Ogłoszenie z dnia 2007-08-08
Sianów: WYKONANIE ROBÓT REMONTOWO-BUDOWLANYCH ZWIAZANYCH Z PRZYWRÓCENIEM FUNKCJONALNOŚCI STOŁÓWEK SZKOLNYCH
Numer ogłoszenia: 137315 - 2007; data zamieszczenia: 08.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Sianów, ul. Armii Polskiej 30/13, 76-004 Sianów, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3185281, fax 094 3185320.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sianow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE ROBÓT REMONTOWO-BUDOWLANYCH ZWIAZANYCH Z PRZYWRÓCENIEM FUNKCJONALNOŚCI STOŁÓWEK SZKOLNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo-budowlanych związanych z przywróceniem funkcjonalności stołówek szkolnych w: Przedszkolu Gminnym w Sianowie - zadanie nr 1, Szkole Podstawowej Nr 2 w Sianowie - zadanie nr 2, Szkole Podstawowej Nr 1 w Sianowie - zadanie nr 3 Gimnazjum Gminnym w Sianowie - zadanie nr 4, Szkole Podstawowej w Szczeglinie - zadanie nr 5, Szkole Podstawowej w Sierakowie - zadanie nr 6, Szkole Podstawowej w Iwięcinie - zadanie nr 7, Szkole Podstawowej w Suchej Koszalińskiej - zadanie nr 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją stanowi załącznik nr 9 - przedmiar robót budowlanych załącznik nr 10 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: nie są wykluczeni z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia postępowania, określonych w Art. 24 ustawy Pzp.tzn: którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania chyba, że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności; w stosunku, do których otwarto likwidację lub niektórych upadłość ogłoszono; którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; będący osobami fizycznymi, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; będący spółkami jawnymi, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; będący spółkami partnerskimi, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; będący spółkami komandytowymi oraz spółkami komandytowo-akcyjnymi, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; będący osobami prawnymi, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; będący podmiotami zbiorowymi w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 roku o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz U z 2002 r. Nr 197, poz. 1661), wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; którzy nie spełniają warunków ogólnych i warunków szczegółowych udziału w postępowaniu, określonych w oparciu o art.22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp; którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem niniejszego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności; którzy założyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik niniejszego postępowania; którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art.26 ust. 3 ustawy Pzp; spełniają warunki wynikające z art.22 ust.1 ustawy Pzp, tzn.: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówień, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; spełniają następujące warunki szczegółowe: wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: Wykonawca musi wykazać, że zrealizował ( rozpoczął i zakończył ) jako wykonawca lub podwykonawca w okresie ostatnich 5 lat, tj. od 01.07.2002 r. do 01.07.2007 r., co najmniej 2 zadania o zakresie, i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego przetargu, są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy niespełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania. Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentów złożonych przez wykonawców na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w SIWZ, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność oryginałem): Oświadczenie o nie podleganiu wykluczenia z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art.24 ustawy Pzp, zgodne z treścią załącznika nr 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp, zgodnie z treścią załącznika nr 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych niniejszej SIWZ, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnym z treścią Załącznik nr 5. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ich oferta musi spełniać następujące wymagania: Wykonawcy muszą dołączyć do oferty pełnomocnictwo, podpisane przez upoważnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców. Każdy z Wykonawców odrębnie ma obowiązek złożyć oświadczenia i dokumenty, o których mowa w SIWZ. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wwwsianow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Sianowie 76-004 Sianów, ul. A. Polskiej 30 pokój nr 4 (oficyna).
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Sianowie 76-004 Sianów, ul. A. Polskiej 30 pokój nr 12 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PRZEDSZKOLE GMINNE W SIANOWIE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont stołówki: Tynki i gładzie jednowarstwowe, malowanie emulsyjne ścian, posadzki z płytek kamionkowych GRES, licowanie ścian płytkami glazurowanymi. Szczegółowy zakres prac stanowi przedmiar robót, który jest załącznikiem do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 2 W SIANOWIE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont stołówki: Tynki i gładzie jednowarstwowe, malowanie emulsyjne ścian, posadzki z płytek kamionkowych GRES, licowanie ścian płytkami glazurowanymi. Szczegółowy zakres prac stanowi przedmiar robót, który jest załącznikiem do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 1 W SIANOWIE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont stołówki: Tynki i gładzie jednowarstwowe, malowanie emulsyjne ścian, posadzki z płytek kamionkowych GRES, licowanie ścian płytkami glazurowanymi. Szczegółowy zakres prac stanowi przedmiar robót, który jest załącznikiem do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: GIMNAZJUM GMINNE W SIANOWIE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont stołówki: malowanie emulsyjne ścian, Szczegółowy zakres prac stanowi przedmiar robót, który jest załącznikiem do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: SZKOŁA PODSTAWOWA W SZCZEGLINIE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont stołówki: malowanie emulsyjne ścian, wymiana grzejnika, wykucie podokienników drewnianych, wymiana okna. Szczegółowy zakres prac stanowi przedmiar robót, który jest załącznikiem do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: SZKOŁA PODSTAWOWA W SIERAKOWIE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont stołówki: malowanie emulsyjne ścian, wymiana grzejnika, wymiana okien, montaż opraw oświetleniowych. Szczegółowy zakres prac stanowi przedmiar robót, który jest załącznikiem do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: SZKOŁA PODSTAWOWA W IWIĘCINIE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont stołówki: malowanie emulsyjne ścian, wymiana okien, montaż opraw oświetleniowych. Szczegółowy zakres prac stanowi przedmiar robót, który jest załącznikiem do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: SZKOŁA PODSTAWOWA W IWIĘCINIE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont stołówki: malowanie emulsyjne ścian, wymiana okien, montaż opraw oświetleniowych. Szczegółowy zakres prac stanowi przedmiar robót, który jest załącznikiem do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: SZKOŁA PODSTAWOWA W SUCHEJ KOSZALIŃSKIEJ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont stołówki: malowanie emulsyjne ścian, wymiana okien, montaż opraw oświetleniowych, posadzki z płytek GRES, wymiana okien, wymiana drzwi, wymiana grzejników c.o. Szczegółowy zakres prac stanowi przedmiar robót, który jest załącznikiem do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.39.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Uszczelnienie świetlików nad czytelnią główną w budynku biblioteki UJK w Kielcach
- Remont klatki schodowej w budynku przy ul. Chłopskiej 30 w Szczecinie.
- Wielobranżowe prace remontowe, w tym instalatorskie w zakresie adaptacji Hali Fizycznej reaktora Maria zlokalizowanej na terenie Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwocku
- Remont pomieszczeń w Pracowni Badań Mikrobiologicznych
- Remont dachów budynków mieszkalnych położonych we Wrocławiu przy ul. Maślickiej - 2 Zadania, ZZK - NZ/241/3408/237/25
- Remont klatek schodowych w budynku przy ul. Małkowskiego 7, 8 i 9 w Szczecinie
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





