eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary Śląskie › Usługi szkoleniowe dla uczestników projektu Przywrócić wartości - projekt Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie na rzecz integracji i aktywizacji mieszkańców Piekar Śląskich współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-09

Piekary Śląskie: Usługi szkoleniowe dla uczestników projektu Przywrócić wartości - projekt Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie na rzecz integracji i aktywizacji mieszkańców Piekar Śląskich współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 137413 - 2013; data zamieszczenia: 09.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Bpa Nankera 103, 41-947 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 288 35 74; 287 95 03, faks 32 287 95 03.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mopr.piekary.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe dla uczestników projektu Przywrócić wartości - projekt Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie na rzecz integracji i aktywizacji mieszkańców Piekar Śląskich współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu: część nr 1 - Warsztaty rodzicielskie dla 2 grup: I grupa - maksymalnie 14 osób dorosłych oraz maksymalnie 19 dzieci (6 dzieci w wieku 1-3 lat, 10 dzieci w wieku 4-10 lat, 3 dzieci w wieku 11-14 lat), które będą uczestniczyć tylko w zajęciach wyjazdowych, II grupa - maksymalnie 18 osób dorosłych oraz maksymalnie 23 dzieci (7 dzieci w wieku 1-3 lat, 15 dzieci w wieku 4-10 lat, 1 dziecko 11 letnie), które będą uczestniczyć tylko w zajęciach wyjazdowych; - cel: podniesienie wiedzy na temat prawidłowego podejmowania zadań wychowawczych i opiekuńczych uczestników/uczestniczek; - warsztaty dla każdej z grup będą zorganizowane w formie dwóch dni szkoleń stacjonarnych, w każdym dniu po 6 godz. dydaktycznych, oraz 3-dniowych warsztatów wyjazdowych (od piątku po południu do niedzieli wieczorem). Liczba godzin zajęć w trakcie warsztatów wyjazdowych - 16. Wykonawca zostanie zobowiązany do przeprowadzenia części zajęć wyjazdowych w formie ćwiczeń wspólnie z dziećmi. - Wykonawca na czas nieobecności osób dorosłych (odbywających zajęcia w ramach niniejszego zamówienia w części wyjazdowej) winien zapewnić opiekę nad małoletnimi dziećmi dostosowaną do ich wieku i sprawowaną przez doświadczoną kadrę, w ramach której Wykonawca zapewni co najmniej 3 propozycje animacji dla dzieci, biorąc także pod uwagę wystąpienie niesprzyjających warunków atmosferycznych (uwzględniając w szczególności: zabawy ruchowe na powietrzu, spacer po okolicy z możliwością zwiedzenia miejscowych atrakcji, przejście na miejscowy plac zabaw, zajęcia plastyczno-ruchowe na terenie ośrodka itp.). Sprawowanie opieki winno odbywać się w miejscu zakwaterowania lub w najbliższej okolicy, jeśli wymaga tego forma animacji, - Wykonawca zapewnia materiały dydaktyczne dla uczestników warsztatów, na zakończenie Wykonawca wyda uczestnikom zaświadczenia potwierdzające udział w warsztatach, - wymagania dotyczące miejsca przeprowadzenia szkoleń stacjonarnych: miejsce szkolenia zapewni Wykonawca, z zastrzeżeniem, że przejazd z Piekar Śląskich (Centrum) do miejsca szkolenia publicznymi środkami transportu, nie może przekroczyć 1 godziny, - wymagania dotyczące miejsca przeprowadzenia warsztatów wyjazdowych: zakwaterowanie: obiekt powinien mieścić się w granicach województwa śląskiego, w miejscowości atrakcyjnej pod względem turystycznym, posiadać sale szkoleniowe dostosowane do liczebności grupy, jadalnię i miejsce do wspólnego spędzania czasu służące integracji uczestników,uczestniczek oraz ich dzieci (np. świetlica z telewizorem itp.). Wykonawca zapewni uczestnikom/uczestniczkom i ich dzieciom zakwaterowanie w odrębnych pokojach z pełnym węzłem sanitarnym tj. umywalką, WC, prysznicem z ciepłą i zimną wodą, dostępem do TV, wyposażonych w łóżka jednoosobowe, stolik, krzesła oraz szafki na odzież. Nie dopuszcza się zakwaterowania w obiektach rozproszonych typu domki letniskowe, kempingi, - Wykonawca zapewnia uczestnikom,uczestniczkom posiłki w czasie warsztatów stacjonarnych w tym: gorące posiłki w formie drugiego dania oraz kompotu lub soku owocowego 100% 200ml, kawy lub herbaty 0,25l wraz z dodatkami, kruchych ciasteczek 5 szt. na osobę, - Wykonawca w trakcie warsztatów wyjazdowych zapewni pełne i urozmaicone wyżywienie (dla każdego uczestnika,uczestniczki wyjazdu, w tym dzieci), polegające na przygotowaniu i zaserwowaniu: w piątek - obiadokolacji w postaci ciepłego posiłku oraz szwedzkiego stołu, w sobotę - 3 posiłków w postaci: śniadania oraz kolacji w formie szwedzkiego stołu, dwudaniowego obiadu z deserem i napojem (zupa; np. sztuka mięsa,ryby; odpowiednio: ziemniaki, frytki, ryż, kasza; zestaw surówek; odpowiednio: owoce, ciasto, jogurt; odpowiednio: kompot, sok), w niedzielę - 2 posiłków w postaci: śniadania w formie szwedzkiego stołu oraz dwudaniowego obiadu z deserem i napojem (zupa; np. sztuka mięsa,ryby; odpowiednio: ziemniaki, frytki, ryż, kasza; zestaw surówek; odpowiednio: owoce, ciasto, jogurt; odpowiednio: kompot, sok) Zamawiający nie dopuszcza możliwości serwowania ciepłego obiadu w formie dań gotowych typu fast food oraz gotowych zup typu instant. Z uwagi na obecność dzieci Wykonawca winien uwzględnić potrzeby żywieniowe tej grupy zapewniając rodzicom na ich życzenie dostęp do takich produktów żywnościowych jak np. gorące mleko, płatki śniadaniowe, czekolada lub kakao w proszku (w szczególności podczas śniadania i kolacji). W trakcie odbywania warsztatów Wykonawca zapewni codziennie uczestnikom/uczestniczkom poczęstunek w postaci ciepłego i zimnego napoju oraz suchych przekąsek. W trakcie sprawowania opieki nad dziećmi, Wykonawca winien zaplanować przerwy w zajęciach animacyjnych, podczas których dzieci będą mogły spożyć drobną przekąskę składającą się z zestawu: np. drożdżówka-pączek - porcja, owoców sezonowych oraz napoju np. soki w ilości dostosowanej do ich wieku, - Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia transportu dla uczestników,uczestniczek i ich dzieci oraz bagażu na miejsce realizacji warsztatów wyjazdowych i z powrotem, pojazdem z ilością miejsc pozwalających na komfortowe, swobodne podróżowanie zgłoszonej do wyjazdu grupie uczestników,uczestniczek i ich dzieci, wyposażonym w klimatyzację, sprawnym technicznie, dopuszczonym do ruchu drogowego. Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi/uczestniczce i ich dzieciom napoje na drogę (np. woda mineralna niegazowana, soki w ilości min. 0,5 l na osobę). - Wykonawca zapewnia ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z prowadzonymi zajęciami oraz w drodze do miejsca zajęć i z powrotem. część nr 2 - Trening kompetencji i umiejętności społecznych dla 2 grup uczestników Programu Aktywności Lokalnej Razem lepiej, które będą obejmowały 16 godzin dydaktycznych (4 spotkania po 4 godziny): I grupa - maksymalnie 10 kobiet II grupa - maksymalnie 6 mężczyzn ogólny zakres tematyczny treningów: - sesja wprowadzająca i integracja uczestników - 2h, postawy w życiu człowieka - dochodzenie do postawy aktywnej - 2h - komunikacja interpersonalna - 4h - samoocena i motywacja - 4h, - profilaktyka zachowań ryzykownych i promocja zdrowia - 4h - Wykonawca zapewni materiały dydaktyczne dla uczestników na zakończenie Wykonawca wyda uczestnikom zaświadczenia potwierdzające udział w treningach, - zajęcia odbywać się będą w Piekarach Śląskich w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, - zajęcia dla każdej z grup będą odbywać się 1 raz w tygodniu Wykonawca musi posiadać wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Przedmiot zamówienia realizowany jest dla uczestników projektu Przywrócić wartości - projekt Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie na rzecz integracji i aktywizacji mieszkańców Piekar Śląskich Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z całością Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), wraz z załącznikami, które są integralną częścią niniejszej Specyfikacji.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w zakresie tego warunku nie określa szczególnych wymagań. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy, jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie, wykonał, co najmniej 3 usługi szkoleniowe w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, w tym przynajmniej 1 szkolenie dofinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia dla każdej części osobno. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawców wraz z ofertą, oświadczeń i dokumentów określonych w Rozdziale VIII SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków według formuły spełnia-nie spełnia. Z treści załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia wszystkie warunki. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a w konsekwencji odrzuceniem jego oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że osoba prowadząca zajęcia posiada wykształcenie wyższe pedagogiczne lub psychologiczne oraz co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 100 godz. przeprowadzonych zajęć zgodnych z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawców wraz z ofertą, oświadczeń i dokumentów określonych w Rozdziale VIII SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków według formuły spełnia-nie spełnia. Z treści załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia wszystkie warunki. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a w konsekwencji odrzuceniem jego oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w zakresie tego warunku nie określa szczególnych wymagań. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy, jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony i podpisany formularz Oferty wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, b) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli ofertę podpisuje osoba niewymieniona w dokumencie określającym status prawny Wykonawcy. Pełnomocnictwo powinno być w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w Rozdziale VII niniejszej SIWZ oraz złożyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w Rozdziale VIII SIWZ, b) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w ofercie muszą być złożone dokumenty i oświadczenia wymienione w Rozdziale VIII ust. 2 i 3 SIWZ przez każdego z nich lub przez pełnomocnika w imieniu każdego z nich, c) dokumenty wymienione w Rozdziale VIII ust.1 pkt. b) SIWZ Wykonawcy składają wspólnie, d) oświadczenie wymienione w Rozdziale VIII ust.1 pkt a) SIWZ, oraz formularz ofertowy wymieniony w Rozdziale VIII ust. 5 pkt. a) SIWZ winny być podpisane przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawców, e) oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy (Załącznik nr 2 do SIWZ) składają wszyscy Wykonawcy wspólnie na jednym druku lub Pełnomocnik w imieniu wszystkich, f) ponadto w/w Wykonawcy w myśl art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, g) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem (liderem) konsorcjum.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy są dopuszczone wyłącznie w przypadku zmiany wysokości stawek podatku VAT dotyczących przedmiotu umowy, podlegają one zmianie od dnia wejścia w życie nowych stawek podatku, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie kwota brutto, cena netto pozostanie bez zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mopr.piekary.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Piekarach Śląskich przy ul. Bpa Nankera 103, codziennie w godz. od 8:00 do 15:00 w Dziale Administracyjno - Gospodarczym.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2013 godzina 10:30, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Piekarach Śląskich ul. Bpa Nankera 103 (sekretariat pokój nr 19, piętro I).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt Przywrócić wartości - projekt Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie na rzecz integracji i aktywizacji mieszkańców Piekar Śląskich współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.