Ogłoszenie z dnia 2007-08-08
Starachowice: Zakup sprzętu i oprogramowania komputerowego.
Numer ogłoszenia: 137490 - 2007; data zamieszczenia: 08.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Starachowice, ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2748811, fax 041 2743057.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.um.starachowice.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu i oprogramowania komputerowego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego sprzętu i oprogramowania komputerowego. Zamówienie obejmuje: 1. Zestaw komputerowy klasy Pentium 4 : - 19 szt. -procesor 3GHz -płyta główna zintegrowana (audio, video 128, lan, raid) -HDD serialATA 160GB -DVD-RW LG -RAM 1GB -klawiatura, mysz -monitor LCD 17, cr 5ms -oprogramowanie: Windows XP Home - 19 licencji MSO Basic 2003 - 17 licencji MSO Prof 2003 - 2 licencje 2. Drukarki i skanery: - CANON PIXMA IP 4200 - 5 szt. - EPSON LX 1170 - 1 szt. - OKI ML 3321 - 3 szt. - laserjet A4 - 5 szt. - atramentowa A3 - 1 szt. - skaner A4 - 4 szt. 3. Akcesoria: - Pamięć FLESH 1GB - 5 szt. - Punkt dostępowy sieci bezprzewodowej z routerem o prędkości 100 Mbps - 1 szt. - Karty sieciowe bezprzewodowe WiFi - 2 szt. 4. Programy dodatkowe: - Total Commander 7 pl - 1 licencja - OCR Readiris 11 pl - 1 licencja - Windows XP pl - 3 licencje - Corel 11 pl - 3 licencje Wykonawca w ramach ceny ofertowej m.in. winien zapewnić: - dostarczenie sprzętu i oprogramowania do siedziby zamawiającego, - uruchomienie komputerów, - obsługę gwarancyjną. Wymagania ogólne: - Dostarczony sprzęt musi spełniać wymogi obowiązujących norm i przepisów - Sprzęt komputerowy musi posiadać parametry techniczne nie gorsze niż podane przez Zamawiającego - Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także za zniszczenia własności prywatnej i osób prawnych spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.12.00 - Sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości : 1600 zł. należy wnieść: 1) w pieniądzu - przelewem na konto nr 17102026740000210200033225 Bank PKO BP SA - z takim wyliczeniem, aby wpłynęło na rachunek Zamawiającego najpóźniej w terminie złożenia oferty; 2) w innych formach - w terminie składania oferty (oryginał dokumentu zdeponować w kasie, kopię dokumentu dołączyć do oferty). Potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopie przelewów oraz pokwitowań złożenia dokumentów dotyczących innych niż w pieniądzu form wadium, należy dołączyć do oferty najpóźniej w terminie jej składania. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W zakresie wiedzy i doświadczenia wymagane jest wykonanie w okresie ostatnich trzech lat minimum 2 zadań o charakterze porównywalnym z zakresem zamówienia tj. realizację dostaw sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 50 % ceny ofertowej. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Udzielą min. 2 letniej gwarancji na dostarczony sprzęt. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie zawartych w ofercie oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt 7 SIWZ - wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1, wykonawca składa oświadczenie zawarte w formularzu OFERTA. 1.Zamawiający w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, żąda załączenia do oferty: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 2. Zamawiający w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, żąda załączenia do oferty: a) wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - sporządzonego wg załącznika - DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE Wymagane jest wykazanie minimum 2 zadań o charakterze porównywalnym z zakresem zamówienia tj. realizację robót dostaw sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 50 % ceny ofertowej. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane dostawy zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełniać łącznie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.starachowice.pl/?k=186
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Referat Zamówień Publicznych (pok. 119), ul. Radomska 45, 27- 200 Starachowice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2007 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski Referat Zamówień Publicznych (pok. 119), ul. Radomska 45 27- 200 Starachowice.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z STARACHOWIC
- Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą butli i urządzeń, przeglądem instalacji wewnętrznej gazów medycznych oraz systemem monitorowania stanów butlowych
- Dostawa samochodu osobowego z napędem typu Hybrid
- Modernizacja pracowni tematycznych w ramach projektu "Modernizacja i doposażenie infrastruktury szkolnictwa zawodowego w Powiecie Starachowickim
- Część 1 "Bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni gruntowej ulepszonej w mieście Starachowice w 2026 r." Część 2 "Bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej (...)
- "Modernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 3 w Starachowicach przy ul. Leśnej 40, utworzenie 32 miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3"
- Część 1: "Naprawy bieżące, konserwacje i usuwanie awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych (...)". Część 2: "Naprawy bieżące, konserwacje i usuwanie awarii w zakresie robót elektrycznych (...)"
więcej: przetargi w Starachowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa w ramach realizacji projektu pn. "Poprawa jakości i dostępności kształcenia zawodowego w szkołach ponadpodstawowych wraz z doposażeniem pracowni w Powiecie Wałeckim."
- Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Dopiewo oraz jednostkach budżetowych gminy. Zadanie 1 - Poprawa bezpieczeństwa - obszar techniczny.
- Modernizacja systemu pomiaru zużycia wody wraz z montażem systemu zdalnego odczytu
- "Przedłużenie subskrypcji i wsparcia producenta dla posiadanych przez Zamawiającego produktów Check Point oraz objęcia gwarancją całego posiadanego Systemu Firewall"
- Dostawa Systemu Informacji Prawnej.
- Wdrożenie Sytemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów i Automatyzacji Procesów Biznesowych wraz z integracją z systemem Infomedica dla Szpitala.
więcej: Sprzęt związany z komputerami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





