eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DuklaBudowa SPiG w Jaśliskach pierwsze wyposażenie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-23

Dukla: Budowa SPiG w Jaśliskach : pierwsze wyposażenie
Numer ogłoszenia: 137425 - 2008; data zamieszczenia: 23.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dukla, ul. Trakt Węgierski 11, 38-450 Dukla, woj. podkarpackie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dukla.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa SPiG w Jaśliskach : pierwsze wyposażenie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2 krzesła 5 65 3 krzesła 4 60 4 krzesła 3 46 5 krzesła 2 30 6 krzesła 1 4 7 Ławki 1-os. 6 75 8 Ławki 1-os. 5 25 9 Ławki 2-os. 5 15 10 Ławki 2-os 4 35 11 Ławki 2-os. 3 28 12 Ławki 2-os. 2 15 13 Ławki 2-os. 1 2 14 Biurka naucz. 11 15 Stół pok. naucz. 1 16 Krzesła tapicerowane 40 17 Szafa na dzienniki 1 18 Szafy ubraniowe szt. 6 19 Meble do cz. socjalnej kpl. 1 20 Szafki na klucze z breloczkami 3 21 Stoły do świetlicy 12 22 Szafa z witryną 12 23 Regał z 2 szafkami 14 24 Szafy z 5 półkami 13 25 Regał z szafką i 3 półkami 13 26 Regał z 5 półkami 12 27 Regał na mapy 4 28 Stojak na mapy 11 29 Wieszaki na plansze 11 30 Prac fiz-chem. stan uczniowskie 3-os. 10 31 Stoliki do prac. Plastyczno-muzycznej 30 32 Stołki do prac technicznej 30 33 Szafki wiszące z panelem na narz. 8 34 Ławki szat. z wieszakami 2400 dwustronne 30 35 Ławki szatniowe 2400 jednostronne 6 36 Ławki szatniowe 1200 jednostronne 6 37 Tablica tryptyk zielona 3 38 Tablica biała do prac komput. 2 39 Tablica biała z 5-cio linią 1 40 Tablica akademicka 1 41 Tablica tekstylna 6 42 Tablice do klas 12 43 Tablice do klas 15 44 Tablice informacyjne wewn. 7 45 Tablice informacyjne zewn. 3 46 Gabloty na puchary 4 47 Ekrany projekcyjne na ścianę 15 48 Regały do biblioteki 40 49 Regał na czasopisma 2 50 Szafka na kartoteki 1 51 Lada biblioteczna 1 52 Stoliki pod komputery 24 53 Stoliki pod komputery 2 54 Fotele z reg. wys. + podłok. 52 55 Kontenerek pod urz. wielofunkc. 4 56 Meble do oddz. przedszkolnego 1 kpl. 57 Meble do gabinetu dyrektora 1kpl 58 Meble do sekretariatu 1 kpl 59 Wózki do sprzątania z wyposaż. 5 szt. 60 Kosze na śmieci 30 szt. 61 Pracownia języków obcych kpl. 1 Meble i tablice wraz z montażem 1-6. Krzesła - stelaż metalowy w kolorze zgodnym z rozmiarem, siedzisko i oparcie ze sklejki bukowej, w oparciu uchwyt na dłoń, łączone nitami PN-EN-1729-2/2007 PN-EN-1729-1/2007 7-13. Ławki - stelaż metalowy w kolorze zgodnym z numerem i wysokością, blat z zaokrąglonymi narożnikami z płyty meblowej melaminowanej gr. 18 mm , wykończonej obrzeżem z PCW 2mm (podwójne - 1300x600 , pojedyncze - 700x600) kolor buk. 14 .Biurka nauczycielskie - 11 sztuk (5- buk, 6- jabłoń) blat o wymiarach 1300x700x760, 3 osłony boczne, kontenerek podwieszany z 2 szufladami i 1 półką, konstrukcja metalowa w kolorze aluminium, nogi z rury o Ø 60 mm., blat wykończony obrzeżem z PCW 2 mm Meble do pokoju nauczycielskiego (buk) 15. Stół wym. 4500x1200x760 blat z laminatu w kolorze buku wykończony obrzeżem z PCW 2 mm, stelaż metalowy pomalowany na kolor aluminium w kszt. jak na rysunku 16. 40 krzeseł, do pokoju nauczycielskiego, (wys. 46 cm) konstrukcja metalowa kolor ramy aluminiowy, miękkie oparcie, w oparciu uchwyt na dłoń, kolor tapicerki szary. 17. 1 szafa (800x420x1935) ze schowkami o jednakowych wymiarach (8 szt.)zamykanymi oddzielnie, drzwiczkami pełnymi, dzielonymi symetrycznie z zamkami. Kolor buk. 1 półka otwarta z przegrodami na 20 dzienników o wysokości 42 cm 18. 6 szaf ubraniowych z 4 drzwiami, wykonane z melaminowanej płyty wiórowej buk z zamkiem patentowym z czterema kluczami dla 24 osób. Wymiary: długość 800, wysokość 1935, głębokość 565 19. Meble do pomieszczenia socjalnego (kolor buk) szafka pod zlewozmywak 800x460x825 drzwi pełne, 3 szafki stojące 800x466x823 z drzwiami pełnymi, 1 szafka z szufladami 400x466x823, szafka nad zlewozmywak z suszarką na naczynia 800x330x700 drzwi pełne, 3 szafki wiszące z drzwiami pełnymi 800x330x700, 2 szafki wiszące z pełnymi drzwiami 400x330x700, szafka stojąca z pełnymi drzwiami 400x466x823, do szafek stojących blat, zlewozmywak 2-komorowy. 20. 3 szafki na klucze z breloczkami (po 50 haczyków) wykonane z blachy stalowej, do zamontowania na ścianie, zamek patentowy, wymiary w mm 400x120x340 (SxGxW) 21. Stoły do świetlicy blat o wymiarach 1200x800 z zaokrąglonymi narożnikami z laminatu w kolorze buk wykończony obrzeżem z PCW 2mm, stelaż metalowy pomalowany na kolor zgodny z wysokością.12 szt. (Nr 5 - 6 szt., Nr 6 - 6 szt.) 22. Szafa z witryną (3/5 wysokości) z szybą bezpieczną 12 szt. (6 buk, 6 olcha 800x420x1850 23. Regał z 2 szafkami (2 półki w środku) zamykanymi na klucz (2/5) rozdzielone otwarta półką 14 szt. (7 buk, 7 olcha) 800x420x1850 24. Szafy zamykane na klucz z 5 półkami na segregatory 13 szt. (6 buk, 7 olcha)800x420x1850 25. Regał z dolną szafką (2/5) i 3 półkami 13 szt. (6 buk, 7 olcha) 800x420x1850 26. Regał z 5półkami 12 szt. (6 buk, 6 olcha) 800x420x1850 27. Stojak na mapy 4 szt. po 28 map (700x500x800) 28. Wieszak na mapy 11 szt. o konstrukcji metalowej, kolor niebieski, reg. wysokość 1100 - 1900 29. Wieszaki na plansze (A0) 11 szt. o konstrukcji metalowej w kolorze niebieskim z 15 haczykami ( 900x500x1230 ) Pracownia fizyczno-chemiczna do gimnazjum 30. 10 szt. stołów laboratoryjnych uczniowskich 3 osobowych o konstrukcji metalowej, blat stołu pokryty twardym laminatem z wstawką energetyczną. o wymiarach 1800 x 650 x 760 mm, wyposażony w transformator małej mocy zasilany napięciem sieciowym 230V, o napięciu wtórnym 3/6V, 5A i 9/12V, 3A oraz prostownik dwupołówkowy do wymienionych napięć, komplet przewodów 20 szt. /stół. Meble do sali plastyczno - muzycznej 31. Stoły o konstrukcji metalowej z regulacją wysokości i pochylenia blatu, 30 szt. (700x600) (buk) Meble do pracowni technicznej 32. Stołki 30 szt. konstrukcja metalowa, wys. 460, siedzisko z płyty 300x300 kolor buk 33. Szafki wiszące 8 szt. 1200x600x250 zamykane na zamek, wykonane z płyty laminowanej z panelem na narzędzia (kolor buk) Wyposażenie szatni 34. Ławki szatniowe 30 szt. dwustronne z 16 wieszakami, konstrukcja metalowa kolor szary długość siedziska 2400, szerokość 800, wysokość 1800, z półką na buty i oparciem. 35. Ławki szatniowe 6 szt. jednostronne z 8 wieszakami konstrukcja metalowa, kolor szary długość siedziska 2400, szerokość 400, wysokość 1800, z półką na buty i oparciem. 36. Ławki szatniowe 6 szt. jednostronne z wieszakami, konstrukcja metalowa, kolor szary długość siedziska 1200, szerokość 400, wysokość 1800, z półką na buty i oparciem. Siedziska i oparcie wykonane z desek lakierowanych w kolorze naturalnym. Tablice szkolne 37. Tryptyk zielona 3 szt. (3400x100) 38. Biała do pracowni komputerowej 2 szt. (1700x100) 39. Biała do muzyki z 5-ciolinią 1 szt. (3400x100) 40. Tablica akademicka przesuwana zielona 1 szt. 1700x100 41. Tablica tekstylna z kształtowników aluminiowych 6 szt. 1200x100 Tablice informacyjne wykonane z aluminium 42. Klasowe 12 szt. 2015x1215 listwa z aluminium, płyta gąbczasta pokryta płótnem 43. Klasowe 15 szt. 2015x1215 listwa z aluminium, płyta gąbczasta pokryta korkiem 44. Ogłoszeniowe wewnętrzne 7 szt. 1500x1000x130, zamykane, profile aluminiowe z przesuwnymi szybami, powierzchnia do wieszania z korka 45. Ogłoszeniowe zewnętrzne 3 szt. 1020x1220x108, zamykane na klucz profile aluminiowe z przesuwnymi szybami, powierzchnia do wieszania z korka, 46. Gabloty na puchary 4 szt 1700x1200x150 obramowanie z płyty laminowanej w kolorze buk 47. Ekrany projekcyjne ścienne 15 szt. 180 cm x180 cm Meble do biblioteki płyta laminowana jabłoń 48. Regały biblioteczne na 17000 woluminów 1900x850x360 40 szt. (38 szt. z 6 półkami, 2szt. z dolną szafką (2/5) i 3 półkami 49. Regał ekspozycyjny na czasopisma 1900x850x360 z 5 półkami, kolor jabłoń 50. Szafka biblioteczna na kartoteki 30 szuflad (1360x920x440) wykonana z płyty laminowanej w kol. jabłoń z 30 szufladami (5 kolumn szuflad) szafka dolna zamykana wys. 600 mm z dwoma półkami 51. Lada biblioteczna (1300x600x760) z płyty laminowanej w kolorze jabłoń z dwoma przegrodami na karty biblioteczne z blatem i szufladą oraz szafką zamykaną na klucz Meble do sali komputerowej 52. 24 stoliki pod komputery(2-osobowe), blat z płyty laminowane 18 mm kolor buk, 1300x700x76. stelaż metalowy, półka pod klawiaturę wysuwana (1000x500), półka na komputer na zewnątrz stolika 300x500, półka nad komputerem 300x600 53. Stoliki pod komputery 2 szt. podwójne 1400x600x760, stelaż metalowy, blat płyta - kolor jabłoń, przystawki dolne na komputer na zewnątrz po obydwu stronach 300x500, półka nad komputerem po obydwu stronach 300x600, szuflada na klawiaturę dzielona- podwójna 54. Fotele obrotowe 52 szt. z reg. wys. z podłokietnikami, tapicerka w kolorze szarym 55. Kontenerek pod urządzenie wielofunkcyjne z 3 szufladami 4 szt. 600x500x600 wykonany z płyty laminowanej w kolorze buk - 3 szt., w kolorze jabłoń - 1 szt. 56. Meble do oddziału przedszkolnego (kolorowe) zestaw mebli przedszkolnych na długość 8400 A- przystawka narożna z półkami półokrągłymi 1360x400x400 - kolor zielony B- regał z szufladami 1360x1400x400 (2 półki, 6 szuflad w 2 rzędach - kolor czerwony C- regał z szafką 1700x1000x400 - kolor żółty D- regał z szafką górną i szufladami w środku 1700x700x400 - kolor niebieski jasny E- regał z 4 półkami 1360x1000x400 - kolor pomarańczowy F- regał narożny z 4 półkami 1360x1200x400x700- kolor niebieski ciemny 57. Meble do gabinetu dyrektora - meble z płyty laminowanej kolor calvados lub zbliżony: - biurko gabinetowe (1200x800x760) z podwieszanym kontenerkiem 400x580x62 z 3 szufladami - 2 szafy biurowe z 5 półkami o reg. wysokości, zamek bębenkowy, 800x500x2000 - 2 szafy z 3 półkami, zamek bębenkowy 800x350x1250 - 2 regały biurowe 2 półki z szafką 800x350x1250, wys. szafki 375 - 1 regał narożny niski z 3 półkami 350x350x1250 - fotel biurowy, siedzisko z czarnej skóry, oparcie ze skaju, regulacja wysokości, podłokietniki, kółka do powierzchni dywanowych 1 szt. - 1 szafka na kartoteki 400x350x1250 zamykana na klucz patentowy - 2 szafy do przechowywania rzeczy i ubrań z drążkiem na wieszaki i półką na nakrycie głowy z zamkiem bębenkowym 400x550x1850 - 4 krzesła konferencyjne z płozami kontr. metalowa chrom, siedzisko i oparcie tapicerowane kolor szary 58. Meble do sekretariatu z płyty laminowanej kolor olcha: - biurko gabinetowe (1200x800x760) z podwieszanym kontenerkiem 400x580x620 z 3 szufladami - 2 szafy biurowe z 5 półkami o reg. wysokości, zamek bębenkowy, 800x500x2000 - 2 szafy z 3 półkami, zamek bębenkowy 800x350x1250 - 2 regały biurowe 2 półki z szafką 800x350x1250, wys. szafki 375 - 1 regał narożny niski z 3 półkami 350x350x1250 - fotel biurowy, siedzisko z czarnej skóry, oparcie ze skaju, regulacja wysokości, podłokietniki, kółka do powierzchni dywanowych 1 szt. - 1 szafka na kartoteki 400x350x1250 zamykana na klucz patentowy - 1 szafa do przechowywania rzeczy i ubrań z drążkiem na wieszaki i półką na nakrycie głowy z zamkiem bębenkowym 800x550x1850 - 4 krzesła konferencyjne tapicerowane konstrukcja drewniana w kolorze mebli 59. 5 wózków do sprzątania z wyposażeniem (mop i szczotka do zamiatania z kijem, worek na śmieci, 3 półki, 2 wiadra, wyciskacz do mopa). 60. Kosze na śmieci plastikowe 25l 30 szt. 61.Pracownia języków obcych kpl. - zestaw dla 24 uczniów stoliki z oprzyrządowaniem (buk), - stanowisko nauczyciela Pracownia językowa z oprogramowaniem uruchamianym na komputerze PC nauczyciela. Poszczególne funkcje systemu uruchamiane przy pomocy myszki. Możliwość dostosowania do wymagań wykładowcy. Pracownia przystosowana do pracy z wieloma rodzajami słuchawek z mikrofonem dynamicznym. Funkcje pracowni językowej dostępne dla słuchacza: Praca indywidualna odsłuch programu nauczania zadanego przez lektora odsłuch wykładu lektora konwersacja z lektorem konwersacja z innym słuchaczem lub wybraną grupą powtarzanie zwrotów po lektorze nagranym na kasecie lub CD kontrola własnej wymowy Praca w parach podsłuch przez lektora wybranej pary konwersacja wybranej pary z lektorem konwersacja w parach z podkładem dźwiękowym Praca w grupach odsłuch programu nauczania przez grupę odsłuch wykładu lektora przez grupę konwersacja w grupie z możliwością kontroli przez lektora konwersacja w grupie z lektorem z transmisją do wybranych słuchaczy konwersacja słuchacza z lektorem z transmisją do wybranych słuchaczy konwersacja słuchacza z grupą z transmisją lub bez konwersacja w grupie z podsłuchem przez inną grupę W każdym trybie możliwe jest nagrywanie wypowiedzi na magnetofon nauczyciela W każdym trybie uczeń posiada podsłuch swojego głosu Funkcje realizowane przez wykładowcę: przełączanie trybów pracy podział słuchaczy na dwie dowolne grupy które jednocześnie realizują własne programy dowolne przełączanie uczniów pomiędzy grupami szybka (jednym przyciskiem) zamiana wybranych grup wyłączenie informacji o podsłuchu podsłuch dowolnego słuchacza, pary lub grupy konwersacja ze słuchaczem, parą lub grupą konwersacja ze słuchaczem z transmisją do wybranych słuchaczy konwersacja z grupą z transmisją do wybranych słuchaczy zapis pracy na magnetofonie wysyłanie programu z dowolnego źródła (magnetofon, DVD, komputer) prowadzenie wykładu przez wbudowany wzmacniacz i głośniki Dodatkowe funkcje pracowni: tworzenie list obecności uczniów przyporządkowanie uczniów z listy do numerów stanowisk funkcja magnetofonu cyfrowego z licznikiem timer dźwięku - uczeń w słuchawkach słyszy dźwięk emitowany z magnetofonu (lub innego źródła) oraz jednocześnie głos nauczyciela objaśniającego daną audycję dystrybucję dźwięku z komputera lektora do stanowisk uczniów przełączanie źródła dźwięku rejestrację dyskusji uczniów (słyszaną przez lektora w słuchawkach) na twardym dysku za pośrednictwem magnetofonu cyfrowego Dodatkowe funkcje z wykorzystaniem komputera: uczeń korzysta z funkcji magnetofonu cyfrowego, dwuścieżkowego obsługiwanego z PC uczeń ma możliwość odsłuchu dźwięku z własnego komputera uczeń ma możliwość regulacji siły dźwięku w słuchawkach uczeń może słyszeć jednocześnie dźwięk ze swojego komputera oraz z pracowni językowej (głos lektora, audycje z CD, kasety, komputera lektora) uczeń może nagrywać swój głos oraz to co słyszy w słuchawkach - na swoim komputerze nauczyciel ma możliwość podsłuchu dźwięku z komputera ucznia

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.11.14.11 - 36.11.14.11 Oryginalny kod CPV: 36.15.00.00 - Meble szkolne Kod CPV wg słownika 2008: 39.16.00.00 - Meble szkolne Oryginalny kod CPV: 36.12.14.00 - Meble komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.40.00 - Meble komputerowe Oryginalny kod CPV: 36.12.00.00 - Meble inne niż domowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.12.12.00 - Drewniane meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe 36.12.12.45 - 36.12.12.45 Oryginalny kod CPV: 36.11.14.20 - Krzesła biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.20.00 - Krzesła Oryginalny kod CPV: 36.15.31.10 - Sprzęt dydaktyczny Kod CPV wg słownika 2008: 39.16.21.10 - Sprzęt dydaktyczny Oryginalny kod CPV: 36.15.20.00 - Meble przedszkolne Kod CPV wg słownika 2008: 39.16.10.00 - Meble przedszkolne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 22.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Informacja dotycząca wadium - 4 000,00 zł słownie: cztery tysiące złotych Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jeden lub kilku następujących formach : - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych ; Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto :Podkarpacki Bank Spółdzielczy w Sanoku Oddział Dukla Nr konta : 58 86 42 10 96 20 10 96 00 18 33 00 02. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli : - upłynął termin związania ofertą; - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy; - zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami , jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie ; - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami, 6) spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją, 7.2 Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: 1. wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności; 2. wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; 3. wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4. osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 5. spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6. spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 7. spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 8. osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 9. podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 10. wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punkcie 7.3 Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy: 1. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; 2. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy; 7.4 Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: 1) przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, 2) niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, 3) ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) formularz ofertowy ( z wykorzystaniem wzoru), 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych ( z wykorzystaniem wzoru ) - załącznik nr 2, 3) oświadczenie o podwykonawcach - załącznik nr 3, 4) zaakceptowany i wypełniony przez wykonawcę projekt umowy - załącznik nr 4, 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualny zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 5, 6) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu Ubezpieczeń społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że w wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- załącznik nr 6, 7) potwierdzenie wpłaty wadium - załącznik nr 7.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dukla.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dukla, 38-450 Dukla, ul. Trakt Węgierski 11, pokój Nr 14..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2008 godzina 08:00, miejsce: Urząd Gminy Dukla, 38-450 Dukla, ul. Trakt Węgierski 11, pokój Nr 22..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.