzin Koszty szkolenia obejmują badania kału na nosicielstwo pałeczek z rodzaju Salmonella i Shigella do książeczek badań dla celów sanitarno-epidemiologicznych oraz badanie u lekarza medycyny pracy. Szkolenie kończy się egzaminem wewnętrznym sprawdzającym nabyte przez uczestników umiejętności..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 30
    • 3. Posiadanie certyfikatów jakości usług - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs - GASTRONOMICZNY (KUCHARZ).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba osób do przeszkolenia: 10 - w jednej grupie. Wymagana ilość godzin zajęć dydaktycznych - 140. Godzina zegarowa zajęć liczy 45 minut zajęć i 15 minut przerwy, przy czym długość przerw może być ustalana elastycznie. Program powinien zawierać wskazane poniżej minimum programowe: Planowanie produkcji 4 godziny ( zajęcia teoretyczne + praktyczne), Surowce gastronomiczne 12 godzin ( zajęcia teoretyczne + praktyczne), Maszyny i urządzenia 3 godziny ( zajęcia teoretyczne + praktyczne), Stanowisko pracy 10 godzin teorii, Obróbka wstępna surowców 10 godzin ( zajęcia teoretyczne + praktyczne), Technika sporządzania dań podstawowych 33 godziny ( zajęcia teoretyczne + praktyczne), Sporządzanie zup 10 godzin ( zajęcia teoretyczne + praktyczne), Przekąski 15 godzin ( zajęcia teoretyczne + praktyczne), Wypiek ciast 15 godzin ( zajęcia teoretyczne + praktyczne), Desery i napoje 12 godzin ( zajęcia teoretyczne + praktyczne), Potrawy specjalistyczne 10 godzin ( zajęcia teoretyczne + praktyczne), Ekspedycja wyrobów kulinarnych 6 godzin ( zajęcia teoretyczne + praktyczne). Koszty szkolenia obejmują badania kału na nosicielstwo pałeczek z rodzaju Salmonella i Shigella do książeczek badań dla celów sanitarno-epidemiologicznych oraz badanie u lekarza medycyny pracy. Szkolenie kończy się egzaminem wewnętrznym sprawdzającym nabyte przez uczestników umiejętności..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 30
    • 3. Posiadanie certyfikatów jakości usług - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.