eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sępólno Krajeńskiedostawa wyrobów betonowych w ilości stosownej do potrzeb Zarządu Drogowego w Sępólnie Krajeńskim w 2009 roku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-02

Sępólno Krajeńskie: dostawa wyrobów betonowych w ilości stosownej do potrzeb Zarządu Drogowego w Sępólnie Krajeńskim w 2009 roku.
Numer ogłoszenia: 13742 - 2009; data zamieszczenia: 02.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Drogowy - Powiat Sępoleński , ul. Koronowska 5, 89-400 Sępólno Krajeńskie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3881202, faks 052 3881202.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zarzad-drogowy.info

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa wyrobów betonowych w ilości stosownej do potrzeb Zarządu Drogowego w Sępólnie Krajeńskim w 2009 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów betonowych w ilości stosownej do potrzeb Zarządu Drogowego w Sępólnie Krajeńskim w 2009 roku: - drobnowymiarowej wibroprasowanej betonowej kostki brukowej szarej o gr. 6 cm, - drobnowymiarowej wibroprasowanej betonowej kostki brukowej kolorowej o gr. 6 cm, - drobnowymiarowej wibroprasowanej betonowej kostki brukowej szarej o gr. 8 cm, - drobnowymiarowej wibroprasowanej betonowej kostki brukowej kolorowej o gr. 8 cm, - obrzeży betonowych szarych o wym. 100x25x8 cm, - obrzeży betonowych szarych o wym. 100x30x8 cm, - betonowych krawężników ulicznych szarych o wym. 100x30x15 cm, - betonowych krawężników ulicznych najazdowych szarych o wym. 100x22x15 cm, - betonowych krawężników ulicznych skosowych szarych o wym. 100x22/30x15 cm, - betonowych krawężników ulicznych łukowych szarych o wym. 78x30x15 cm..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.42.00 - Produkty betonowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy nie są wyklu-czeni z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 UPZP oraz spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 UPZP. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić Formularz oferty (zał. nr 1 do SIWZ), a także złożyć wymagane oświadczenia i dokumenty. Wszystkie ceny określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom. Zastosowanie przez Wykonawcę stawki podatku od towarów i usług (VAT) niezgodnej z obowiązującymi przepisami spowoduje odrzucenie oferty. W przypadku wątpliwości dotyczących zastosowania wysokości stawki podatku VAT Wykonawca zwróci się na piśmie do Zamawiającego w celu ich wyjaśnienia, nie później niż na 6 dni przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty, o których mowa jest w p - kcie 9 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne będzie unieważnienie postępowania. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać Wykonawcę w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 UPZP (treść oświadczenia stanowi integralną część zał. nr 1 do SIWZ), 2.aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4.wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia dostaw tożsamych lub pokrewnych z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, 5.pełnomocnictwa do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie będzie wynikało z treści innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, 6.dokumentów odniesienia gwarantujących o właściwym sposobie deklarowania zgodności wyrobów budowlanych wprowadzanych do obrotu (patrz Rozporządzenie Ministra Infra-struktury z dnia 11 sierpnia 2004 r. w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym - Dz. U. z 2004 r., Nr 198, poz. 2041)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zarzad-drogowy.info.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Koronowska 5, 89-400 Sępólno Kraj.,pok. nr 9.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2009 godzina 08:45, miejsce: ul. Koronowska 5, 89-400 Sępólno Kraj.,pok. nr10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.