Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-09
Kalisz: dostawa sprzętu komputerowego - nr sprawy 3/nmf/15
Numer ogłoszenia: 137496 - 2015; data zamieszczenia: 09.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Kaliszu , ul. Wrocławska 193-195, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 766 96 42/43.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: ośrodek szkolenia Służby Więziennej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego - nr sprawy 3/nmf/15.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie polega na dostawie sprzętu komputerowego do Centralnego Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Kaliszu. Zamówienie realizowane jest w związku z realizacją projektu predefiniowanego nr 6 (143/2013) Wzmocnienie sprzętowe i modernizacja systemu kształcenia kadry Służby Więziennej w ramach szkół resortowych w ramach Programu PL-17 Wsparcie Służby Więziennej, w tym sankcji pozawięziennych finansowanego w ramach Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014. 1. Notebook 8 szt. 2. Stacja komputerowa zarządzająca 15 szt. 3. Urządzenie backupowe 3 szt. Każdy przedmiot zamówienia powinien być oznaczony zgodnie z aktualnymi wytycznymi dotyczącymi ozna-czania projektów w ramach Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014, dostępnymi na stronach http://www.eog.gov.pl/dokumenty/informacja_i_promocja/strony/default.aspx, tj. oznaczony logotypami Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014. Logotyp NMF musi być użyty albo w kolorze (czerwony PMS 187 C i niebieski PMS 647C) albo musi być czarno-biały. Podstawa logotypu nie może być mniejsza niż 15 mm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.40.00 - Stacje robocze 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.30.00 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2.100,00 zł (słownie: dwa tysiące sto złotych 00/100). 1. Formy wadium Wadium może być wnoszone: A. w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, B. w gwarancjach bankowych, C. w gwarancjach ubezpieczeniowych, D. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109 poz. 1158 z póź. zm.), E. w pieniądzu - przelewem. 2. Terminy dotyczące wadium A. Termin wniesienia wadium upływa dnia 22-06-2015 r. o godz. 10:00. B. Wadium wniesione w jednej z form wymienionych w pkt 1. A÷D powinno znaleźć się w kasie zamawiającego. C. Wadium wnoszone w pieniądzu musi zostać wpłacone przelewem na rachunek zamawiającego: NBP o/Kalisz numer konta: 88 1010 1469 0030 6913 9120 0000 z adnotacją: Wadium - przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego D. O uznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzu wniesiono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego E. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. F. Jeżeli wykonawca nie wniesie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie przez zamawiającego wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 3. Zwrot wadium Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy. 4. Zatrzymanie wadium A. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. B. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu wykazania, że oferowany przedmiot zamówienia będzie spełniać wymagania określone przez zamawiającego wykonawca zobowiązany jest złożyć: A. specyfikację techniczną oferowanego sprzętu potwierdzającą spełnianie wszystkich wymagań, funkcji i parametrów technicznych wyszczególnionych w SIWZ z podaniem oznaczeń takich jak: typ, model, marka oferowanego sprzętu, nazwa i wersja oprogramowania. Zaleca się sporządzenie specyfikacji technicznej na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. B. protokół z przeprowadzonych testów BAPCo SYSmark 2014 potwierdzający spełnianie wymagań określonych w załącznik nr 1 do SWIZ. Protokół z przeprowadzonych testów powinien mieć formę wydruku komputerowego poświadczonego przez wykonawcę, że został utworzony za pomocą oprogramowania licencjonowanego przez BAPCo, a jego treść nie została w żaden sposób zmieniona. Korzystając z uprawnień wynikających z treści art. 9 ust. 3 ustawy, zamawiający dopuszcza, by protokół ten sporządzony był w języku angielskim. C. oświadczenie wykonawcy, że w przypadku awarii dysków twardych w okresie gwarancji, dyski pozostaną u zamawiającego oraz że serwis urządzeń będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących: A. zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, B. sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, C. charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, D. zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, E. pisemnego zobowiązania innego podmiotu do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów do wykonania zamówienia. 2. Jeżeli w kraju miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokument (dokumenty) te powinny być wystawione zgodnie z zasadami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 97
- 2 - Okres udzielonej gwarancji - 3
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian zawarte są w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać nieodpłatnie pod adresem: Centralny Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej, ul. Wrocławska 193-195, 62-800 Kalisz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2015 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego w sekretariacie Komendanta ośrodka; Centralny Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej, ul. Wrocławska 193-195, 62-800 Kalisz.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1) Zamówienie realizowane jest w związku z realizacją projektu predefiniowanego nr 6 (143/2013) Wzmocnienie sprzętowe i modernizacja systemu kształcenia kadry Służby Więziennej w ramach szkół resortowych w ramach Programu PL-17 Wsparcie Służby Więziennej, w tym sankcji pozawięziennych finansowanego w ramach Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014. 2) Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. 3) Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 4) Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. 5) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 6) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 7) OTWARCIE OFERT odbędzie się dnia 22-06-2015 r. o godz. 10:30 w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 206 budynku nr 20 (wartownia)..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Sukcesywne dostawy preparatów do mycia i dezynfekcji z podziałem na 6 zadań
- Noce i Dnie - II etap rewaloryzacji zabytkowego Parku Miejskiego w Kaliszu w zakresie przebudowy i rozbudowy placu zabaw
- USŁUGA UBEZPIECZENIA MIEJSKIEGO ZARZĄDU BUDYNKÓW MIESZKALNYCH W KALISZU
- Przebudowa ul. Podmiejskiej w Kaliszu na odc. od ul. Górnośląskiej do Ronda Westerplatte - etap I
- Wykonanie remontu czterech lokali (pustostanów) będących w zasobie MZBM w Kaliszu, w podziale na cztery części.
- Modernizacja kompleksu sportowego Moje Boisko ORLIK-2012 przy Zespole Szkół Techniczno - Elektronicznych w Kaliszu dofinansowana ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa dysków do archiwizacji na potrzeby PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi
- Dostawa kontrolerów NetApp wraz ze wsparciem producenta
- wykonanie przebudowy i modernizacji pomieszczeń II i III piętra Pawilonu Wielofunkcyjnego na potrzeby Oddz. Onkologicznego i Oddz. Dziennej Chemioterapii oraz dostawy sprzętu med., technicznego
- Dostawa sprzętu komputerowego - umowa ramowa
- BZP.271.13.2024 Cyberbezpieczna Gmina Tarnowskie Góry - Etap 1
- "ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, PROGRAMU DO INWENTARYZACJI ORAZ WYPOSAŻENIA SALI AUDIOWIZUALNEJ DLA MNZP W PRZEMYŚLU"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.