eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinSwiadczenie usług w zakresie bieżących prac remontowych i stałej konserwacji w budynkach, lokalach i pozostałych nieruchomościach administrowanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie Zakład Budżetowy w podziale na dwanaście części.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-08

Szczecin: Swiadczenie usług w zakresie bieżących prac remontowych i stałej konserwacji w budynkach, lokalach i pozostałych nieruchomościach administrowanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie Zakład Budżetowy w podziale na dwanaście części.
Numer ogłoszenia: 137304 - 2007; data zamieszczenia: 08.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy, ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4886333, 4886301, fax (091) 48 93 831, 4893832.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Swiadczenie usług w zakresie bieżących prac remontowych i stałej konserwacji w budynkach, lokalach i pozostałych nieruchomościach administrowanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie Zakład Budżetowy w podziale na dwanaście części..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług remontowych i stała konserwacja w: 1.budynkach należących w 100% do gminy i lokalach mieszkalnych w tych budynkach, 2. lokalach mieszkalnych gminy we wspólnotach mieszkaniowych, granice współwłasności na częściach wspólnych określi upoważniona osoba z rejonu administrowanego przez ZBiLK, 3.gminnych budynkach gospodarczych, 4.na terenach wokół budynków, 5.gminnych lokalach użytkowych w budynkach należących w 100% do gminy oraz lokalach użytkowych we wspólnotach mieszkaniowych, 6.nieruchomościach należących do Skarbu Państwa, 7. innych nieruchomości. Zakres rzeczowy zadania: wszelkie prace konserwacyjne, a w szczególności: 1.prace murowe, tynkowe i posadzkarskie w zakresie: 1) naprawy lub częściowej wymiany tynków łącznie z malowaniem; 2) naprawy posadzek; 3)ocieplenia ścian; 4)przemurowywania, uzupełnienia i tynkowania kominów, studzienek kanalizacyjnych; ścian i ścianek; 5)osadzania kratek wentylacyjnych, drzwiczek wyciorowych, ościeżnic itp.; 6)obmurowywania ościeży i nadproży; naprawa schodów betonowych, murowanych 7)murowania obudów na pojemniki na śmieci lub ich napraw; 8)uzupełniania ubytków uszkodzonych nawierzchni betonowych w obrębie nieruchomości (w tym podwórza); 9)wymiany płyt paździerzowych, wykładzin podłogowych w lokalach mieszkalnych; 2. prace gazowe, wodno-kanalizacyjne i instalacji centralnego ogrzewania w zakresie: 1)naprawy lub wymiany części wewnętrznych i zewnętrznych instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych i gazowych od kurka głównego, od zaworu przed wodomierzem głównym i pierwszej studzienki (przykanalik - do uzgodnienia z Zarządcą ). Instalację wewnętrzną wodno-kanalizacyjną Wykonawca naprawi bez podejść w lokalach zasiedlonych, w lokalach nie zasiedlonych z podejściami. 2)naprawy lub wymiany urządzeń technicznych (odbiorczych), zaworów itp.; 3)czyszczenia i udrażniania pionów oraz poziomów wodno-kanalizacyjnych i gazowych, bez syfonów i kratek ściekowych 4)czyszczenia i udrażniania stojaków i studzienek kanalizacyjnych; 5)naprawy i wymiany części wewnętrznych instalacji gazowych wraz z urządzeniami technicznymi (odbiorczymi), przeróbki podejść gazowych oraz wymiany zaworów; 6)naprawy lub wymiany części wewnętrznych instalacji centralnego ogrzewania wraz z niezbędnym osprzętem; 7)naprawy lub wymiany osprzętu w rozdzielniach centralnego ogrzewania zarządzanych przez ZBiLK, 8)odpowietrzania instalacji centralnego ogrzewania; 9)wykonanie robót ziemnych, 10)wymiany zaworów wodnych gazowych i centralnego ogrzewania; 11)spuszczanie lub napełnianie zładu c.o. lub uczestnictwo w pracach, 12)próby szczelności instalacji gazowej 3. prace elektryczne w zakresie: 1)naprawy lub wymiany instalacji elektrycznych; 2) naprawy lub wymiany osprzętu elektrycznego (tj. wyłączników, gniazd, żarówek); 3)uzupełnienia tablic podlicznikowych lub ich wymiana; 4)wymiany zasileń mieszkań od tablic piętrowych do tablic licznikowych; 5)naprawy lub wymiany oraz konserwacji zabezpieczeń elektrycznych w tablicach rozdzielczych; 6)rozdziału wewnętrznej instalacji elektrycznej wraz z montażem ograniczników; 7) sporządzenie protokołów skuteczności zerowania i oporności izolacji instalacji elektrycznej. 4. prace stolarsko i szklarskie w zakresie: 1)naprawy lub częściowej wymiany zniszczonych elementów stolarki okiennej, drzwiowej, bram wraz z okuciami i zamkami oraz szkleniem i malowaniem; 2) naprawy lub częściowej wymiany podłóg z desek, płyt drewnianych lub drewnopodobnych wraz wymianą wykładzin podłogowych; 3)naprawy lub częściowej wymiany podestów, stopni, zabiegów wraz z tralkami, poręczami, słupkami i itp.; 4)szklenia okien i drzwi w pomieszczeniach wspólnego użytku oraz w lokalach nie zasiedlonych; 5)wykonania tablic informacyjnych wraz z ich montażem; 6)wykonania, naprawy lub wymiany wszelkiego rodzaju elementów ślusarskich, np. balustrad, trzepaków, ogrodzeń, drzwi i okien metalowych, krat lub innych zabezpieczeń; przykryć studzienek wod-kan itp 7)udziału w komisyjnych otwarciach lokali wraz z ich zabezpieczeniem; 5. prace dekarsko - blacharskie w zakresie: 1)naprawy lub wymiany pokryć dachowych i obróbek blacharskich; 2)naprawy lub wymiany oraz czyszczenie rynien, rur spustowych i stojaków; 3)naprawy placów zabaw zarządzanych przez ZBiLK, w zakresie napraw i remontów urządzeń, ogrodzenia, naprawa nawierzchni, 4)tereny wokół budynków - roboty w zakresie napraw i remontów chodników, krawężników, jezdni osiedlowej itp.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych Kod CPV wg słownika 2008: 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 12.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 1.5.spełniają następujące warunki dodatkowe: 1.5.1.dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj: a)jedną osobą z uprawnieniami do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji gazowych, b)jedną osobą z uprawnieniami do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji energii elektrycznej, c)jedną osobą z uprawnieniami do zajmowania się dozorem w zakresie obsługi, napraw i konserwacji urządzeń i instalacji elektrycznych, d)jedną osobą z uprawnieniami do zajmowania się dozorem w zakresie obsługi, napraw i konserwacji urządzeń i instalacji gazowych, e)jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi, wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, 1.5.2.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli suma ubezpieczenia wynikająca z polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie będzie niższa niż 50.000 zł, dla jednej części zamówienia Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokładnych wskazań w siwz
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykaz osób uczestniczących w zamówieniu wraz z dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje zawodowe tj. w stosunku do osób, o których mowa w ppkt 1.5.1 od lit. a) do lit. d), posiadają kopie świadectw kwalifikacyjnych w ww. zakresach, dla osoby wskazanej w ppkt 1.5.1 lit. e) kopię uprawnień do sprawowania samodzielnej funkcji w budownictwie oraz aktualny dokument potwierdzający wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 4.Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 30.000 zł dla jednej części zamówienia. 5.Oferta cenowa. 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy( tylko w przypadku składania oferty wspólnej) . 7.Oświadczenie że wykonawca akceptuje 21 dniowy terminy płatności i wykona przedmiot zamówienia siłami własnymi. 8.Oświadczenie wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców) Wymagane dokumenty i oświadczenia będą weryfikowane na podstawie szczegółowych wskazań w siwz

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy, Szczecin ul. Mariacka 25 pok. nr 9.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2007 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy, Szczecin ul. Mariacka 25 pok. nr 9.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rejon nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie usług remontowych i stała konserwcja w budynkach , lokalach i pozostałych nieruchomościach administrowanych przez ZBiLK wg zleceń jednostkowych wystawionych przez administracje Rejonu nr 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rejon nr. 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie usług w zakresie bieżących prac remontowych i stałej konserwacji w budynkach, lokalach i pozostałych nieruchomościacha dministrowanych przez ZBiLK, wg zleceń jednostkowych wystawionych przez administracje Rejonu nr 3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rejon nr 4 i 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie usług w zakresie bieżących prac remontowych i stałej konserwacji w budynkach, lokalach i pozostałych nieruchomościach administrowanych przez ZBiLK, wg zleceń jednostkowych wystawionych przez administracje Rejonu nr 4 i 5.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rejon nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie usług w zakresie bieżących prac remontowych i stałej konserwacji w budynkach, lokalach i pozostałych nieruchomościach administrowanych przez ZBiLK, wg zleceń jednostkowych wystawionych przez administracje Rejonu nr 6.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Rejon nr 7 i 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie usług w zakresie bieżących prac remontowych i stałej konserwacji w budynkach, lokalach i pozostałych nieruchomościach administrowanych przez ZBiLK, wg zleceń jednostkowych wystawionych przez administracje Rejonu nr 7i 9.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Rejon nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie usług w zakresie bieżących prac remontowych i stałej konserwacji w budynkach, lokalach i pozostałych nieruchomościach administrowanych przez ZBiLK, wg zleceń jednostkowych wystawionych przez administracje Rejonu nr 8.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Rejon nr 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie usług w zakresie bieżących prac remontowych i stałej konserwacji w budynkach, lokalach i pozostałych nieruchomościach administrowanych przez ZBiLK, wg zleceń jednostkowych wystawionych przez administracje Rejonu nr 10.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Rejon nr 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie usług w zakresie bieżących prac remontowych i stałej konserwacji w budynkach, lokalach i pozostałych nieruchomościach administrowanych przez ZBiLK, wg zleceń jednostkowych wystawionych przez administracje Rejonu nr 13.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Rejon nr 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie usług w zakresie bieżących prac remontowych i stałej konserwacji w budynkach, lokalach i pozostałych nieruchomościach administrowanych przez ZBiLK, wg zleceń jednostkowych wystawionych przez administracje Rejonu nr 14.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Rejon nr 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie usług w zakresie bieżących prac remontowych i stałej konserwacji w budynkach, lokalach i pozostałych nieruchomościach administrowanych przez ZBiLK, wg zleceń jednostkowych wystawionych przez administracje Rejonu nr 15.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Lokale użytkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie usług w zakresie bieżących prac remontowych i stałej konserwacji w lokalach użytkowych administrowanych przez ZBiLK, wg zleceń jednostkowych wystawionych przez administracje w Rejonach.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Skarb Państwa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie usług w zakresie bieżących prac remontowych i stałej konserwacji w budynkach, lokalach i pozostałych nieruchomościch stanowiących własność Skarbu Państwa administrowanych przez ZBiLK, wg zleceń jednostkowych wystawionych przez administracje w Rejonach.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.